Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-12, 18:06   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 9
Standard

Programmerare till automatiskt system


Tjenare, min första post här.

Har tagit fram ett script, som pekar ut odds som har spelvärde. Problemet är att man för tillfället måste mata in alla odds manuellt, vilket tar en jävla tid. Letar därför efter någon som kan programmera och skulle kunna skriva något som kan plocka odds från http://www.betexplorer.com och spara den ordnat och sorterat.

Skicka PM om du känner dig träffad.

Kommer berätta mer om detta projekt längre fram

Tack för en mycket användbar sida och forum!
Coof är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 08:51   #2
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Coof Visa inlägg
Tjenare, min första post här.

Har tagit fram ett script, som pekar ut odds som har spelvärde. Problemet är att man för tillfället måste mata in alla odds manuellt, vilket tar en jävla tid. Letar därför efter någon som kan programmera och skulle kunna skriva något som kan plocka odds från http://www.betexplorer.com och spara den ordnat och sorterat.

Skicka PM om du känner dig träffad.

Kommer berätta mer om detta projekt längre fram

Tack för en mycket användbar sida och forum!
Förklara gärna utförligare. Risken/chansen att scriptet du använder/gjort redan finns och kan användas så som du önskar.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 18:36   #3
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Ett enkelt sätt är ju att använda excel, kanske för enkelt för denna typ av metod men hämta data funktionen är ju guld.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 19:14   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Ett enkelt sätt är ju att använda excel, kanske för enkelt för denna typ av metod men hämta data funktionen är ju guld.
Berätta mer?

Begär inte att du ska göra det åt mig, men kan du beskriva lite mer vad jag ska leta efter för att förstå?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 19:51   #5
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Excel fungerar ju rätt bra med enkla sidor, när vi snackar mer avancerade ajaxbaserade siter osv så ja då blir det lite knepigare.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 20:08   #6
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Berätta mer?

Begär inte att du ska göra det åt mig, men kan du beskriva lite mer vad jag ska leta efter för att förstå?
http://www.youtube.com/watch?v=qluB6IZ98rc
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+25), Boone (+20)
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td