Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-27, 16:46   #46
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 144
Sharp$: 1101


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

resultat?
mape är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 20:55   #47
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även fast OP:s system kanske inte var det mest EV+ spelet så tycker jag det ledde till en bra och intressant diskussion. Själv har jag länge velat delta i lagom stora reducerade system som spelar med Betfair-% i grunden under jackpott/garanti omgångar. Vart skall man vända sig om man är beredd att satsa 1000-2000kr per omgång i system likt dessa? Att försöka hitta några deltagare på SvS forum har jag redan gett upp..
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 17:33   #48
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Jaroiten, hör av dig till mig. Kontakta mig privat på sharp: Hatten1, gäller förövrigt samtliga som är intresserade av seriösa system när det är jackpot. Vettig storlek också runt 1000-2000kr per andel, ca fem andelar, max 10.
// Hatten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+1), mape (+1)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 18:47   #49
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Var kan man hitta betfair%??
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-31, 19:47   #50
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Var kan man hitta betfair%??
På Betfair.

Alltså det handlar om att omvandla oddsen till sannolikheterna. Om en match t.ex. står (för enkelhetens skull) 2.00-4.00-4.00 i odds så är det 50% på ettan, 25% på krysset och 25% på tvåan.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 05:04   #51
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Men finns det ngn sida som visar hur mkt omsättningen är på varje objekt tex 1000kr på 1an 250kr x och350kr på 2an?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 08:19   #52
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Men finns det ngn sida som visar hur mkt omsättningen är på varje objekt tex 1000kr på 1an 250kr x och350kr på 2an?
Det kan du också hitta på Betfair genom att klicka på själva alternativt statistik (där man får upp grafen över oddsutvecklingen osv) men vad du skall med det till fattar jag inte riktigt. För volymen som spelats på ett alternativ har inte direkt något med sannolikheten att det sitter att göra.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 16:05   #53
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Jaroiten, jag anser nog att det ibland ge en viss vägledning hur mycket som omsatts till vissa odds på Betfair, ibland finns nästan all omsättning på tex kryss, trots att oddset kanske är 2.70 från att varit 3.50 från start, och är det för stor omsättning i förhållande till odds, finns det ofta orsak till att ta med detta som en indikator.
Dock är detta ovanligt, men händer likafullt.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-01, 16:42   #54
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Jaroiten, jag anser nog att det ibland ge en viss vägledning hur mycket som omsatts till vissa odds på Betfair, ibland finns nästan all omsättning på tex kryss, trots att oddset kanske är 2.70 från att varit 3.50 från start, och är det för stor omsättning i förhållande till odds, finns det ofta orsak till att ta med detta som en indikator.
Dock är detta ovanligt, men händer likafullt.
Okej, hm. På vilket vis är detta en indikator menar du? Är ett tecken mer sannolikt relativt sett till oddset om omsättningen på tecknet är högt? Hänger inte riktigt med.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-02, 12:33   #55
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Är oftast unik info som ligger bakom sneda omsättningar på Betfair, och vad som ligger bakom infon vill jag låta vara osagt. Men normalt sett så är omsättningen högst på favoriten och lägst på det oddset som är högst. När det är tvärtom nära starttid, så ska man ta det som vital information. Matcher som påståtts vara lavade i efterhand, har tex ofta varit tung omsättningen på resultatet som blev realitet. Betydligt högre omsättning totalt än jämförbara matcher samt framförallt på det utfall som blev.
Dock är detta inte lika tydligt längre, då det mesta spelet kommer in på livespelet.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td