Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-14, 16:58   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 119
Standard

öppna konto via iphone.


Tjena pojkar vill börja med och tacka för en supersida.

Över till min fråga, det jg undrar är att om man är avstängd på en spelsida kan man då öppna ett konto genom sin iphone eller kan dom spåra det ändå tänkte på det här med ip nummer. mvh
Gimmi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 17:07   #2
 
axelrooss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: gbg
Inlägg: 118
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

IP:t i sig kan de väl inte spåra, men det låter inte som någon vidare idé ändå va? Pröva dina vingar på nån annan sajt istället är mitt tips.
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 01:36   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Jag antar du menar att du tänker använda dig av det mobila internet i iPhonen och i så fall kan de inte se någon historik på vilka konton du skapat via datorn och dess Internet. Däremot så kommer du inte komma undan med att registrera samma uppgifter en gång till när de väl ber om verifikation.

Var väldigt försiktig är mitt råd.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 01:40   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Du kan ju inte öppna i samma namn obviously, men sätt på internetdelningen på din i-Phone och koppla in den till din dator så får du nytt IP.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 01:47   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tänk på att inte utnyttja några extrabonusar. Det är där de flesta faller då din iphone antagligen delar ip med andra. Brukar stå i bonusreglerna endast 1x per IP inkl skola, arbetsplats osv.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 01:59   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tänk på att inte utnyttja några extrabonusar. Det är där de flesta faller då din iphone antagligen delar ip med andra. Brukar stå i bonusreglerna endast 1x per IP inkl skola, arbetsplats osv.
Alla telefoner med surf har ett eget IP? Eller är jag ute och simmar nu? Jag har hur som helst bonushorat i fyra andra namn utöver mitt eget med i-Phones. Det enda bolaget som på något jävla sett igenom mitt trick är Betsafe.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 02:09   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Alla telefoner med surf har ett eget IP? Eller är jag ute och simmar nu? Jag har hur som helst bonushorat i fyra andra namn utöver mitt eget med i-Phones. Det enda bolaget som på något jävla sett igenom mitt trick är Betsafe.
Beror på operatör samt vilken "APN" telefonen har inställt.
I de flesta fall roterar dina ipnummer tillsammans med andra kunders och chansen är väldigt stor att någon har använt ditt ip tidigare.
Enligt mig inte värt risken då man försöker kringgå en spärr så vill man inte dra uppmärksamhet till sig. Läser man klagomålstrådar på nätet så beror majoriteten av dessa pga bonusar eller att bolagen misstänker att man utnyttjat dessa. Eftersom du spelar först med bonuspengarna så konfiskeras även eventuella vinster då dessa gjorts med bonuspengar.

Jag utnyttjar aldrig en bonus när jag öppnar konto på andras namn. Mindre huvudvärk i längden
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 03:22   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Beror på operatör samt vilken "APN" telefonen har inställt.
I de flesta fall roterar dina ipnummer tillsammans med andra kunders och chansen är väldigt stor att någon har använt ditt ip tidigare.
Enligt mig inte värt risken då man försöker kringgå en spärr så vill man inte dra uppmärksamhet till sig. Läser man klagomålstrådar på nätet så beror majoriteten av dessa pga bonusar eller att bolagen misstänker att man utnyttjat dessa. Eftersom du spelar först med bonuspengarna så konfiskeras även eventuella vinster då dessa gjorts med bonuspengar.

Jag utnyttjar aldrig en bonus när jag öppnar konto på andras namn. Mindre huvudvärk i längden
Har iaf inte detta problem, har alltid samma IP och detta gäller Telia samt Comviq.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 03:24   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Har iaf inte detta problem, har alltid samma IP och detta gäller Telia samt Comviq.
Om du har samma ip även efter en omstart av din telefon så betyder det att andra teliakunder också delar ip med dig.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 03:36   #10
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Om du har samma ip även efter en omstart av din telefon så betyder det att andra teliakunder också delar ip med dig.
Har som sagt inte haft några problem hur som helst. Förutom hos Betsafe.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td