Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-30, 21:12   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fixade matcher


Sitter och kollar på lite tennis så här mot kvällsfronten.
kollar just nu på volandri - souza, disskuterade fixade matcher med en kamrat innan ikväll och vid 6-1 första till volandri säger han, volandri kommer brejka, för att sedan tappa andra sett. sagt å gjort, volandri har 4-2, förlorar med 5-7 efter riktigt tafatt spel med många lätta bollar som går out.. skamligt! va som bäst 33x kalaset på Souza och frågan är om volandri vågar spela bort hela matchen eller om han bara gav ett set till souza. i mina ögon är det skamligt uppenbart att matchen är fixad! volandri slog bollen i sitt eget ansikte när han hade "öppet mål" för att avgöra.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:01   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

och där vann souza...
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:05   #3
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tråkigt med läggmatcher och liknande.

Min fråga är dock, varför spelade du inte?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:22   #4
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Tråkigt med läggmatcher och liknande.

Min fråga är dock, varför spelade du inte?
för jag själv har kass koll på läggmatcher inom tennis. men denna va solklar!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:37   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Sitter och kollar på lite tennis så här mot kvällsfronten.
kollar just nu på volandri - souza, disskuterade fixade matcher med en kamrat innan ikväll och vid 6-1 första till volandri säger han, volandri kommer brejka, för att sedan tappa andra sett. sagt å gjort, volandri har 4-2, förlorar med 5-7 efter riktigt tafatt spel med många lätta bollar som går out.. skamligt! va som bäst 33x kalaset på Souza och frågan är om volandri vågar spela bort hela matchen eller om han bara gav ett set till souza. i mina ögon är det skamligt uppenbart att matchen är fixad! volandri slog bollen i sitt eget ansikte när han hade "öppet mål" för att avgöra.
Väntar på länken.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 00:15   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Sitter och kollar på lite tennis så här mot kvällsfronten.
kollar just nu på volandri - souza, disskuterade fixade matcher med en kamrat innan ikväll och vid 6-1 första till volandri säger han, volandri kommer brejka, för att sedan tappa andra sett. sagt å gjort, volandri har 4-2, förlorar med 5-7 efter riktigt tafatt spel med många lätta bollar som går out.. skamligt! va som bäst 33x kalaset på Souza och frågan är om volandri vågar spela bort hela matchen eller om han bara gav ett set till souza. i mina ögon är det skamligt uppenbart att matchen är fixad! volandri slog bollen i sitt eget ansikte när han hade "öppet mål" för att avgöra.

Även om jag inte sett detta så är ju självklart enmannasporter de enklaste att manipulera - golf, tennis, squash, badminton osv - här omsätts det många miljoner varje år, i svarta pengar och loserpengar till spelare i spannet mellan 300-50strecket på världsrankingen!

Vem fan, som avdankad, skulle inte ta chansen?
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-02, 20:48   #7
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skicka mig ett pm till nästa riggade match
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-02, 20:55   #8
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bogomolov idag då? 0-6, 0-2, motståndaren handlas för 1.04. Bogo vänder skutan och vinner i tie (7-1!) Sen förlorar han 5 raka game.... 2-6. Hmmm
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-02, 20:57   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Skicka mig ett pm till nästa riggade match
Jajjemen, vi sitter i diskussion här om vilken match vi ska ta men direkt vi bestämt oss meddelar vi dig direkt!
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 11:01   #10
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 138
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13807059.ab var han med på denna listan? jag är så trött på alla läggmatcher, dom som lägger sig för spel, och dom som lägger sig för att vila till nästa turnering. avstägning bör dom få, räcker inte med böter.

Senast redigerad av kick den 2012-02-06 klockan 13:27.
kick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 14:17   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1375
Standard

Väldigt sällsynt med läggmatcher på touren sen ett halvår tillbaka ungefär. Tro det eller ej men det händer faktiskt att tennisspelare missar enkla slag, ungefär som att fotbollsspelare missar straffar. Sen att Pippo Volandri historiskt är en av de allra fulaste fiskarna är en annan sak. Denna matchen såg väldigt clean ut. Ett tips är att följa oddsutvecklingen, där går det knappt att missa om matchen är riggad eller ren.
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 15:36   #12
 
axelrooss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: gbg
Inlägg: 118
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Det är väl inte så konstigt att det är så mycket riggade matcher i fotbollsvärlden. Pengarna inom bettingen är helt enkelt för stora, bara på en allsvensk match kan man ju få in åtskilliga årslöner om man har lust. Det är bara att kolla på dagens utbud på en av asiatbookiesarna så ser man ju något sånt här. Inte ens i Sverige är vi ju skonade från detta, minns bara Åtvidabergs oddsdropp hemma mot LSK häromåret. 100% riggat! Är också rätt säker på att det var något lurt med både Häcken-HBK 2008 och HBK-Elfsborg 2009. De matcherna osade riktig katt alltså...

Problemet kommer inte att försvinna. Tyvärr!
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 00:18   #13
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 269
Standard

Dock tror jag inte rigget är speciellt utbrett alls inom fotboll, det blir så mycket svårare i en lagsport. I tennis tror jag det är jävligt mycket vanligare, speciellt när juggarna och öststatarna lirar (fördomsfull, ja kanske...)
clichan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 01:06   #14
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kick Visa inlägg
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13807059.ab var han med på denna listan? jag är så trött på alla läggmatcher, dom som lägger sig för spel, och dom som lägger sig för att vila till nästa turnering. avstägning bör dom få, räcker inte med böter.
han är med på svartalistan här, är fortfarande 100 på att spelet va riggat. va löjligt att se en kille missa 6/10 slag som man sätter 98% av gångerna, sen när han vann en boll genom att souza slog i nät så blev han typ ledsen. måste leta vidare på sånn här skit..
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 08:27   #15
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clichan Visa inlägg
Dock tror jag inte rigget är speciellt utbrett alls inom fotboll, det blir så mycket svårare i en lagsport. I tennis tror jag det är jävligt mycket vanligare, speciellt när juggarna och öststatarna lirar (fördomsfull, ja kanske...)
Ehhh, låt mig bara flika in här i all enkelhet att "rigget" inom fotbollen är GIGANTSIKT runt om i världen. Jag kan ju annars med varm hand rekommendera er som betvivlar detta (och alla andra också) att läsa boken "The Fix" av Declan Hill.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
axelroos (+1)
cocacolaman75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td