Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-12, 09:02   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

2012-04-12 Mayer - Chardy (Casablanca)



Datum: 2012-04-12
Tid: 13:00
Sport: Tennis
Land: Internationell
Liga: Casablanca
Match: Mayer - Chardy
Period: ft

Spel: Mayer -1.5
Insats: 4.00
Odds: 2.360
Bolag:

Motivering:
I förrgår så mötte Chardy argentinaren Del Bonis i sin första match, jag såg matchen, hade spel på Del Bonis, och att Chardy vann (6-4, 7-5) berodde på att argentinaren inte kunde leverera när det behövdes. Han hade breakbollar i över hälften av Chardys servegame men bröt trots det bara en gång, Chardy däremot hade breakbollar i tre game och bröt i två av dessa. Chardy hade dessutom stora problem med andraserven, exempelvis så gjorde han tre dubbelfel i det gamet där Del Bonis bröt.
Mayer går in i turneringen idag som förstaseedad, normalt sett brukar jag akta mig för att spela spelare som gör säsongsdebut på nytt underlag, men efter att ha sett vad Chardy presterade så är oddset som erbjuds på 2-0 seger för Mayer för högt i mina ögon, han är en säker och trixig spelare som bör få en chansspelande Chardy att slå bort sig i alltför stor mängd!

Senast redigerad av pittaluga den 2012-04-12 klockan 09:05.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 09:54   #2
 
oggeborrehs avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 237
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Jag ryggar!
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 11:01   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 984
Standard

Tyckte Chardy spelade rätt så bra i förrigår.. Mayer är otroligt ojämn inget att lita på i spelsammanhang, det har jag lärt mig genom åren.

Lycka till hoppas den går in!
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 11:19   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kicken Visa inlägg
Tyckte Chardy spelade rätt så bra i förrigår.. Mayer är otroligt ojämn inget att lita på i spelsammanhang, det har jag lärt mig genom åren.

Lycka till hoppas den går in!
Asså Chardy spelade väl ungefär som vanligt skulle jag vilja säga, men Del Bonis spelade ju grymt dåligt på breakbollarna och hade överlag väldigt dålig längd, Chardy fick slå sina chansslag från servelinjen och då sitter dem oftare. Men visst jag är medveten om att Mayer oft svajar i matcherna men spelar han bara på normal nivå så ska denna sitta.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td