Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-25, 07:50   #1
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

2012-05-25 G. Simon - N. Almagro (NiceSF)



Datum: 2012-05-25
Tid: 14:35
Sport: Tennis
Land: Internationell
Liga: NiceSF
Match: G. Simon - N. Almagro
Period: ft

Spel: Över 22.5
Insats: 6.00
Odds: 1.800
Bolag: Bet365

Motivering:
OBS: Pinnen oddshögst med 1.88 men hämtar från spreaden och använder inte det bolaget för tillfället.

Jag har tidigare vid flera tillfällen nämnt att jag skulle vara försiktig med denna turnering då det ofta blir endel överraskande resultat i turneringar som föregår Grand Slams med spelare som inte har motivationen på topp och redan blickar framåt. Här tycker jag dock det finns goda förutsättningar för ett kalas.

Gilles Simon (rankad 12) spelar iprincip på hemmaplan då han är född och uppvuxen inte långt ifrån Nice. Detta är en av hans favorittureringar för året och spelare har alltid en förmåga att spela bättre på hemmaplan inför hemmapublik. Simon har riktigt bra form och precis som vanligt har han spelat bra hela året. Han har en förmåga att inleda spelåren riktigt bra för att sedan falla tillbaka och visa upp ett mer ojämnt spel.

Almagro (Rankad 14) är en riktigt bra grusspelare och inledde året riktigt bra. Han har fortsatt hygglig form och har spelat väldigt bra i denna turnering. Det ser helt klart ut som att banorna passar honom bra.

Till att börja med tycker jag oddset sitter en smula snett i denna match då jag tycker det är knapp fördel Simon. Bolagen har gjort Almagro fördel oddsmässigt men jag tror han kommer få det jobbigt här mot hemmaspelande Simon i jätteform.

Spelarna har mötts 3 gånger tidigare. De två senaste mötena som är mer aktuella (första matchen mellan spelarna spelades 2006) har slutat över. Simon har vunnit båda dessa matcher.

Nu har båda spelarna relativt smärtfritt nått fram till semifinal och jag ser inga insitament för att någon av spelarna inte skulle ha motivation för att gå för fullt eller spara sig. Det brukar bli jämna matcher mellan dessa herrar som är jämna rent spelmässigt och kvalitetsmässigt. Jag tror även detta kommer bli en jämn match,

PS. Observera att alla bolag inte släppt oddsen än men jag vägar inte vänta då jag tror oddsen kommer droppa.



@Overplayer
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zleeper (+3), Shell Peppe (+3), tompa87 (+3)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 14:48   #2
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

HERREGUD
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 15:02   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
HERREGUD
Win some lose some friend! Du var inte fel ute, däremot hade Simon inte knutit skorna idag...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overplayer (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 17:56   #4
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Tack

Mindre tack till Simon som gör sin kanske sämsta match denna säsong och inte lyckas bryta Almagro trots 34% förstaservar på spanjoren
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td