Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-27, 11:20   #1
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

US Open 2012


4:e slamsen för året startar idag. Vad tror ni? Mina favoriter på förhand är S. Williams och Djokovic. Spelar de på topp ska det väldigt mycket till om någon ska klå de.

Mina spel i OS Open.

Serena Williams to win @ 2.35

Serena har krossar allt i princip på slutet. Ingen av toppspelarna har kunnat rubbat henne och mycket ska till om någon ska plocka ner henne. Får hon hålla sig hel och spelar på den nivå hon brukar är det inge snack om saken. Hon vill nog plocka ännu en vinst på hemmaplan.

Milos Raonic to advance to round 16th @ 1.50
Att plocka ner Raonic i en 5-setare är inte enkelt, och bryta hans serve är näst intill omöjligt. Har en behaglig väg till runda 4 och round 16th. Giraldo i första omgången, sen troligtvis Mathiue i andra för till sist möta Granollers. Spelare Raonic normalt slår han de här spelarna och underlaget är till fördel för kanadicken.

Nicolas Almagro @ 1.80
Nöp det här oddset direkt då det släpptes och tyckte det var alldeles för högt. Möter Stepanek som inte alls är någon dålig spelare, men Almagro är snäppet bättre. Tror spanjoren löser det här enklare än vad oddsen säger.

Haas + Kohlschreiber @ 1.99
Haas har spelat strålande tennis nu på slutet och frågan är om han inte är i sitt livsform. Möter en hårdservande Gulbis, men en Gulbis som så ofta gör många unforced errors.

Kohlschreiber är lite av en favorit för mig, gör ofta bra ifrån sig. Möter nu en Llodra utan form.

Go Soeda +8.5 Games @ 1.925
Tycker bolagen underskattar japanen här. Fish är inte alls samma spelare som han var innan skadorna. Visst har han kommit igång allt mer, men tror inte han kommer krossa här. Japanen bör ha bra chans att klara linan.

Ö3.5 (Haase-Lopez) + Ö3.5 (Ramos-Ginepri) @2.25
Två matcher jag har svårt att se någon vinna i 3 raka. Lopez får ses som favorit, men tycker han blandar och ger allt för mycket. Får Haase igång spelet blir det en jämn match. Troligtvis får vi minst se ett TB.

Ramos - Ginepri blir också en väldigt jämn match. Har känsla att amerikanen tar det här, och hemmapubliken lär hjälpa han på vägen.

Andrea Petkovic 2-0 @ 2.23
Så otroligt tråkigt att hon inte får vara skadefri. Gjorde comeback tidigare i vår, men gick sönder nästan direkt igen mot Azarenka i Stuttgart. Väldigt bra talang och får hon bara vara hel kommer hon gå långt i turneringarna framöver. Trots WTA tycker jag det är lite för högt för att inte prova.

Då rullar vi igång diskussionen!
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!

Senast redigerad av Marreee den 2012-08-27 klockan 11:36.
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 11:36   #2
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 163

ATP
Stats: 9 - 3 - 0
ROI: 151.17%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Håller med om Lopez. Tror att han vinner då han är bättre än Haase på det mesta, men som du säger, han är fullt kapabel att tappa minst ett set då hans spel är långt ifrån stabilt.
Har väl inget strålande facit på Hardcourt i år direkt heller. (5/7 tror jag)
footfault är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 13:16   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Machado +2,5 set @ 2.55
Verdasco är överaggresiv emellanåt och ojämn och är bäst på grus. Machado har spelat jämnt med honom förrut och kan mycket väl ta ett set.

Karlovic @ 1.84
Fotskada har stoppat Karlovic sedan Wimbledon, Wang har väldigt dåligt resultat i tiebreak detta år och det kommer det säkert bli i denna match.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 13:52   #4
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 163

ATP
Stats: 9 - 3 - 0
ROI: 151.17%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Bör påpekas att Machado inte har vunnit en match på Hardcourt (fyra försök) i år. Inte spelat en match på underlaget sedan början av Mars.
footfault är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 13:58   #5
 
lordagspippis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 568
Standard

Vart hugg du Serena Williams to win @ 2.35?
__________________
Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst.
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 15:28   #6
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av footfault Visa inlägg
Bör påpekas att Machado inte har vunnit en match på Hardcourt (fyra försök) i år. Inte spelat en match på underlaget sedan början av Mars.
Bra komplettering footfault. Kollade inte så jättenoga på Machado utan gick på de senaste resultaten för båda spelarna och Verdascos ojämnhet rent generellt i matcherna både på gott och ont.

Helt OT men kommer nog aldrig glömma Verdascos 2-5 i avgörande set mot Nadal som han vände till vinst med 7-5, sjukaste jag sett då Nadal inte var dålig i de fem gemen.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 16:40   #7
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 647
Standard

Almagro spelade varken Toronto eller Cincinnati p.g.a. en axelskadada, har även negativ inbördesstatistik mot Stepanek. Det är hans första match på hardcourt sen i slutet av mars.
Slim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-27, 18:57   #8
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi Visa inlägg
Vart hugg du Serena Williams to win @ 2.35?
Jag högg det på Bwin direkt efter OS-finalen.
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 17:58   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte bara tipsa om två långskott nu efter regnippehållet.
Bartoli-Sharapova 4-0,15-30 är ställningen nu och Bartoli servar.
Jag spelar Sharapova vinnare första set till 6ggr på betfair.
Känslan är att Sharapova kommer in som en retad tiger på banan idag och kör över Bartoli betydligt oftare än 1 på 6.

Kolshreiber-Tipstarevic 2-5,40-40 Kolshreiber servar.
Jag spelar Kohlschreiber att vinna första set till 33ggr på betfair.
Båda spelarna varvar fantastiskt spel med enorma svackor.
Kan Kohlschreiber hålla till 3-5 så ger jag honom hyggliga chanser att bryta En kall Janko. Tycker att korrekt odds här vore runt 20ggr på Kohli.
Nu jobbar vi in båda
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 19:06   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kohlschreiber vann sitt servegame, 3-5 just nu men Tipsarevic lär serva hem första set.

Har du fler tips från US Open?
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 19:08   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Kohlschreiber vann sitt servegame, 3-5 just nu men Tipsarevic lär serva hem första set.

Har du fler tips från US Open?
Vet inte om du är seriös eller inte...
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td