Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-17, 21:19   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Monte Carlo och vidare


Tänkte här dela med mig lite tankar angående tennisens ATP tour. Har en bakgrund inom tennis och följer sporten när jag kan och anser mig ha lite koll på vilka spelare som passar och inte passar för andra spelare att möta osv.

Har lagt upp några rekar redan, tänkte mest tillägna början av tråden till att prata lite om morgondagens match då jag väntar på mer odds.

Matchen är Stanislas Wawrinka mot Andy Murray.

Wawrinka är enligt mig en top 10 spelare, fattar inte varför han inte lyckas att komma upp dit. I hans bästa stunder kan han slå vilken spelare som helst.

Jag ska vänta med en rek då jag ser mer odds men jag funderar starkt på ett överspel i den matchen, samt en liten peng på wawrinka vinst. Murray gillar inte grus och spelar minimalt på underlaget...Han är dock världstvåa och svårslagen så vi får se.

Men det lutar åt överspel och/eller Handikappspel imorgon, håll till godo !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5), kusagwa (+1)
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 21:37   #2
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Exet Visa inlägg
Tänkte här dela med mig lite tankar angående tennisens ATP tour. Har en bakgrund inom tennis och följer sporten när jag kan och anser mig ha lite koll på vilka spelare som passar och inte passar för andra spelare att möta osv.

Har lagt upp några rekar redan, tänkte mest tillägna början av tråden till att prata lite om morgondagens match då jag väntar på mer odds.

Matchen är Stanislas Wawrinka mot Andy Murray.

Wawrinka är enligt mig en top 10 spelare, fattar inte varför han inte lyckas att komma upp dit. I hans bästa stunder kan han slå vilken spelare som helst.

Jag ska vänta med en rek då jag ser mer odds men jag funderar starkt på ett överspel i den matchen, samt en liten peng på wawrinka vinst. Murray gillar inte grus och spelar minimalt på underlaget...Han är dock världstvåa och svårslagen så vi får se.

Men det lutar åt överspel och/eller Handikappspel imorgon, håll till godo !
Låter spännande! För egen del bokar jag en hel del tennis på Betfair. Desto större favoriter desto bättre. Har inga direkta kunskaper om tennis själv utan spelar helt matematiskt.

Har plussat mkt bra på detta.

However så vill man ju gärna sätta sig in mer i sporten och spelarna. Så jag ser fram emot denna tråd/dagbok

Good Luck
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 21:58   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Lycka till men borde inte denna ligga i dagbokssektionen?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 22:03   #4
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Jag har läst dina rekar och dom är riktigt bra. En sak jag saknar dock är din oddsvärdering. Denna vore intressant att kunna jämföra med marknaden. Oerhörd svårt att bedöma värdet annars.

Bara en synpunkt
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 22:29   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PEACE Visa inlägg
Jag har läst dina rekar och dom är riktigt bra. En sak jag saknar dock är din oddsvärdering. Denna vore intressant att kunna jämföra med marknaden. Oerhörd svårt att bedöma värdet annars.

Bara en synpunkt
Tack för synpunkten, jag ska försöka ändra på det !
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 06:57   #6
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Kommer nog upp ett par spel till runt 12.00 idag då jag inte hinner tidigare.. Blir förmodligen ett spel på Wawrinka samt en dubbelmatch! Postar det här så jag själv kommer ihåg det
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 08:48   #7
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Flera inressanta matcher idag med klara favoriter.

Tsonga är en spelare jag gillar att boka till favoritpriser. Han är ju så galet volatil och kan ju lägga ett set mot vilken random ssom helst.

Nadal är ju givet att ta en position i till 1.01

Djokovic, del potro, och murray tar jag troligvis oxå position i från start.

Ligger sällan kvar hela vägen i dom riktiga toppnamnen utan säljer under resans gång.

Även om min strategi är lönsam så är jag inte alldeles säker på att dn är ultimat.

Jag skulle haft en sinnesjuk avkastning om jag legat kvar i alla positioner hela vägen. Detta inkluderar då samtliga spel och sporter.

Men som sagt, jag har bara hållt på drygt ett år med Betfair på allvar och är lite av en rookie.

Men skallman syssla med sportspel tror jag det är det mest lönsamma sättet.

Givetvis ska vi uttnyttja att favvarna blir för stora och att folk vill spela dessa till felaktiga priser.

Namnlag och namnspelare( typ Man U) blir ju nästan alltid felprisade tack vare bolaget vet de får spel på dom oavsett odds.

Mer tennis på Sharps

Senast redigerad av PEACE den 2013-04-18 klockan 08:49.
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 15:30   #8
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Rikrigr fina vinster vart det på positionerna i Djokkan och del Potro.

Bra dag på Betfair. Nu jobbar vi vidare
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 15:33   #9
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PEACE Visa inlägg
Rikrigr fina vinster vart det på positionerna i Djokkan och del Potro.

Bra dag på Betfair. Nu jobbar vi vidare
Murray oxå förstås. Bra info där Exet
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 07:37   #10
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Några synpunkter i Tsonga-Wawrinka matchen. Wawrinka var ju obarmhärtig igår mot en kass Murray men Tsonga har jag inte sett en minut av.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 08:53   #11
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Helt givet för mig att ta startpositioner i Nadal, och Djokovic. Djokkan ser inte som bäst ut. Finnen kan gå jämt i första sätt och då får vi fin utväxling.
Startar nog i Gausqet oxå.

Wawrinka såg stark ut, men Tsonga kan ju hitta på vad som helst, jag tror den matchen går till 3 set. Kanske kan man hitta något bra överspel?
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 08:55   #12
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Jävligt irriterande att matcherna aldrig startar på utsatt tid
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 10:58   #13
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Vilken start på dagen. Kom in i en kanon position då jag bokade wawwen till 1.21 efter 1a set.

Säljer av nu då jag inte orkar lita på Tsonga.

Ryken om attDjokkan harlite skadekänningar florerar på några sajter. Bra värde i att boka honom från start. Tror finnen kan överraska. Mkt intressant säger jag och tar lunch

Senast redigerad av PEACE den 2013-04-19 klockan 11:00.
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 11:06   #14
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Bet365 är ju komiska. Spelar gammat 70 tals porrmusik i tennispauserna när man streamar Tsongamatchen. Cred till dom
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-20, 10:47   #15
Banned
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 102
Sharp$: 818
Standard

Mkt låg aktivitet från TS i denna tråd. hade förväntat lite analyser till Monte Carlo.

Hursomhelst. Idag tar jag en given startposition och bokar Djokkan vs Fognini.
Här blir jag inte alls förvånad om det blir riktigt jämt. Fantastika möjligheter när man kan boka till dessa priser.

Fognini imponera stort samtidigt som Djokkan inte ser som bäst ut.

Mkt bra värde och här räknar jag med att kunna trada till mig en fin vinst

Tycer Djokkan är mest intressant att ta från start då han ofta startar segt, speciellt nu när inte formen finns
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td