Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-24, 09:28   #1
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Wimbledon


Då var det dags för Wimbledon. Tuff lottning för Federer, Nadal och Murray som alla hamnat på samma sida. Djokovic har alltså haft turen i att hamna på den andra sidan.

Någon som har koll på Murray och hans skada? Känns som det är Djokovic eller Federer som tar det? Nadal spelade iofs bländade igenom hela Roland Garos men är som bekant starkast på grus.

Av de odds jag hunnit kolla igenom så är det följande. Mest intressant är väl oddssättningen på Federer där Betsafe ger 4.40 medans PaddyPower ger 10.00.


Djokovic 2.25 Bwin
Murray 5.00 William Hill
Nadal 5.50 Betsafe & TonyBet
Federer 10.00 PaddyPower


Ge mig era tankar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 13:52   #2
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

10 ggr på Federer känns ju sjukt bra... man MÅSTE komma ihåg att han blir som pånyttfödd när det vankas gräs !
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 19:17   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Trist mycket fördröjning på livestreamingen på de feeds jag har kollat på.
Någon som har en bra stream som ligger vettigt "in time" så att säga?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-25, 15:27   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Kommer faktiskt att brinna upp om Tomic nu plötsligt går och vinner matchen på Querrey efter allt skit i matchen hittills.

Ligger kanonbra med ett spel på Tomic efter 3 set men sedan i 4.e börjar han yra och få läkarkonsultation och man tror ju att man sitter fast med pengarna på Tomic...
Får desperatspela Querrey till dryga 1,3 för stor risk för att han (Tomic) ska bryta matchen.
han gick ända ner till under 1,20 innan det vände under hans "vila"

NU sitter man med storminus på Tomic istället om han vinner så vette fan - borde ju vara olagligt att vara " sååå sjuk" för att sedan gå ut o vinna...

Kan bli den dyraste matchen någonsin så känns ju lagom roligt.

Fan vad tennis trading är frustrerade dessa tillfällen!

Senast redigerad av SuprMario den 2013-06-25 klockan 15:45.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-25, 15:39   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Tomic är en STOR fitta....( sry for lang. )
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-25, 22:19   #6
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Ja starten på Wimbledon har ju varit allt annat än kall. Nadal ut Tomic på g ut. Nu ångrar jag lite att jag inte la en peng på Federer till 10.00 gånger pengarna.

Hade vart kul om Zimzelen tittade in och delade med sig lite utav sina spel vart han nu tagit vägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 09:58   #7
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Fick in lite deg på Federer till 9 ggr iaf, då när vi diskuterade det hela.
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 10:47   #8
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jo jag är här, jag har lagt mitt sheet på is lite då formen där har varit iskall!
Tradingen går framåt i alla fall. Wimbledon har varit fantastiskt hittills. Jag hade nog ha gjort min bästa GS start någonsin om jag varit lite kyligare. Bland annat så tokbokade jag Nadal. Men jag hade startat dagen på minus så jag grönade ut i 2a sets TB för att gå rätt bra plus för dagen ändå. Hade dagen haft en bättre start så hade jag i normala fall legat kvar på Darcis med merparten av degen. Det är lätt att vara ångerfull men man får tänka positivt och att i grund och botten var det en sund trade.

Det har varit så hela tiden. Många spel man hade gjort en större förtjänst på men man har gått ut tidigare för att säkra upp.

Finns en och annan rysare idag på damsidan.

Azarenka föll illa i sin öppningsmatch och skadade knät enligt hennes egna utsago. Tog en lång medical och kom sedan tillbaka och vann matchen relativt enkelt men såg hämmad ut av något. Aza är en känd mytoman så man kan tolka det hur som helst. OM hon verkligen fick någon typ av skada så är det värt att spela emot henne. 1-1 i H2H och Pennetta har varit väldigt bra under våren, men gräs är tyvärr inte hennes starka sida. Allt beror på hur Aza ser ut. En sak som talar emot Pennetta är hennes riktigt svaga 2a serve. Dålig 2a serve mot Aza är nog det sämsta man kan ha med sig i den matchen.

En möjlig skräll är Bouchard mot Ivanovic. Bouchard är en 19 årig tjej som jag räknar med vara minst topp 20 i världen inom en väldig snar framtid. Hon har en bra serve, slår relativt hårt, väldigt allround. Ivanovic har en väldigt hög högsta nivå men även en riktigt låg lägstanivå. Ivanovic måste spela bra idag och framför allt jämnt i spelet för att ta Bouchard idag. Skrällvarning. Jag räknar med att hon fixar hcp om inget annat, Bouchard .

Kvitova var inte bra i öppningsmatchen. Shvedova kommer ställa till det ordentligt för henne idag.

Och så har vi då Cetkovska-Wozniacki. Ska bli intressant att se hur bra Cetkovska är efter sin långa skadefrånvaro. Kan bli respass för Wozniacki redan idag i så fall.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10), SlimCharles (+1)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 12:01   #9
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Jag har spelat över 2.5 i Kvitova-Shvedova till runt 2.40,tycker den ser mkt bra ut på förhand.

Är inne på att både Mahut och Juan Monaco borde täcka sina handicap med.
Monaco ska vara minst en klass bättre trots att det är gräs.Mahut ska väl slå Robredo och borde täcka -3.5 då.
Vad tror du?
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 12:32   #10
Banned
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 15
Standard

K.De Schepper – M.Cilic (Wimbledon)

Med tanke på att det för närvarande är i god form, och ännu viktigare vilken typ av förtroende där, jag förväntar mig inte problem för Cilic idag. De Schepper har en mycket bra service och forehand, men leksaken är inte ens nära att Cilic. Hans backhand är problematiskt, och han ville inte spela på naturligt gräs, oavsett potential. Cilic är reborn från när han gick från Brett, och omgav sig med en ny lag. De senaste tre veckorna har segern utan att förlora ett set mot Berdych och Baghdatis, en seger mot Hewitt och Murray motstånd, bestämda intryck att denna match skulle gå i hans favör.
Bet: resultatmängder
Typ: Cilic 0-3 seger
Odds: @ 1.70
Lycka till!

Senast redigerad av LarssonLarsson den 2013-06-26 klockan 12:33.
LarssonLarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 13:02   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LarssonLarsson Visa inlägg
K.De Schepper – M.Cilic (Wimbledon)

Med tanke på att det för närvarande är i god form, och ännu viktigare vilken typ av förtroende där, jag förväntar mig inte problem för Cilic idag. De Schepper har en mycket bra service och forehand, men leksaken är inte ens nära att Cilic. Hans backhand är problematiskt, och han ville inte spela på naturligt gräs, oavsett potential. Cilic är reborn från när han gick från Brett, och omgav sig med en ny lag. De senaste tre veckorna har segern utan att förlora ett set mot Berdych och Baghdatis, en seger mot Hewitt och Murray motstånd, bestämda intryck att denna match skulle gå i hans favör.
Bet: resultatmängder
Typ: Cilic 0-3 seger
Odds: @ 1.70
Lycka till!
Google Translate igen?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 14:23   #12
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Aza drog sig ur Wimbledon. Synd att hon inte förlorade ett set först innan hon gjorde det.

Men.... Bouchard

Skönt att börja dagen med en megavinst. Nu dags för hybris och förlora en del av kakan!

edit:hoppsan hon lyckades inte serva hem det. Tur att man grönade ut på 1.03!
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe

Senast redigerad av zimzelen den 2013-06-26 klockan 14:25.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 14:32   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Aza drog sig ur Wimbledon. Synd att hon inte förlorade ett set först innan hon gjorde det.

Men.... Bouchard

Skönt att börja dagen med en megavinst. Nu dags för hybris och förlora en del av kakan!

edit:hoppsan hon lyckades inte serva hem det. Tur att man grönade ut på 1.03!
Vilken tur att jag inte kikade in här innan jag backade Ivanovic när hon blev breakad i andra.....

Mitt facit under wimbledon 1-16 rullen -50%
Du behövs i chatten zimziii

//Samba tomten
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 14:39   #14
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Tack för den zimzelen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-26, 14:45   #15
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om du menar Staygreentradings så har mitt gamla login försvunnit nu när Microsoft blandade sig i Skype!

Allt du behövde göra var att läsa mitt inlägg idag! Wozniacki tänker redan på Rory när han inte finns i publiken. Och nu kyla på foten? Va falls?
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td