Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-18, 23:10   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Bra spelbolag för tennis


Hej,

Sitter idag och spelar mestadels på Bet365 då jag tycker de har ett stort utbud på tennisen samt en bra livetjänst. Tänker ändå utöka mina och undrar vad ni som spelar tennis använder för bolag? Jag spelar alltifrån ITF till ATP.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 05:48   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Brukar inte spela tennis själv men egentligen är ju betfair överlägset just när det kommer till Tennis och framförallt live.

Annars har du en lista här som även tar upp de olika sidornas regler när det kommer till regler, http://tennisbios.com/view/tennis-bookmakers kan vara bra att ha om man räknar med att det finns risk för att matchen kommer att avbrytas så kan du utnyttja den infon genom att lägga spelet på rätt sida.

Rent generellt tycker jag inte att du ska låsa dig fast vid en sida heller. Jämför dina odds och spela hos det bolaget som erbjuder högst odds för just det spelet. Oddsportal är en sådan tjänst http://www.oddsportal.com/tennis/ om du inte känner till den än. Regga för gratis konto där och du får upp många många fler bolag än som icke inloggad.

För smidiga penningöverföringar så använder du dig utav en internetplånbok såsom moneybookers/skrill.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 07:11   #3
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 1141


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bet365 är helt överlägsna när det gäller tennis. Challenger och Future, även dubbel. Stort urval på damsidan också, ändå ner till 10000-dollars på ITF-touren.

Jag gillar också Marathonbet. Bra utbud, framförallt live, men inte samma stora utbud som Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
Hegu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 07:22   #4
MK
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 16
Sharp$: 156
Standard

Själv lägger jag en stor majoritet av mina spel på Pinnacle, även tennis där pinnen brukar ligga högt pre-game.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1), tippmeister (+10)
MK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 20:44   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Unibet har bra livebetting.

Marathon har grym payback och stort utbud men har väldigt snåla limits på många spel. Blir lite gnetigt att sitta och spela 100 SEK här och 100 SEK där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tippmeister (+10)
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 20:46   #6
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Brukar inte spela tennis själv men egentligen är ju betfair överlägset just när det kommer till Tennis och framförallt live.
Live så är Bet365 och Unibet helt överlägsna Betfair. Men det är givetvis ingen dum ide att komplettera med Betfair.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tippmeister (+10)
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-20, 15:22   #7
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 65
Standard

Vem har bäst rumpa på wta tennis?


Williams.?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tippmeister (+10)
azarenka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 17:04   #8
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 31
Standard

bet365 har bra utbud
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tippmeister (+10)
tippkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-25, 21:11   #9
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 43
Standard

bwin (Y)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tippmeister (+10), tippmeister (+15)
MelodyMan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 00:50   #10
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hegu Visa inlägg
Bet365 är helt överlägsna när det gäller tennis. Challenger och Future, även dubbel. Stort urval på damsidan också, ändå ner till 10000-dollars på ITF-touren.

Jag gillar också Marathonbet. Bra utbud, framförallt live, men inte samma stora utbud som Bet365.
Rätta mig om jag har fel nu, men Bet365 erbjuder väl knappt Challenger och ITF matcher och när de väl gör det så är det väl bara 1X2?

NordicBet, däremot, som är en av bolagen jag spelar mycket tennis på, erbjuder setspel + handikappspel på Challengermatcher.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 12:48   #11
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iniestaone Visa inlägg
Rätta mig om jag har fel nu, men Bet365 erbjuder väl knappt Challenger och ITF matcher och när de väl gör det så är det väl bara 1X2?

NordicBet, däremot, som är en av bolagen jag spelar mycket tennis på, erbjuder setspel + handikappspel på Challengermatcher.
Du har fel Bet365 erbjuder ATP/WTA/Challenger/ITF + Dubbel.
inte 1x2 men 12 eller ML ... set- och gem-hcp .. över/under antal gem och set ... resultatspel osv. Samtliga marknader på ATP/WTA, på lägre nivåer färre marknader men ändå överlägset
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 22:00   #12
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Du har fel Bet365 erbjuder ATP/WTA/Challenger/ITF + Dubbel.
inte 1x2 men 12 eller ML ... set- och gem-hcp .. över/under antal gem och set ... resultatspel osv. Samtliga marknader på ATP/WTA, på lägre nivåer färre marknader men ändå överlägset
Korkat av mig att skriva 1x2, lol

Men jag får tacka för detta, har inte spelat på Bet365 sen 2010 då jag stängde kontot efter en dispyt. Öppnade det för några timmar sen och ska börja spela där igen lite grann
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-23, 18:01   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

Bäst linor och odds måste väl ändå Pinnacle ha tycker jag, spelar alltid tennisen där - dock har de ju färre marknader och sämre live-spel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td