Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-29, 11:22   #31
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

L.S har Kohlschreiber +5.5, 2.06, 4% samt rak, 1%.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-29, 11:44   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har han inga spel i volleyboll turneringen?
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-29, 12:08   #33
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
har han inga spel i volleyboll turneringen?
Inte ngt vad jag vet eller har sett iaf.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-29, 13:57   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, det är ju det som är av största intresse. hans ATP stats är inte ens på plus.
När han var på BF körde jag hans volley & WTA.

Ska bli jävligt intressant i höst med deras samarbete
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-29, 22:20   #35
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

LS spelar imorgon Petrova+4 game, 2,11 (pinnacle) samt Petrova rak 3,38 hos samma bolag. Oddsen börjar droppa på hcp men fick Petrova+4 till 2.08 på Pinny, samt rak finns fortfarande till 3.38. 5% på +4 samt 2% på rak.

Senast redigerad av Gb den 2010-05-29 klockan 22:29.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-29, 22:23   #36
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
LS spelar imorgon Petrova+4 game, 2,11 (pinnacle) samt Petrova rak 3,38 hos samma bolag. Oddsen börjar droppa på hcp men fick Petrova+4 till 2.08 på Pinny, samt rak finns fortfarande till 3.38.
Hmm, har varit inne på samma linjer utan att bestämma mig, blir nog spel där nu.
Tack gb!
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 08:54   #37
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Hmm, har varit inne på samma linjer utan att bestämma mig, blir nog spel där nu.
Tack gb!
Låt er inte luras av att Petrova slog Rezai, speciellt inte med 10-8 i sista set.

Jag lirar -4 på Venus nu när ni spelat upp hennes odds lite

Venus sitter på 4-0 i h2h och på det hela taget anser jag att det är en dålig match up för Nadia. Båda två har bra första servar, Venus har den bättre andra serven. Venus vann 61% av sina andra servar mot cibulkova medans Nadia vann endast 32% av sina mot Rezai. Dessutom är Nadia hårt tejpad i låret och en lång match mot Rezai gör ju inte det bättre.

Dessutom så har inte Petrova varit förbi en kvartsfinal på grus i år, vilket tyder på att hon inte riktigt orkar hålla ihop sitt spel flera dagar i rad när motståndet blir svårare.


My 2 cents.

Peace out.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 12:36   #38
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NikoBellic Visa inlägg
Låt er inte luras av att Petrova slog Rezai, speciellt inte med 10-8 i sista set.

Jag lirar -4 på Venus nu när ni spelat upp hennes odds lite

Venus sitter på 4-0 i h2h och på det hela taget anser jag att det är en dålig match up för Nadia. Båda två har bra första servar, Venus har den bättre andra serven. Venus vann 61% av sina andra servar mot cibulkova medans Nadia vann endast 32% av sina mot Rezai. Dessutom är Nadia hårt tejpad i låret och en lång match mot Rezai gör ju inte det bättre.

Dessutom så har inte Petrova varit förbi en kvartsfinal på grus i år, vilket tyder på att hon inte riktigt orkar hålla ihop sitt spel flera dagar i rad när motståndet blir svårare.


My 2 cents.

Peace out.
Har inte spelat ännu, bra att du spelar upp oddset lite grann igen hoppas några följer med dej. Venus imponerar inte och så fort hon stöter på lite motstånd får hon problem, så ser jag på det

Visst, venus har en bättre andraserve men dom siffrorna du lägger upp där ljuger lite. Rezai returnerar betydligt bättre än cibulkova, så mycket sämre är inte petrovas andraserve.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 13:36   #39
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Och H2H resultat flera år tillbaka i tiden är ju inte så relevanta heller..
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 14:20   #40
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

6-4, 6-3 till Petrova,

För den statistikgalne Nikobellic så vann Petrova 44% andraservar och Venus 33&

Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-05-30 klockan 16:13.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 14:56   #41
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjena

Petrova satt fint den med, kul ni lagt upp spelen här med så fler fått tillfälle att rygga spelen. Det har jag ingenting emot, och är ju inte bunden till bettingforce numera och är fri att reka var jag vill fram till den 1:e september.

Diskuterade lite med Gb igår på bf, där han undrade om det var okej om han lade upp spelen. Som jag nämnde ovan är det helt ok, men istället för att han ska behöva förmedla dem hela tiden, kan jag lika gärna skriva ner de här själv, om det finns intresse för det.

/ LS
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 15:03   #42
 
mazzys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 398
Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Tjena

Petrova satt fint den med, kul ni lagt upp spelen här med så fler fått tillfälle att rygga spelen. Det har jag ingenting emot, och är ju inte bunden till bettingforce numera och är fri att reka var jag vill fram till den 1:e september.

Diskuterade lite med Gb igår på bf, där han undrade om det var okej om han lade upp spelen. Som jag nämnde ovan är det helt ok, men istället för att han ska behöva förmedla dem hela tiden, kan jag lika gärna skriva ner de här själv, om det finns intresse för det.

/ LS
Välkommen!

Det finns absolut intresse för det, i alla fall från mig.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 15:03   #43
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Tjena

Petrova satt fint den med, kul ni lagt upp spelen här med så fler fått tillfälle att rygga spelen. Det har jag ingenting emot, och är ju inte bunden till bettingforce numera och är fri att reka var jag vill fram till den 1:e september.

Diskuterade lite med Gb igår på bf, där han undrade om det var okej om han lade upp spelen. Som jag nämnde ovan är det helt ok, men istället för att han ska behöva förmedla dem hela tiden, kan jag lika gärna skriva ner de här själv, om det finns intresse för det.

/ LS

Självklart finns det intresse!!! Du är varmt välkommen!
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 15:04   #44
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Tjena

Petrova satt fint den med, kul ni lagt upp spelen här med så fler fått tillfälle att rygga spelen. Det har jag ingenting emot, och är ju inte bunden till bettingforce numera och är fri att reka var jag vill fram till den 1:e september.

Diskuterade lite med Gb igår på bf, där han undrade om det var okej om han lade upp spelen. Som jag nämnde ovan är det helt ok, men istället för att han ska behöva förmedla dem hela tiden, kan jag lika gärna skriva ner de här själv, om det finns intresse för det.

/ LS
Man har ju fått många trevliga gröna siffror av dina spel denna vecka, tackar för dom! Skulle tro att intresset är stort för dina spel!
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 15:07   #45
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Tjena

Petrova satt fint den med, kul ni lagt upp spelen här med så fler fått tillfälle att rygga spelen. Det har jag ingenting emot, och är ju inte bunden till bettingforce numera och är fri att reka var jag vill fram till den 1:e september.

Diskuterade lite med Gb igår på bf, där han undrade om det var okej om han lade upp spelen. Som jag nämnde ovan är det helt ok, men istället för att han ska behöva förmedla dem hela tiden, kan jag lika gärna skriva ner de här själv, om det finns intresse för det.

/ LS
Tackar för Petrova Lucky

Intresse lär det nog finnas
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td