Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-29, 14:51   #121
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Ju längre turnneringen går desto svårare får du med dina UNDERlir!
Alltså å lira underlir är inte poängen, dock tycker jag att om det är klasskillnad på spelare så är underlir bättre än tex handikapplir. Underliren kan gå in även om du är ute å cycklar helt .
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 14:57   #122
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
det e det som e fint med underlir De kan gå in även om man har fel . Dock e jag jävligt suprised båda på roddick å melzer skall jag säga
Då kan man ju lika gärna spela bingo. Skulle själv tycka det var pinsamt om jag plockat ut 2 spelare och skrivit att dom kommer vinna enkelt. Om dom sedan blev totalt överkörda, inte direkt vinnande i längden..
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 15:03   #123
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Då kan man ju lika gärna spela bingo. Skulle själv tycka det var pinsamt om jag plockat ut 2 spelare och skrivit att dom kommer vinna enkelt. Om dom sedan blev totalt överkörda, inte direkt vinnande i längden..
knappast. Jag tycker om pengar och det är kul å vinna .
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 15:08   #124
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
knappast. Jag tycker om pengar och det är kul å vinna .
Kanske är kul för dig när du har tur på dom 10 första spelen, men du kommer inte tycka det är kul sen när du förlorar i längden.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 15:28   #125
 
BeatOnTheFishs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 307
Standard

Håller med Barney måste jag säga!
BeatOnTheFish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 15:29   #126
 
BeatOnTheFishs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 307
Standard

Men Almagro spelet ser ju lovande ut också måste jag säga
BeatOnTheFish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 16:30   #127
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Grattis till spelen, du har helt rätt angående UNDERspelen eftersom du vinner pengar, men jag skulle akta mig för underspelen längre in i turneringen.
Jag kan inte rygga spel jag inte tror på.

Men grattis igen pengarna på kontona e det som räknas!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 16:56   #128
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Måste nog gå in och försvara Biggie här. Vad jag har förstått så är det många som följer honom med bra klirr i kassan. Man ska passa sig för hur man kritiserar imo.

En rek kan vara bra och inte sitta, den kan vara dålig och sitta.

Eller som i det här fallet gå fel men ändå sitta, dvs fru fortuna spelar in en aning. Vi har alla tur någon gång och det jämnar ut sig mot de gånger vi har otur. Men om u lägger bra spel så visar det sig med gröna siffror. Money talks!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:03   #129
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Måste nog gå in och försvara Biggie här. Vad jag har förstått så är det många som följer honom med bra klirr i kassan. Man ska passa sig för hur man kritiserar imo.

En rek kan vara bra och inte sitta, den kan vara dålig och sitta.

Eller som i det här fallet gå fel men ändå sitta, dvs fru fortuna spelar in en aning. Vi har alla tur någon gång och det jämnar ut sig mot de gånger vi har otur. Men om u lägger bra spel så visar det sig med gröna siffror. Money talks!
Trodde du var en som tänkte långsiktigt? Biggie har lagt upp ca 15 spel här vad jag sett och vet inte ens om han ligger plus på dom, han har ju inget spread. Säger inte att han är dålig men vet inte om han är bra än heller. Hans spel idag tyckte jag var dåliga och jag sa att jag funderade på tvärtemot direkt, inget jag kom på efteråt.

Kanske att jag överreagerade lite grann med att jag sa att han hade så mycket tur dock, som du säger alla har vi tur ibland.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:05   #130
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Handlar ju bara om att träffa rätt i längden, jag spelar efter något sorts mervärde. Ta en lina mellan Ferrer och Melzer, är det en bra rek så kommer den under tio matcher gå under fler gånger än den kommer gå över. Tio matcher är ungefär den linan man får tänka på i tennis för inte många möts fler gånger än så under en karriär.

Dem har mötts tre gånger innan idag med totals linan på 23, 29,34.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:08   #131
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NikoBellic Visa inlägg
Handlar ju bara om att träffa rätt i längden, jag spelar efter något sorts mervärde. Ta en lina mellan Ferrer och Melzer, är det en bra rek så kommer den under tio matcher gå under fler gånger än den kommer gå över. Tio matcher är ungefär den linan man får tänka på i tennis för inte många möts fler gånger än så under en karriär.

Dem har mötts tre gånger innan idag med totals linan på 23, 29,34.
Matcher som spelats för flera år sedan ska man inte tänka alltför mycket på när man lägger ett spel. Det är hur dom är som spelare idag som räknas, inte hur någon av dom spelade för 4 år sedan. Visst kan det ha viss betydelse om alla deras matcher varit jämna innan då dom verkar gå jämnt ut i spelet. Men man ska nog inte dra allt för stora slutsatser från det där, om matcherna inte spelats samma år.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:10   #132
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Grattis till spelen, du har helt rätt angående UNDERspelen eftersom du vinner pengar, men jag skulle akta mig för underspelen längre in i turneringen.
Jag kan inte rygga spel jag inte tror på.

Men grattis igen pengarna på kontona e det som räknas!
tack. Som jag nämnde tidigare så spelar jag inte bara underspel, utan jag försöker skapa mig en matchbild och baserat på den så spelar jag vad jag bedömer ger finast odds/säkrast. Grustennis är väldigt breakvänligt så det har i princip bara blivit under men på snabbare underlag där breaks är mindre vanliga kommer det nog bli fler över, och handikappsspel.

/B
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:11   #133
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Matcher som spelats för flera år sedan ska man inte tänka alltför mycket på när man lägger ett spel. Det är hur dom är som spelare idag som räknas, inte hur någon av dom spelade för 4 år sedan.

Ärligt talat så tycker jag antal games i föregående möten är väldigt irrelevant, om matcherna inte spelats samma år.
Det är fullständigt relevant, spelarna bär med sig spelmönster från tidigare möten. Jag har läst intervjuer med spelare som snackat inför en match, att dem t.ex mötte sin motspelare för fem år sedan i nån ITF turnering och det blåste lite snett från vänster, jag missade breakboll vid 5-4 i andra set efter en dålig backhand.

Dem bär med sig sådant hela tiden, har dem plusstats på en spelare så kommer dem gå in med stort självförtroende etc.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:19   #134
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

robin jag har inget spread. Så men jag har gått ca 20 units plus totalt under franska fast det inkluderar andra lir också.

Men så här såg resultaten ut om jag inte har fel

Dag
1: 4 - 0 - 1
2: 2 - 5
3: 5 - 2
4: 4 - 3
5: 2 - 2 - 1
6: 3 - 0 blir nog 3 - 1.

Totalt: 20 - 12 (förmodligen 13)De lir jag publicerade efter önskan är dag 4, 5, 6, och 2 vilket ger 11 - 10
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 17:29   #135
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Trodde du var en som tänkte långsiktigt? Biggie har lagt upp ca 15 spel här vad jag sett och vet inte ens om han ligger plus på dom, han har ju inget spread. Säger inte att han är dålig men vet inte om han är bra än heller. Hans spel idag tyckte jag var dåliga och jag sa att jag funderade på tvärtemot direkt, inget jag kom på efteråt.

Kanske att jag överreagerade lite grann med att jag sa att han hade så mycket tur dock, som du säger alla har vi tur ibland.
Jag tänker långsiktigt och Biggie har lagt bra många fler spel än 15. Det var tennis innan Roland Garros också mannen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td