Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-03, 16:46   #211
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
vad får man för att förutspå att dementiva bryter efter första?
Hehe, ganska kul. En öl ska du få, här -->
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 19:34   #212
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Jankovic -1.5 set - Stosur @3.75 unibet 1u
Bom här, 0/1 idag. Men ingen stor förlust dock då det var ett litet chansspel, men en felbedömning av mig, var ett dåligt spel helt klart.

Mitt spel till finalen blir
Schiavone - Stosur -1.5 set @1.57 7.5u

Herrarnas semis.
Söderling över 2.5 dubbelfel @1.85 5u
Söderling gjorde 6 dubbelfel mot Federer, pga att han låg på sin andraserve väldigt hårt. Han kommer ligga på andraserven hårt imorgon mot Berdych också, och matchen lär bli lång och tight och då kommer dubbelfelen när han pressar sin andraserve.

Han gjorde bara 2 dubbelfel mot Cilic och Montanes och jag antar att det är därför linan ligger där den ligger. Men där låg han inte på sin andraserve något extra och dom matcherna kan inte jämföras med den mot Federer och den mot Berdych. Tycker betsafe har satt linan för lågt här och jag tycker 1.85 är mycket spelvärt

Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-06-03 klockan 20:09.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 08:24   #213
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror ni om Söderling - Berdych idag?
Jag kikar på över/under spelet på denna. På deras 10 möten har 8 av dem slutat i raka segrar med klara siffror. De två 2-1 mötena har varit på 26 resp 27 game totalt.

bet 365 har linan på 37,5 (u2,25 ö1,57)
Unibet har den t.ex på 40,5 (o/u 1,86)

Tror ni trenden fortsätter i raka set? Även om vinnaren tappar ett set ser ju Unibets lina överkomlig ut.

Eller vad tror ni?
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 08:27   #214
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 48
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Vad tror ni om Söderling - Berdych idag?
Jag kikar på över/under spelet på denna. På deras 10 möten har 8 av dem slutat i raka segrar med klara siffror. De två 2-1 mötena har varit på 26 resp 27 game totalt.

bet 365 har linan på 37,5 (u2,25 ö1,57)
Unibet har den t.ex på 40,5 (o/u 1,86)

Tror ni trenden fortsätter i raka set? Även om vinnaren tappar ett set ser ju Unibets lina överkomlig ut.

Eller vad tror ni?
Har inte satt in mig i statistiken så den kan jag inte uttala mig om, däremot vet jag att matcherna avgörs i bäst av fem set i franska öppna

Spontant om matchen så blir det väl patriotbet på söderling och en kall jävel som tittarsällskap!
tårtan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 10:10   #215
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Vad tror ni om Söderling - Berdych idag?
Jag kikar på över/under spelet på denna. På deras 10 möten har 8 av dem slutat i raka segrar med klara siffror. De två 2-1 mötena har varit på 26 resp 27 game totalt.

bet 365 har linan på 37,5 (u2,25 ö1,57)
Unibet har den t.ex på 40,5 (o/u 1,86)

Tror ni trenden fortsätter i raka set? Även om vinnaren tappar ett set ser ju Unibets lina överkomlig ut.

Eller vad tror ni?
Det kan gå precis hursomhelst. Söderling kan vara klart bättre å vinna i 3 raka. Samma sak gäller berdych. Men troligare är en riktig battle där den med bäst psyka vinner i 4 eller 5 set. Patriotbet är nog det enda som gäller idag för mig iaf Det här är ingen challanger utan semi i franska. Ingen kommer att ge sig enkelt.
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 10:23   #216
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
Det kan gå precis hursomhelst. Söderling kan vara klart bättre å vinna i 3 raka. Samma sak gäller berdych. Men troligare är en riktig battle där den med bäst psyka vinner i 4 eller 5 set. Patriotbet är nog det enda som gäller idag för mig iaf Det här är ingen challanger utan semi i franska. Ingen kommer att ge sig enkelt.


GO SODA!!!

__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 10:29   #217
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg


GO SODA!!!



[ame=http://www.youtube.com/watch?v=a43Q22VDP_U]YouTube - (HD) Highlights Soderling vs Nadal Roland Garros 2009[/ame]

Något att ladda med inför matchen
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 10:31   #218
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir en dubbel på Söderling/Stosur (2-0) för mig

Kom igen Robin!
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 11:01   #219
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Jävligt konstig känsla att sitta med berdych ML men oddset är för bra för att undvika. Hoppas jag förlorar vadet dock
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 11:06   #220
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Jävligt konstig känsla att sitta med berdych ML men oddset är för bra för att undvika. Hoppas jag förlorar vadet dock
hoppas jag med
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 15:53   #221
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Söderling i FINAL för andra året i rad i franska öppna! det är ju hur stort som helst. och vilken rysare vi fick se ( jag hoppas verkligen ni såg matchen ) de turades verkligen om att hålla i taktpinnen. Kan nog lugnt påstå att jag inte var den enda som slets mellan hopp och förtvivlan. hade en liten peng på söderling till -4 så den vart ju push på.

Tror inte att Melzer kommer kunna rubba gruskungen Nadal speciellt mycket men man kan ju alltid hoppas på att det blir en jobbig match även för Nadal så att det inte bara är Robin som går in med en ordentlig urladdning från semin i finalen. blir ett spel på Melzner på +8.5 till 2.2 ggr pengarna med 4u.
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 17:17   #222
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

skönt med söderling i final men melzer +8 är har redan skitit sig . No matter Söderling i final väger mer än väl upp för det
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 17:54   #223
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
skönt med söderling i final men melzer +8 är har redan skitit sig . No matter Söderling i final väger mer än väl upp för det
Tre breakbollar nu. Bjud på break och torsk sen i tiebreak = 8 game marginal.
jacjacjac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 18:16   #224
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jacjacjac Visa inlägg
Tre breakbollar nu. Bjud på break och torsk sen i tiebreak = 8 game marginal.
yes! Push blev det . Klart bättre än torsk
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 19:17   #225
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sharp Visa inlägg
Tror inte att Melzer kommer kunna rubba gruskungen Nadal speciellt mycket men man kan ju alltid hoppas på att det blir en jobbig match även för Nadal så att det inte bara är Robin som går in med en ordentlig urladdning från semin i finalen. blir ett spel på Melzner på +8.5 till 2.2 ggr pengarna med 4u.
Blev som trott att Nadal inte hade nå större problem att slå ut Melzer men tack vare att Melzer spelade upp sig i sista settet så satt spelet +8.5 med en halv poängs marginal
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td