Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-06, 05:16   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Nadal att vinna US OPEN


Tennis: ATP US Open 2010
Player To Win
Player To Win US Open 2010 (All In)
9402. R. Nadal 4.500

pinnen.


Nadal har verkligen visat upp drömtennis hittils och us open är den enda major som spanjoren inte har under bältet. Han har dock 2 raka semifinaler i us open och har i år spelat på en nivå som ligger över alla andra på touren iaf när det gäller wimbledon och franska. Jag tror att hans fina form håller i sig och han rakar hem us open också.

Visserligen är inte nadal lika bra på HC som på gräs men jag tycker ändå 4.50 är för högt speciellt efter vad han har presterat hittils under sommaren. Jag tycker att nadal borde ses som favorit och därför ha ca 3.50.

BoL!
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 17:15   #2
 
NikoBellics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jävligt svårt att bedömma chans på så lång sikt tycker jag. Potro är ju borta, Federer inte i slag, kanske blir det efter en månads vila. Söderling, nja, djokovic, njae han orkar inte mentalt med Nadal och Murray kanske men han lyckas alltid faila när det gäller som mest.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 21:08   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

det e nu vi får fina odds. Låt oss gå igenom troliga rivaler

1 Rafael Nadal (ESP) 10745

han vi lirar på

2 Novak Djokovic (SRB) 6905

fint spel i wimby men svårt att vinna mentalt.

3 Roger Federer (SUI) 6885

skadad och ur form. Kanske missar open

4 Andy Murray (GBR) 5155

Aldrig vunnit en major väldigt svårt mot nadal

5 Robin Soderling (SWE) 4935

Långsam men en spelstil som passar på hc. Måste få mer speed för att riktigt utmana om majorsen. Har dessutom svårt att slå nadal

6 Nikolay Davydenko (RUS) 4740

Comeback från skada nyss, helt ur form och har egentligen knappt kapacitet för att vinna en major.

7 Juan Martin Del Potro (ARG) 4350

Skadad, Borta.

8 Tomas Berdych (CZE) 3845

Chans på majors men visade i wimby att han inte besitter det mentala för att slå nadal. Kommer han ha det om en månad?

9 Andy Roddick (USA) 3490

Spelade fin tennis i våras, riktigt kasst under sommaren. Han måste höja sig 3 - 4 snäpp för att ha en segerchans.

10 Fernando Verdasco (ESP) 3475

Verdasco hade en fin grussäsong. Men imploderade på gräs. Kommer att vara bättre på hc. Men kommer han att vara bra nog.

Jag tycker nog nadal måste ses som favorit till US Open. Det finns andra spelare som också kan vinna och en del som behöver höja sig. Men nadal är min favorit. Det kan hända en massa närmaste månaden men 4.50 för att nadal skall vinna us open känns som en bjudning
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 21:34   #4
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Biggie
håller helt med, 4.50 är bra.
Jag avvaktar dock med spel för vem vet om Nadal får nya problem med sina knän tex..

Ditt resonmang håller helt klart men IMO inte värt att spela än ändå, han kommer troligen att ge kring 4 ändå vi start av US och då lirar jag.
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 09:10   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Det värsta med långtidsspel är att det är just det tycker jag personligen. låsa sina pengar på så lång tid för sådant litet odds gör väl ingen glad?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 09:20   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det värsta med långtidsspel är att det är just det tycker jag personligen. låsa sina pengar på så lång tid för sådant litet odds gör väl ingen glad?
Att få 450% avkastning på insatt kapital är garanterat bättre än handelsbankens 3,5% (självklart med högre risk) hur du än vrider och vänder på det. Du tänker i fel tankebanor faktiskt.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 09:22   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Att få 450% avkastning på insatt kapital är garanterat bättre än handelsbankens 3,5% (självklart med högre risk) hur du än vrider och vänder på det. Du tänker i fel tankebanor faktiskt.
Säkra pengar är aldrig säkra pengar i spel, så det går inte att jämföra. 1.10 på Barcelona är bättre än HSB's ränta också. Kommer du gå all in?


PILEN
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 09:33   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Säkra pengar är aldrig säkra pengar i spel, så det går inte att jämföra. 1.10 på Barcelona är bättre än HSB's ränta också. Kommer du gå all in?


PILEN
vem har sagt att du skall gå all in? 5u som vanligt
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 09:37   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
vem har sagt att du skall gå all in? 5u som vanligt
Jo, men det jag argumenterar emot är att det är mycket som kan ske, speciellt när det bara är en spelare. Ett lag har ju iaf fler komponenter som kan värderas i ett långtidsspel.

Saker som kan störa

Sjukdom
Skada
Dålig form
Personliga problem


Det är sådant som man inte kan förutse så lång tid in i framtiden och eftersom det gäller en spelare och inte ett lag är man väldigt sårbar. Vad sker om han drar på sig en skada som stör och han går ut för att testa en match bara för att och sedan bryter turneringen. Då sitter du där och bara jaha, det var ju väntat fan att jag la spelet innan jag visste om allt.


Jag säger inte att det är dett dåligt spel detta, jag säger att pga den höjda % risken att det går åt helvete eller void så tycker jag det är dålig ränta på ett spel.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 10:57   #10
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker också Nadal borde ses som favoriten i US Open. Federer blir såklart största utmanaren om han är frisk tills dess, annars tror jag Roddick och Berdych kan bli farliga på hardcourt i höst och de har slagit Nadal på underlaget flera gånger tidigare. Roddick var lite av ett mysterium i Wimbledon och en katastrof i french open som vanligt, men han har hemmaplan i US Open och kommer få ett stort stöd. Spelade något av sitt livs tennis i Indian Wells/Miami när han slog Nadal, Söderling och Berdych bla. Är han i form, blir Roddick lite av en joker tycker jag. Hans makalösa serve gör också att han per automatik aldrig är chanslös mot någon pre-game.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-07, 11:56   #11
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sen kan man fråga sig om Del Potro verkligen är borta ? Han har själv sagt det, jag vet, men bolagen verkar tänka annorlunda. Hur som helst så står Del Potro med bland vinnar alternativen och ger 13 ggr i odds hos bet365 som vinnare. Del Potro vann ju ifjol efter att ha slagit Federer i finalen och slog Nadal 62 62 62 i semifinalen, så om han ställer upp skadefri, och framförallt får spela någon turnering innan, blir han riktigt giftig.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 12:25   #12
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Nadal är redan nere på 3.90 och är numera favorit. Under 3.80 är det här liret inte spelbart längre enligt mig. Men att det rörde sig så mycket på någon dag tycker jag är en indikation på att oddset var felsatt och liret ett bra lir .
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-14, 03:02   #13
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

där satt den också. Nadal är klart bäst i världen. Kanske tom GOAT. Katching
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-16, 18:25   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grattis!
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 00:49   #15
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

snyggt Biggie (även fast jag vet att du spelade tjocko.. mohahaha)
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td