Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-31, 10:32   #46
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
3 lir till

E. Gulbis 31-August-2010 8:10 AM PST
Game Spread -4.5 for Match 1.980

R. de Voest 31-August-2010 3:00 PM PST
Game Spread +9 for Match 1.926

J. Hajek 31-August-2010 10:00 AM PST
Game Spread +9 for Match 1.990

Gulbis borde vinna trots tveksam hälsa och 4.5 game är inte alltför svårt att täcka över 5 set.

de Voest gjorde ett väldigt fint kval samtidigt som nallen har tveksam hälsa och slutligen så har fish storform men han är ingen breakkung. Både dessa herrar tror jag frå svårt att täcka +9
Vilken bookie lirar du hos?
Är lite nybörjare med tippning i betting i Tennis om jag ska vara ärlig så jag förstår inte riktigt alla betting termer inom tennis. När det är Game Spread +9. Är det +9 gem i första set?
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 10:36   #47
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
Vilken bookie lirar du hos?
pinnen

+9 game spread betyder att man räknar ihop alla game som varje spelare har vunnit. Sedan lägger man till 9 stycken till den spelare som har +9. A v B 6 - 3 6 - 3 6 - 4. Skulle A ha 18 game och B 3 + 3 + 4 + 9 = 19 och därmed vinna trots att han torska matchen rätt så klart

Senast redigerad av BiggieB den 2010-08-31 klockan 10:41.
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 12:42   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dolgopolov stiger och stiger. Hmm. Jag har satt att Isner torskar. Tycker han är lite för stor favorit mot Gill. 1,17 - 4.70 nordicbet. Kan kanske vara något trots Isners hemmaplan.

Sen tycker jag att Trocki verkar vara i bra form. Odds 1.95 på +6,5 game på honom mot Djokovic lockade.

Är svårt att hitta något bra spel idag ananrs tycker jag. Foggini står under 6 så hoppar den.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 12:54   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kör två parlays med: Paire med virke Stachocsky och Istomin. Paire har riktigt bra resultat denna säsongen och över 5 set borde han hålla nerverna i styr och KANSKE trötta ut den gamla tysken. Stachovsky ska vinna på rent självförtoroende och Istomin bara vinna.

Sen kör jag en fuling: Hajek och Goublev 50 gånger pengarna. Får hoppas Fish skadar sig. =)
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 20:40   #50
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har jag missat något med Dolgopolov? hans odds är över 10ggr degen nu på betfair...

Har han åkt på någon skada helt plötsligt för sådan dog ska han väl ändå inte vara?
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 21:25   #51
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Gött att cypriotaset Baghdatis åkte direkt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 22:02   #52
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Gött att cypriotaset Baghdatis åkte direkt.
Ja,han är riktigt äcklig.

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 01:03   #53
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 40
Standard

1.12 på att Ferrer skulle vinna med 3-0 innan matchstart.

Det här är fan tredje eller fjärde gången bara i sommar som Dolgopolov har varit inblandad i fixade matcher, hur i helvete kan inte ATP göra någonting åt det? Helt ofattbart.
BOSSEN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 01:21   #54
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOSSEN Visa inlägg
1.12 på att Ferrer skulle vinna med 3-0 innan matchstart.

Det här är fan tredje eller fjärde gången bara i sommar som Dolgopolov har varit inblandad i fixade matcher, hur i helvete kan inte ATP göra någonting åt det? Helt ofattbart.
Vart hittade du det oddset? stod inte Ferrer i typ 1.40 att vinna matchen?
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 01:32   #55
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

2 - 4 idag. Kul. Jävligt kul. Junisen lägger sig. Skitroligt. Sen kommer videojuggen jan hajek å vad gör han? Jo han vinner 2 set å torskar resten med 6 - 0 6 - 0 6 - 1. Sanslöst. Hur man kan gå en 5 settare på open grand slam nivå å inte täcka in +9 när man vinner 2 set själv är skrattretande. Var ju rätt analys iaf att fish inte skulle få så lätt. Gulbis var fel analys inga probs där och fognini var bra nära, man kan inte förvänta sig att högoddsarna skall gå in varje dag. Jag tror fan jag lägger ner bettingen helt. Hinner inte kolla på tillräckligt med tennis.

Totalt 4 - 9 och pinnen jävligt mycket rikare
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 01:57   #56
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 40
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Vart hittade du det oddset? stod inte Ferrer i typ 1.40 att vinna matchen?
Betfair.
BOSSEN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 04:28   #57
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

kör en slant på sela vs malisse, de möttes för inte så länge sen på hardcort och då vann sela en tre-setare. han va underdog då med till ~2,55, nu finns han till ~2,30, iaf sist jag kolla och det är det värt en slant på.
sela vann en challange i kanade i början av augusti men har inte spelat sen dess så det kan ju vara ett varningstecken om det varit nån skada eller nåt som hindrat eller om det varit planerat uppehåll på nån vecka innan us open. har inte orkat tagit reda på det men spelar inte detta särskilt hårt heller. en 50/50 match enligt oncourt.

2010-09-01 17:00TennisDudi Sela vs Xavier Malisse 1 0.5 2.300


en annan 50/50 match enligt oncourt är mötet mellan schiavone och camerin, så när camerin ger 6,50 måste man testa även om det är ett långskott

2010-09-01 17:00TennisFrancesca Schiavone vs Maria Elena Camerin 2 0.8 6.500


har även denna men utan motivering mer än att oncourt predictade den till ett värde så testar

2010-09-01 17:00TennisSara Errani vs Alisa Kleybanova 1 1 2.820


som ni ser inte många units på spel men det beror på att mina tennis spel inte spelas lika högt som tex fotboll men använder samma unitsize. tennis spel för mig blir sällan högre än 2u än så länge. iaf när jag använder mig av oncourt så spelar jag ganska låga bets. är ju trots allt bara en predict som jag ännu inte lärt mig filtrera hur den hittar bäst spel.
groth tex gav 21,5% av predicten medans hon fanns till 8,40 i odds, matchen gick till tre set men faila tyvärr men den va ju inte långt ifrån. en annan va paszek som gavs 48,9% av predicten medans man kunde spela henne till 3,50 hos stan james och hon vann.
får man in varannan sånt spel så kan vi ju räkna ut att det är lönsamt.

BOL
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 05:42   #58
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BOSSEN Visa inlägg
Betfair.
Haha, underbart påläst där Bossen.
Beror ju såklart på att det inte var någon omsättning på marknaden. Ingen skulle spela Dolgopolov 3-0 till 1.12 när Ferrer är favorit att vinna matchen, 1.30.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 09:29   #59
 
Falkens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 32
Standard

Ferrer stod vid start runt 1,17 efter att ha varit nere kring 1,07.
__________________
/YNWA
Falken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 10:34   #60
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Haha, underbart påläst där Bossen.
Beror ju såklart på att det inte var någon omsättning på marknaden. Ingen skulle spela Dolgopolov 3-0 till 1.12 när Ferrer är favorit att vinna matchen, 1.30.
Nejnej oddset rasade på Ferrer, nästa alla tog ner spelet innan spelstopp också. Tror det blir utredning på detta..

Ferrer David - Dolgopolov Oleksandr Betting Odds, Tennis - ATP US Open
http://forum.sbrforum.com/tennis-han...lov-alert.html
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td