Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-06, 06:04   #1
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

N Davydenko - M Cilic


Today, 10:00
Tennis - ATP
Pick: M Cilic ML Result: Pending
Stake: 10/10 Odds: 2.10
Bookmaker: StanJames
Posted: Today, 03:52


In direct confrontation Marin Cilic won all three matches played between both players.

Nikolay Davydenko is currently in 6th place in the world rankings after losing in the second round at the U.S. Open in three sets to Richard Gasquet, Nikolay Davydenko took part in the tournament in Kuala Lumpur in Malaysia where he lost in the first round to Igor Andreev in 3 sets. At this tournament, won the first round Florian Mayer in two sets.

Marin Cilic is currently ranked 14 in world rankings after losing in the second round at the U.S. Open in five sets to Kei Nishikori, Marin Cilic participated in the tournament in Metz in France where he won the first round Lukas Lacko in two sets and fell after the second round before Philip Kohlschreiber. At this tournament, won the first round in 2 sets Thomaz Bellucci.

Marin Cilic not understand how can be the underdog in this meeting, in direct confrontation Marin Cilic has never lost to Nikolay Davydenko and even Hardcourt outdoor Marin Cilic has been cleared Nikolay Davydenko in two sets and twice what I've seen both of Nikolay Davydenko in Kuala Lumpur as this tournament even getting the victory against Florian Mayer did not convince me of anything, he's far from that so that was a few months ago and play like he's been playing lately I think Marin Cilic again has everything to win this match without major problems.


En av de bättre tennis cappersen jag sett. (+146u , på 40 picks)
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 06:25   #2
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Ryggat, tackar
Kör han ofta 10/10 på ett spel? +146u på 40picks, vad är medelstake och oddset då? Intressant att veta
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 08:29   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

flatbet 10u spelar han
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 08:58   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

+146u och får spela på ScamJames? Låter osannolikt. Spelet är det nog inget fel på, droppar och har sett fler på Cilic.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 10:38   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
+146u och får spela på ScamJames? Låter osannolikt. Spelet är det nog inget fel på, droppar och har sett fler på Cilic.
Du vet inte hans unitvärde.
Du vet inte om han har spelat tidigare spel på andra bolag men att detta är hans första spel på SJ.
Du vet inte heller om han har flera konton där, aka bulvaner.
Mao vet du ingenting angående hans spelupplägg.

Bara för att du inte får spela "10u" på samma bolag betyder inte det att han ska justera ned sina insatser.




Tack Theil för spelförslaget, killen verkar skarp om det är samma som du tipsade om igår i chatten.
Dock avstår jag tennis atm. Men håller tummarna för er ryggare
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 11:24   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du vet inte hans unitvärde.
Du vet inte om han har spelat tidigare spel på andra bolag men att detta är hans första spel på SJ.
Du vet inte heller om han har flera konton där, aka bulvaner.
Mao vet du ingenting angående hans spelupplägg.

Bara för att du inte får spela "10u" på samma bolag betyder inte det att han ska justera ned sina insatser.




Tack Theil för spelförslaget, killen verkar skarp om det är samma som du tipsade om igår i chatten.
Dock avstår jag tennis atm. Men håller tummarna för er ryggare
Stämmer, vet inget om hans spelsätt. Men man kan ju antaga att en sådan skarp kille inte får igenom 10u på SJ OM han inte har bulvankonton och/eller om det inte är det första placerade spel.

Menade inte att han ska justera sina insatser för att jag inte går igenom ens 1u på SJ. Det tror jag du förstår.

Men det lät lite tweakat, typ som när jcgros rekade ett spel på tipico som singel trots att det bara gick att lira mindre än tripplar.

Ville egentligen inte ha något sagt alls, bara bitter för att jag fick sämre odds
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 16:10   #7
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Stämmer, vet inget om hans spelsätt. Men man kan ju antaga att en sådan skarp kille inte får igenom 10u på SJ OM han inte har bulvankonton och/eller om det inte är det första placerade spel.

Menade inte att han ska justera sina insatser för att jag inte går igenom ens 1u på SJ. Det tror jag du förstår.

Men det lät lite tweakat, typ som när jcgros rekade ett spel på tipico som singel trots att det bara gick att lira mindre än tripplar.

Ville egentligen inte ha något sagt alls, bara bitter för att jag fick sämre odds
Touts eller "procappers" har ju en press på sig att visa upp så bra siffror som möjligt för att få fler att köpa deras tjänst. Känns som de ibland postar sina spel med oddsen på skämtbolag som Stan James när dessa ligger 10 punkter högre för att boosta sina stats,även om de vet att varken de själva eller deras kunder får igenom något där och de egentligen spelat för lägre odds någon annanstans.

Vi "amatörer" är nog mer benägna att posta våra spel med oddsen vi fick när vi själva la spelet. Absolut inget att vara bitter över det är bara business
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 16:15   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Touts eller "procappers" har ju en press på sig att visa upp så bra siffror som möjligt för att få fler att köpa deras tjänst. Känns som de ibland postar sina spel med oddsen på skämtbolag som Stan James när dessa ligger 10 punkter högre för att boosta sina stats,även om de vet att varken de själva eller deras kunder får igenom något där och de egentligen spelat för lägre odds någon annanstans.

Vi "amatörer" är nog mer benägna att posta våra spel med oddsen vi fick när vi själva la spelet. Absolut inget att vara bitter över det är bara business
Det var lite det jag menade, utan att bevis för det som kp säger. De flesta PRO cappers med fp undantag känns oärliga. Rent teoretiskt kan han ju få igenom spelet, men det känns som jag skrev i första posten osannolikt och dessutom som ett sätt att boosta sin Roi. Som Pro capper bör man reka odds som ALLA kan spela. Och inte spel på limiteringshaken. Det är min åsikt!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 16:21   #9
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det var lite det jag menade, utan att bevis för det som kp säger. De flesta PRO cappers med fp undantag känns oärliga. Rent teoretiskt kan han ju få igenom spelet, men det känns som jag skrev i första posten osannolikt och dessutom som ett sätt att boosta sin Roi. Som Pro capper bör man reka odds som ALLA kan spela. Och inte spel på limiteringshaken. Det är min åsikt!
Håller med och i en ideal värld skulle det vara så men människan är girig av naturen så vi får nog leva med situationen som den är.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 16:22   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Guess so...
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 17:52   #11
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
En av de bättre tennis cappersen jag sett. (+146u , på 40 picks)
Det intressanta är ju antalet units+ i förhållande till antalet units satsade samt antalet picks. Om han alltid spelar 10/10 så innebär det mao 400 units satsade och då är 146 naturligtvis väldigt bra. Dock ska man komma ihåg att det är enklare att ha en hög ROI när man rekar på skojarbolag som Stan James.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td