Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-27, 13:17   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

2010-10-27 V.Zvonareva - V.Azarenka (Tennis)


Datum: 2010-10-27
Tid: 16:05
Sport: Tennis
Land: Qatar
Liga: Tennis
Match: V.Zvonareva - V.Azarenka

Spel: V.Zvonareva -3.5 Game
Insats: 5.00
Odds: 2.200
Bolag: Expekt

Motivering:
Ok, detta är enligt mig ett riktigt överodds, på många sätt och vis. Därför blir det extra spelvärt. Världstvåan Zvonareva möter världstian Azarenka i den sista och mest prestigefyllda tävlingen för året Här har världens åtta bästa samlats och dom ska göra upp om titeln. Mötet kommer gå på Hard, och dessa två har möts 7 gånger tidigare, det står 5-2 till Zvonareva.

Dessa två har i princip samma typ av spelstil. Skillnaden är dock att Zvonareva befinner sig i sitt livs form, utan tvekan, medan Azarenka är lite mer tveksam. När två så lika spelstilar möts så kommer formen och den säkraste spelaren att vinna, här ser jag Zvonareva utklassa Azarenka när det gäller form och säkerhet för tillfället.

Dessutom kommer det var ganska så varmt när denna matchen spelas och Azarenka måste vara den spelaren på touren som har allra störst problem med detta, utan någon som helst tvekan. Huvudliret och det "säkra" spelet är det som finns ovan, där går jag in max med 5 units. Men jag lägger till ännu ett spel med en mindre insats, för lockande odds helt enkelt.

Det enda oroväckande som jag ser är om Azarenka sin vana trogen skulle ge upp matchen, vilket händer då och då. Då blir liren voidade.

Huvudliret:

Ogiltigt spel-ID: 133763



För bra för att inte testas med en mindre insats:

Ogiltigt spel-ID: 133766

Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 15:17   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Låter vettigt. Provar!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 15:22   #3
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

-2.5 gem fanns till 1.92 @ Pinnen tidigare idag. -3 fanns vid stängning till 1.98.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 17:33   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
-2.5 gem fanns till 1.92 @ Pinnen tidigare idag. -3 fanns vid stängning till 1.98.
Grattis till dig, då gick båda in.

Men fan vad bittert, lite kyla och hon hade vunnit betydligt enklare, speciellt det andra.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 18:02   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Fick -1.5 set och -3 gem så det blev en vinst och en push.

Tack så mycket!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 21:24   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tolstoj Visa inlägg
Grattis till dig, då gick båda in.

Men fan vad bittert, lite kyla och hon hade vunnit betydligt enklare, speciellt det andra.
Jag spelade dock tyvärr icke.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td