Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-08, 11:28   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tennisstatistik


Hej!

Har försökt att söka lite på sidan och google efter en riktigt bra tennis statistik sida, men finner ingen, så undrar ifall någon här på sharps kan tipsa mig.

Skulle gärna vilja ha en sida där det även finns statistik om hur spelaren är i serven, gärna även hur många blanka servegame eller hur många poäng han släpper i egen serve och lite sånt där annat, lite djupare info.
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 11:47   #2
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tennisinsight.com
Kostar en slant, men värt det.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 13:22   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

oncourt, ej gratis den heller
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 13:35   #4
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tallroth Visa inlägg
Skulle gärna vilja ha en sida där det även finns statistik om hur spelaren är i serven, gärna även hur många blanka servegame eller hur många poäng han släpper i egen serve och lite sånt där annat, lite djupare info.
BiggieB, kan man se detta i oncourt så hjälp mig gärna att hitta sån info. har programmet men har på tok för lite satt mig in hur allt fungerar. ganska omfattande program iaf om ni frågar mig.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 14:19   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack så mycket bftrader och BiggieB!
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 18:53   #6
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
BiggieB, kan man se detta i oncourt så hjälp mig gärna att hitta sån info. har programmet men har på tok för lite satt mig in hur allt fungerar. ganska omfattande program iaf om ni frågar mig.
Nej, oncourt har ingen sådan statistik.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 00:48   #7
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
BiggieB, kan man se detta i oncourt så hjälp mig gärna att hitta sån info. har programmet men har på tok för lite satt mig in hur allt fungerar. ganska omfattande program iaf om ni frågar mig.
under head to head fliken så väljer du fliken matches. Där kan du se all tillgänglig info om hur många poäng de vann på serven, hur många poäng de vann i motståndarens serve, hur hårt de serva, hur bra de returnerade etc. Check it out!
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 00:50   #8
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Kanske inte riktigt det du söker men denna är bra.

http://matchstat.com/
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td