Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-25, 21:46   #31
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 18

Tennis v.3
Stats: 11 - 6 - 0
ROI: 132.43%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Jag tror också på att Johannas resa fortsätter ett tag till. Makarova är alldeles för ojämn medans Johanna har en bra kämparanda som kan ta henne långt mot spelare av makarovas slag. Jag tycker inte att Johanna spelar speciellt defensivt men hon deffar bra när hon behöver det som mot Ivanovic. Annars kan hon mata på med slag rätt bra.

2011-05-26 11:00W French R2A. Dulgheru vs S. Cirstea 2 FT 2 2.750

Sticker ut med Cirstea som har värmt upp inför Franska med att vinna en ITF turnering för att sedan dra sig ur Prag pga av skada. Slog övertygande ut gamla räven Schnyder i sin första match som trots allt fortfarande tuffar på rätt bra. Dulgherus form är en ren gåta fortfarande. För er som såg henne bli totalt utspelad av Zvonareva senast vet vad jag menar. Min systerson hade gjort det bättre. Gick en bit in på andra set innan hon vann sin första poäng i egen serve. Herregud. Hon leter fortfarande efter en glimt av en form. I Paris har hon varit ok. Inte så många errors och en hygglig serve. Cirstea har en klart bättre form och hon har dessutom 2-0 i h2h mot Dulgheru. Båda i två raka set på grus. 2.75 på bet365 är taget. Finns säker bättre på andra siter.

/Zimzelen
raglan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 21:46   #32
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 984
Standard

Oj vad jag ser framemot herrmatcherna imorgon!

Stort spelvärde finns på Montanes, mot en Youzhny som inte imponerar på grus. Montanes är otroligt jobbig att möta, man får inget gratis mot honom, speciellt på grus. Nej Montanes ska vara favorit här i mina ögon, det är bara att spela!

Monfils slår en trött Darcis som har spelat ett långt kval och två omgångar i huvudturneringen.

Djokovic är oslagbar just nu och kör tyvärr över Delpo. Hoppas dock på Del Potro, att han kan skrälla, men nej det är för svårt i dagsläget.

Federer har sett bra ut hittils. Kommer vinna, kanske med 3-1 i set mot Janko Tipsarevic?

Ferrer har sett grym ut här i franska än så länge. Kommer att köra över en Stakhovsky som är alldeles för dålig för att störa Ferrer över 5 set på grus.

Fognini!! Oj vad han spelade bra senast. Tappade bara 3 gem mot Robert och ser grym ut. Garcia-Lopez är lite av en favoritspelare, men han borde vara rejält trött här då han vann 13-11 i 5 set mot Ilhan i förra matchen. Fognini vinner.

Gasquet tror jag kämpar till sig segern mot Bellucci. Gasquet har den finaste backhanden på touren. Mums! Bellucci visar form men är ack så ojämn. Vi hoppas och tror på Gasquet mot Djokovic i en eventuell 4:de omgång.

Tsonga! Oj vad vi gillar honom, vi tror även att han tar Wawrinka även om Wawrinka visar lite gryende form. Tsonga lyfts av publiken och vinner kanske i 5 set?

puh.. det var jobbigt, men vilka matcher vi har imorgon. Varje match är faktiskt en godbit.

Montanes hittar jag som störst spelvärde. Fick 2.20 på unibet, har sänkts lite nu på kvällen.

Godnatt!

/kicken
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)

Senast redigerad av kicken den 2011-05-26 klockan 21:48.
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 22:04   #33
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Damerna har inga kioskvältare än precis. Det kommer i nästa omgång. Jag tror stenhårt på att Wozniacki inte vinner Franska och jag tror att hon kommer åka som senast i kvarten. hantuchova har potentialen att slå Wozniacki. Hantuchova mot en uppåtgående form medans Woz har visat tveksam form under ett tag nu trots sina vinster. Hantuchovas största problem är att hon kan spela brilliant tennis med fantastiska tillslag för att i nästa game vara en helt annan spelare. Hade hon bara kunnat hålla uppe spelet mer konsistent så tycker jag att hon är en topp 10 spelare.

Jag tror att Woz tar sig ur den här knipan tack vare hennes förmåga att hänga kvar i bollarna. Hantuchova faular väl ut sig till slut, med men sen kommer Kuznetsova som jag tror blir Carolines fall. Blir det inte hon blir det Big Sam. En final skulle jag säga vore en bedrift med tanke på hennes spel.

Jag väntar på att linorna ska släppas på bet365 innan jag bestämmer mig för några spel.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 07:32   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Zimzelen// Jag håller med dig angående Woz!

Jag bettar nästan inget längre utan jobbar med trading, men om Woznicki når final blir jag chockad. Hennes forehand e för svag. Möter hon spelare som kan slå hyffsat hårt med lite marginal blir hon utslagen. Hon lever på att andra spelare har en så taskig kontroll och slår för många UE. 1,35 mot Hantuchova e ett skämt! Det blir antagligen en jämn match och det e upp till Hantuchova om hon vill slå ut sig själv eller vinna...

En annan intressant match e Schiavone-Peng

Marknaden har respekt för Peng helt korrekt. 2-2 h2h 1-1 i år Peng vann på HC och Schiavone vann på grus. Peng måste få igång sin förstaserve då kan hon avsluta bollarna tidigt ibland, men om förstaserven klickar kommer Schiavone mala sönder henne...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av timadolf den 2011-05-27 klockan 07:41.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 08:27   #35
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Fognini har sett bra ut, och körde över Robert efter dennes femsetare, tror han städar undan GGL på liknande sätt. 3-0 till nästan 4 ggr lockar!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 12:38   #36
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 17
Standard

Förlitar mig på Gasquets förmåga att vika ner sig under press.

Belucci +132

Youzhny -123
mitmy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 14:00   #37
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är Youzhny skadad? Montanes kör fulltständigt över honom. Gör inte mig något dock

Senast redigerad av vessl123 den 2011-05-27 klockan 14:02.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 20:14   #38
uno
 
unos avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 317
Standard

Vad är ett rimligt odds på Federer? Varför är han inte tippad att bli en av de högst placerade?
(Är inte så bra insatt för tillfället)
uno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 21:43   #39
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uno Visa inlägg
Vad är ett rimligt odds på Federer? Varför är han inte tippad att bli en av de högst placerade? (Är inte så bra insatt för tillfället)
1. Han är 3-seedad vilket väl tillhör dem högst placerade?

2. Hans väg till att vinna är troligtvis: wawrinka, ferrer, djokovic, nadal
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 22:33   #40
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 304
Standard

Grymt rekat kicken! Jag hade nåt liknande, missade på Tsonga hur kan han tappa 2-0 i set och 3-1 med egen serve???
gooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 23:18   #41
uno
 
unos avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 317
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highbury90 Visa inlägg
1. Han är 3-seedad vilket väl tillhör dem högst placerade?

2. Hans väg till att vinna är troligtvis: wawrinka, ferrer, djokovic, nadal
Okej får be om ursäkt och tacka för upplysningen. Hur bedömer du hans chanser då?
uno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 01:57   #42
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uno Visa inlägg
Okej får be om ursäkt och tacka för upplysningen. Hur bedömer du hans chanser då?
Det där överlåter jag till andra på forumet som har bättre koll än jag.
Dock tycker jag att fed spelat bättre och bättre senaste tiden.
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 12:47   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Murray e skadad!

Lira Nadal och sälj till ca 2,20.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 12:56   #44
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Är schiavone en sådan rättmätig dog i sin match verkligen?

Ngn med bättre kunskap om det?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 14:44   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Har inte sett Jankovic i denna turnering, tror att oddsättarna går på deras senaste match 2009 på grus i Marbella. Jankovic stod i 1,27 och vann med 6-2 6-1. Mycket har hänt sen dess. Schiavone vann i Paris förra året och e hungrig, Jankovic kallar sig själv gammal trots att hon e fem år yngre. Jag skulle ALDRIG röra Jankovic! Jag tror Schiavone tar matchen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td