|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-05-25, 22:46 | #31 | |||||||
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 18Tennis v.3 Stats: 11 - 6 - 0 ROI: 132.43% Vinstprocent: 65.00% |
Jag tror också på att Johannas resa fortsätter ett tag till. Makarova är alldeles för ojämn medans Johanna har en bra kämparanda som kan ta henne långt mot spelare av makarovas slag. Jag tycker inte att Johanna spelar speciellt defensivt men hon deffar bra när hon behöver det som mot Ivanovic. Annars kan hon mata på med slag rätt bra.
Sticker ut med Cirstea som har värmt upp inför Franska med att vinna en ITF turnering för att sedan dra sig ur Prag pga av skada. Slog övertygande ut gamla räven Schnyder i sin första match som trots allt fortfarande tuffar på rätt bra. Dulgherus form är en ren gåta fortfarande. För er som såg henne bli totalt utspelad av Zvonareva senast vet vad jag menar. Min systerson hade gjort det bättre. Gick en bit in på andra set innan hon vann sin första poäng i egen serve. Herregud. Hon leter fortfarande efter en glimt av en form. I Paris har hon varit ok. Inte så många errors och en hygglig serve. Cirstea har en klart bättre form och hon har dessutom 2-0 i h2h mot Dulgheru. Båda i två raka set på grus. 2.75 på bet365 är taget. Finns säker bättre på andra siter. /Zimzelen |
|||||||
2011-05-26, 22:46 | #32 |
Oj vad jag ser framemot herrmatcherna imorgon!
Stort spelvärde finns på Montanes, mot en Youzhny som inte imponerar på grus. Montanes är otroligt jobbig att möta, man får inget gratis mot honom, speciellt på grus. Nej Montanes ska vara favorit här i mina ögon, det är bara att spela! Monfils slår en trött Darcis som har spelat ett långt kval och två omgångar i huvudturneringen. Djokovic är oslagbar just nu och kör tyvärr över Delpo. Hoppas dock på Del Potro, att han kan skrälla, men nej det är för svårt i dagsläget. Federer har sett bra ut hittils. Kommer vinna, kanske med 3-1 i set mot Janko Tipsarevic? Ferrer har sett grym ut här i franska än så länge. Kommer att köra över en Stakhovsky som är alldeles för dålig för att störa Ferrer över 5 set på grus. Fognini!! Oj vad han spelade bra senast. Tappade bara 3 gem mot Robert och ser grym ut. Garcia-Lopez är lite av en favoritspelare, men han borde vara rejält trött här då han vann 13-11 i 5 set mot Ilhan i förra matchen. Fognini vinner. Gasquet tror jag kämpar till sig segern mot Bellucci. Gasquet har den finaste backhanden på touren. Mums! Bellucci visar form men är ack så ojämn. Vi hoppas och tror på Gasquet mot Djokovic i en eventuell 4:de omgång. Tsonga! Oj vad vi gillar honom, vi tror även att han tar Wawrinka även om Wawrinka visar lite gryende form. Tsonga lyfts av publiken och vinner kanske i 5 set? puh.. det var jobbigt, men vilka matcher vi har imorgon. Varje match är faktiskt en godbit. Montanes hittar jag som störst spelvärde. Fick 2.20 på unibet, har sänkts lite nu på kvällen. Godnatt! /kicken Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2) Senast redigerad av kicken den 2011-05-26 klockan 22:48. |
|
2011-05-26, 23:04 | #33 |
Damerna har inga kioskvältare än precis. Det kommer i nästa omgång. Jag tror stenhårt på att Wozniacki inte vinner Franska och jag tror att hon kommer åka som senast i kvarten. hantuchova har potentialen att slå Wozniacki. Hantuchova mot en uppåtgående form medans Woz har visat tveksam form under ett tag nu trots sina vinster. Hantuchovas största problem är att hon kan spela brilliant tennis med fantastiska tillslag för att i nästa game vara en helt annan spelare. Hade hon bara kunnat hålla uppe spelet mer konsistent så tycker jag att hon är en topp 10 spelare.
Jag tror att Woz tar sig ur den här knipan tack vare hennes förmåga att hänga kvar i bollarna. Hantuchova faular väl ut sig till slut, med men sen kommer Kuznetsova som jag tror blir Carolines fall. Blir det inte hon blir det Big Sam. En final skulle jag säga vore en bedrift med tanke på hennes spel. Jag väntar på att linorna ska släppas på bet365 innan jag bestämmer mig för några spel.
2011-05-27, 08:32 | #34 |
Zimzelen// Jag håller med dig angående Woz!
Jag bettar nästan inget längre utan jobbar med trading, men om Woznicki når final blir jag chockad. Hennes forehand e för svag. Möter hon spelare som kan slå hyffsat hårt med lite marginal blir hon utslagen. Hon lever på att andra spelare har en så taskig kontroll och slår för många UE. 1,35 mot Hantuchova e ett skämt! Det blir antagligen en jämn match och det e upp till Hantuchova om hon vill slå ut sig själv eller vinna... En annan intressant match e Schiavone-Peng Marknaden har respekt för Peng helt korrekt. 2-2 h2h 1-1 i år Peng vann på HC och Schiavone vann på grus. Peng måste få igång sin förstaserve då kan hon avsluta bollarna tidigt ibland, men om förstaserven klickar kommer Schiavone mala sönder henne...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av timadolf den 2011-05-27 klockan 08:41. |
|
2011-05-27, 09:27 | #35 |
Fognini har sett bra ut, och körde över Robert efter dennes femsetare, tror han städar undan GGL på liknande sätt. 3-0 till nästan 4 ggr lockar!
|
|
2011-05-27, 13:38 | #36 |
Förlitar mig på Gasquets förmåga att vika ner sig under press.
Belucci +132 Youzhny -123 |
|
2011-05-27, 15:00 | #37 |
Är Youzhny skadad? Montanes kör fulltständigt över honom. Gör inte mig något dock
Senast redigerad av vessl123 den 2011-05-27 klockan 15:02. |
|
2011-05-27, 21:14 | #38 |
Vad är ett rimligt odds på Federer? Varför är han inte tippad att bli en av de högst placerade?
(Är inte så bra insatt för tillfället) |
|
2011-05-27, 22:43 | #39 | |
Citat:
2. Hans väg till att vinna är troligtvis: wawrinka, ferrer, djokovic, nadal |
||
2011-05-27, 23:33 | #40 |
Grymt rekat kicken! Jag hade nåt liknande, missade på Tsonga hur kan han tappa 2-0 i set och 3-1 med egen serve???
|
|
2011-05-28, 00:18 | #41 |
|
|
2011-05-28, 02:57 | #42 |
|
|
2011-05-28, 13:47 | #43 |
Murray e skadad!
Lira Nadal och sälj till ca 2,20.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-05-28, 13:56 | #44 |
Är schiavone en sådan rättmätig dog i sin match verkligen?
Ngn med bättre kunskap om det? |
|
2011-05-28, 15:44 | #45 |
Har inte sett Jankovic i denna turnering, tror att oddsättarna går på deras senaste match 2009 på grus i Marbella. Jankovic stod i 1,27 och vann med 6-2 6-1. Mycket har hänt sen dess. Schiavone vann i Paris förra året och e hungrig, Jankovic kallar sig själv gammal trots att hon e fem år yngre. Jag skulle ALDRIG röra Jankovic! Jag tror Schiavone tar matchen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|