Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-29, 12:55   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

2011-08-29 M.Granollers - X.Malisse (Tennis)



Datum: 2011-08-29
Tid: 17:00
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: Tennis
Match: M.Granollers - X.Malisse
Period: ft

Spel: M.Granollers
Insats: 9.00
Odds: 2.310
Bolag:

Motivering:
Hej! Har egentligen fyra spel inför dagens US Open. Tänkte reka/komma med tankar kring samtliga fyra, lite kort bara. Granollers får bli huvudspelet dock.


Granollers mot Malisse
Formässigt tyder allt på att Granollers är den bättre för tillfället, det med rätt så mycket. Det som gör att oddsen är på Malisse sida är att matchen spelas på hard, som ska vara snabbt rent generellt. Men under årets US Open så ska underlaget vara extremt långsamt för att vara US Open. Detta kommer gynna Granollers något enormt i denna match. Då han trivs bäst när de går lite saktare, som på grus tex. Dock är Granollers underskattad på hard skulle jag säga,han kan få till bra matcher och jag tror han kommer visa upp ett fint spel idag mot Malisse. Han kommer kriga ner honom, bolla ut honom med tålamod. Malisse som i sin tur nog inte är nära formen, skulle jag tro.

Ogiltigt spel-ID: 486619




Falla mot Troicki
Återigen, underlaget är inte så snabbt som det normalt är vilket kommer passa Falla i denna match. Troicki kan också ibland helt plötsligt vara någon annanstans rent mentalt, han har lätt för att tappa koncentrationen. Vilket gör att jag tror att Falla åtminstone kan få med sig ett set. Han har helt klart kapaciteten och störa Troicki här och minsta lilla svacka från Troicki kan straffa sig. Har Falla tålamod och börjar bolla långa dueller med Troicki så kan serben få enorma problem.

Ogiltigt spel-ID: 486625




Petzschner mot Ramos
Vet inte riktigt vart Petzschner står formmässigt. Han gillar snabba underlag och han kommer få sig en överraskning när han får se hur slö banan är i år här i New York. Ramos en grusspelare, ändå ut i fingertopparna, ska normalt inte kunna störa Petzschner på hard men har en känsla av att han kan plocka en hel del game idag. Han är i bra form, en hardcourt bana kommer aldrig passa honom bättre än idag, och det tror jag han också vet och tar tillfället i akt.

Ogiltigt spel-ID: 486622




Kvitova mot Dulgheru
Kvitova kan vara en seg starter ibland och släppa till några game i början av matcher, ibland set tom. Dulgheru kan om hon är smart välja att hålla bollen i spel och kriga till sig ett antal game. Något hon, likt mina andra tre spel, bör kunna utnyttja på denna långsamma hardcourt. Över 18 game känns spelvärt, hade satt gränsen det till 19.5 kanske. Starten lär bli avgörande för detta spel.

Ogiltigt spel-ID: 486624



Samtliga odds från pinnacle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1), vessl123 (+5), Toby (+2), televerket (+2), tompa87 (+3), Toby (+2), BlackCobra (+1), phekstrom (+10), Boone (+1), wedberg (+5)

Senast redigerad av Tolstoj den 2011-08-29 klockan 12:59.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 17:09   #2
 
televerkets avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glömde tacka för reken, följde med på Ramos och Granollers spelen.
__________________
"Man är inte beroende så länge man har kul."
televerket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 18:09   #3
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

Granolle inne, Ramos inne eftersom det står 1-1 i set där......bra rekat

Granolle matchen hade jag själv också men hade inte fått upp ögonen för överspelet i ramos match utan din rek
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 18:33   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Ja det ser bra ut hittills. Får se om vi kan få in det sista två också. Sitter med en fyrling (utöver singelspelen), dock enbart för skojs skull och för en ganska liten slant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dny (+5)
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 19:55   #5
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

Nu är även överspelet inne i dammatchen i och med att dom är i TB i första...minst 19 game alltså....imponerande...hoppas fyrlingen sitter för dig
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 19:58   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Intressant. Skulle säga att det är bra tid för att liva Kvitova och en vinst för henne. Speciellt om Dulgheru skulle vinna första gamet i andra set. Bara ett tips.
-
Falla kvar: )!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Toby (+2)
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 22:22   #7
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

Fyrling inne.....bara att lyfta på hatten
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 22:27   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Tack Toby. Avvaktar dock med Falla. Han tog en medical tidigare i matchen och chansen finns att han ger upp. Men annars är jag nöjd.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-29, 22:41   #9
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tajmar dessa rekar fantastiskt dåligt. Jag satt funderade på om jag skulle ta alla. Fint jobb!
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 00:32   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 36
Sharp$: 1753
Standard

Grymt snyggt måste jag säga!
blomman13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 05:56   #11
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 92
Sharp$: 659
Standard

Tack


Tack, Tolstoj. Följde alla fyra rekarna. Fortsätt så!
moregolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td