|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Kan bara hålla med Stekel, tror inte heller allt för mkt på Stayen i sista, känns som Jasper... om Bergsåker inte bjuder på så konstigt underlag att det fäller en massa kusar... sen undrar man om inte Goop kan reglera allt från spets med Gills Abbe...
Stekel, en fråga... du skriver att Stay The Night gick rejält i botten senast... var det vid Vermos V75a 7/1 (d3ag) Jag kommer f-n inte ihåg det loppet! Det verkar som han fått rätt tuffa lopp ute i spåren en tid nu... Vad tror DU om Gills Abbe... e man helt fel ute där...? som ev. gard på Jasper.... |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Läs på Bergsåkers hemsida om värste jämten och bilda uppfattning.Ute på favoritbana nu. Galloperade som stenklar på Vermo. Dock av trötthet så nog gick han i botten.Ska vara bättre nu än då. Tyckte att det var en kanonspik i början av veckan men spelvärdet kommer att bli uselt. Tror att han dödar Gills abbe men kan nog ta stryk av 9 el varför inte 10an som gick bra efter svensken sist som nu är megalampa i guld
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Stay the night fram till dödens efter 500, jasper på i tredje 500 kvar och fick dra själv hela vägen. Knapp men säker seger över ledaren á la Örjan. Stayen höll bra i dödens men var trött och galopperade 100 kvar.
Abbe klar andrahäst för mig, men går barfota fram och det kan bli svårt imorrn. Är det nån med riktigt garderingsvärde i så är det Alandias karisma på 6%, riktigt bortglömd på läget. Lyckas han bli framdragen av Jasper så kan det vara godnatt för övriga. Plus även för honom att det nog inte blir någon jättekö att runda i tredjespår sista varvet.
|
|
|
|
#34 |
|
nån pajas på tv4 text spika den. Roligt drag men knappast troligt
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Försöker få nå´n ordning på sista avd... men var tvungen släppa taget en stund...
Började titta lite på de andra (för vilken gång i ordningen...?) ser ngt konstigt (i min skalle iaf...) avd4 är nr4 mest streckad? Ska den verkligen vara det? Är det bara för det är Bergharn??? Han måste ju köra den då han äger... tror nog egentligen att 1an kan vara lika bra? Men känner mest för 3an om felfri i spets... och sen måste ju Goopen streckas bakom 10an... kusk-plus på 12an men jag kan inte hästen alls... nån här som vet "vad är det för något..." |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
men finns det väl risk att spelvärdet sjunker? Eller inte? :-) |
||
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
Sharpest
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Sharpest
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ett litet nu på morgonen,,
10 14 1-2-3-7 1-3-8-9-10-12 8-11-12 9 2-4-6-9-10-11-12 Undrar om 10an kan vinna i första? Senast redigerad av AbbeAce den 2012-01-21 klockan 09:31. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
KP ang. Nybrink här ovan:
"Jag gillar hur han har olika system överallt. I aftonbladet ser hans system helt annorlunda ut." Visst, man kan få krupp på hur mannen delar ut spel-tips och regler hur man skall spela... bara för att i nästa andetag visa systemförslag som helt motsäger sina egna uttalanden... hur ska nån kunna veta vad han egentligen menar, jag själv kan inte bry mig mindre men synd att han skall stå och "vilseleda" de som väljer att titta på hans speltips i "TV4a morgonsoffa" och i alla tidningar och andra media där han dyker upp... han tjänar säkert en god slant på sina mediauppdrag. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
CC i sjätte. Spets och slut.. finns inget motstånd! Bara banka på alla lappar!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gils Abbe troligen lika klar spets och slut i sista....varför krångla när man vet hur det går till
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Svårt att hitta vettiga spikar idag, det finns oroväckande många minusfaktorer på favoriterna. Lätt att dissa dessa. Tycker tex att CC (inte Commander Crowe
) är klart överstreckad i brons. Har varit sjuk och inte startat på ett tag. Tror mer på Ekets Patrik som har dokumenterad form till skillnad från CC och Nantucket. El Sueco såg enligt många lite knackig ut senast och möter några bra, You Bet H. är ingen duvunge. Fabrice Axe med Örjan, fågel el. fisk?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tja, var har BadAss tagit vägen? Han hade ju bra koll :((
Idag spikas Ekets Patrik i 6:e... Torbjörn väldigt uppåt på Rydéns Hedda i 2:a You Bet Hornline borde nog vinna Bergsåker/Bergh... Truly Devoted inte så betrodd som den borde vara? |
|
|
|
|
|
|
|