Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-25, 10:53   #1
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Gratis Live ...


Saxat från atg.se

"Vi bjuder alla ATG-kontokunder på Live-sändningen mellan 25-29 januari. Välj att köpa abonnemanget Live De Lux för 0 kr längst ner.
Har du redan ett Live-abonnemang sedan tidigare förlänger vi det en vecka."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:18   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Alla som omsätter en viss summa borde ha gratis...aldrig varit på atg om den saken faktiskt, får ta och skicka ett mail och se vad de säger. Kan det bli ett standardsvar kanske?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:24   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Alla som omsätter en viss summa borde ha gratis...aldrig varit på atg om den saken faktiskt, får ta och skicka ett mail och se vad de säger. Kan det bli ett standardsvar kanske?
Känns som att alla som omsätter över en viss summa också har köpt live-tjänsten redan. Så ATG kommer nog tappa en del intäkter om man inför någonting sådant. Vet inte om andelen personer som kommer öka sin omsättning för att få gratis live väger upp för det pengatappet.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:32   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greedy Visa inlägg
Känns som att alla som omsätter över en viss summa också har köpt live-tjänsten redan. Så ATG kommer nog tappa en del intäkter om man inför någonting sådant. Vet inte om andelen personer som kommer öka sin omsättning för att få gratis live väger upp för det pengatappet.
Nej, men det skall vara gratis då man betalar stora summor varje år och ATG går plus xx antal miljarder. Det är till och med gratis i Danmark, de kan alltså se svenska ATG-Live gratis! Men svensken skall pungslås!

Detta är en principsak! Utan spelare, ingen travsport och därmed inga miljarder ner i statskassan!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:43   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mammon Visa inlägg
Nej, men det skall vara gratis då man betalar stora summor varje år och ATG går plus xx antal miljarder. Det är till och med gratis i Danmark, de kan alltså se svenska ATG-Live gratis! Men svensken skall pungslås!

Detta är en principsak! Utan spelare, ingen travsport och därmed inga miljarder ner i statskassan!
Håller med, tänkte mer utifrån ATG:s perspektiv.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 17:34   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Klart man kan se det så greedy, och det gör du såklart med det nicket , men en poäng man kan göra emot det är också att omsättningen helt säkert kommer öka om fler har live (snåljåparna alltså). Jag vet ju själv att jag skulle omsätta bra mycket mindre om jag inte hade live, inte en chans att jag trycker av lika hårt om jag inte har färska värmningar att underbygga de analyser jag gjort innan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td