Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-11, 15:29   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Fy fan Joakim Lövgren


Avd6: Crowne
Hur kan man köra så bra ett tag men sedan köra så jävla dåligt när väl luckan kommer precis som han önskade.
Ville han köra med lucka till 25m kvar eller??

Blir så jävla sne på lallare som inte tar tillvara på chansen när de väl får det.
Gör ju sitt till när man spikar på dubbeln, lirar vinnare och tvilling etc med honom som utgång...

Aarrgh - man får inte göra så!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 17:04   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 277
Standard

Jag håller med om att styrningen var riktigt kass! Nu kommer jag inte ihåg men hade han inte nån bortförklaring i intervjun på ATG-live? Någon som hörde?
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 17:08   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ja, han (och de flesta andra som såg loppet gissar jag) trodde nog att Flemming hade mindre kvar än vad som visade sig vara fallet. Har bara sett loppet en gång, men som jag såg det hade han inte slagit de två första hur han än skött styrningen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 17:19   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Nog hade han haft bättre chans att vinna om han gått ut 500 kvar som chansen kom, istället för att lalla invändigt hela tiden...
Han klättrade ju i rygg hela loppet, jag fattar ingenting faktiskt av hur han körde!

Om alla trodde att Flemming hade så mycket mer att köra med i dödens så ska han väl verkligen ut istället för att just sitta fast. Trodde man att Flemming skulle tröttna - ja då kanske man kunde köra invändigt o spara några meter....
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 17:31   #5
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 143
Sharp$: 244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Nog hade han haft bättre chans att vinna om han gått ut 500 kvar som chansen kom, istället för att lalla invändigt hela tiden...
Han klättrade ju i rygg hela loppet, jag fattar ingenting faktiskt av hur han körde!

Om alla trodde att Flemming hade så mycket mer att köra med i dödens så ska han väl verkligen ut istället för att just sitta fast. Trodde man att Flemming skulle tröttna - ja då kanske man kunde köra invändigt o spara några meter....

Han satt ju utvändigt ett tag och i rygg på Flemmings. Sedan gick han ned i rygg runt sista kurvan och blev fast med krafter kvar. Med förra loppet i tanken där Crowne var småseg över hela upploppet så skulle han, med facit i hand, kört offensivare då hästen verkar vara småsegstark.
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td