|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#32 |
|
Sharpest
|
Mitt system var
3,4,5,7 7 13 3,7,8,11 4,8,9,11 6,7,9 8 1,4,10,12 Det sura var att man velade mellan 8an i avd7 och caddie galant i sista :( |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vågar knappt visa men det var bara 24kr
1) 4 2) 7 3) 13 4) 4-7-8-10 5) 8-9-11 6) 6-7-8-9 7) 4-8 8) 4 Man sätter spiken sen är man för fattig tar man igen på lördag |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Raden gav väl bara knappa 3.400:-? Eller du menar på V8? oavsett gav raden bara 3.400:-
Sen om man spelar flerbong eller enbart i 8 rätts potten kan man ju inte säga att det gav mer för det eller? Kanske bara jag som är trött och tänker konstigt
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Välkommen i "klubben".... har inget personligt emot Jorma... annat än att det är så j-vla svårt att förstå vad mannen säger i intervjuerna!
Spelmässigt är han en katastrof för en annan.... Spikar jag (vilket jag aldrig kan göra nuförtiden)... då bränner han! Hoppar jag över honom.... då vinner han givetvis!! Garderar jag loppet och har honom med... vinner han helt överlägset... ....det är bara att bita ihop o komma igen! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag menar på V8 ja. Man kan tänka på olika sätt men jag spelar nästan alltid för alla rätt och då räknar jag på den utdelning det ger.
|
|
|
|
|