Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-02, 13:09   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 1050
Standard

V65 Långfredagen Färjestad


Prins Carl Philips Jubileumspokal.
Haraldinho, Orecchietti och Hard Cider som kommer ut efter vintervila, Armando Kievitshof som har en nytagen V75 seger i bagaget.
Vem sätter nosen först?
AndyAight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 09:05   #2
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1363


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanske dags och lyfta tråden, Remee La Marc är mitt tänkta spik så här långt, i sjätte undrar jag vad gör Indigo Broline i loppet vad jag kan se har den aldrig startat på distansen där lutar det åt Baltic Sund för min del.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 09:47   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Befinner mig 2km från bana och snön vräker ner just nu. Färjestadsbanan brukar ju inte bli så bra vid nederbörd och fortsätter det så här så blir det definitivt en faktor att tänka på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+2), bokis29 (+3)
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 09:52   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Banan ser fin ut, men nu får snart snön avta. Ni kan följa uppsnacket här.

http://www.knradio.se/webbradio.php
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 09:52   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har precis satt mig ner med listorna. Fina lopp och man kanske skulle ta sig ut till banan men vädret är ju inte särskilt inbjudande.

Första känns otroligt öppet bakom favoriten som bara vinner om Färjestad nu var Jägers, men nu är det första resan och ny bana för pållen. Helmålar nog och utgångar.

T. Walls Damien fastnade jag för när jag snabbkikade igår. Ihåligt lopp och den blir inte ens favorit. Går inte i fällan att gardera med de andra två betrodda utan tar ställning och spikar.

Calles Jubileumslopp är jättefint och Karlstedt är väl den enda som är helt chanslös. Om det inte var så att Haraldinho fick ett riktigt knäckarlopp sist så hade jag rankat honom som etta nu. Orechietti känd för att köra snällt med Hultmans kanoner, speciellt i comebacker. Ettan istället till Armando som borde kunna trilla undan från spets. Värre emot nu, men enkla spetsvinster på V7 visar på viss överkapacitet.

Diamantstoförsöket har några kanoner på tillägg. Någon av dem borde vara intresserade av tidigt avancemang för att komma före den andre, och täthästarna som annars kan ramla undan ska få det svårt.

Stoloppet är fint och öppet. Stor taktiskt fördel Svanstedt ändå som har 3/9 hästar i loppet.

Både Baltic Sund och To And Fro har överkapacitet, någon av dem borde hålla undan för de på 40 tillägg. På skrällfronten är Goldomaster intressant, bra stayer!

Preliminärsystem, utgångsförslag - Remee La Marc/Armando Kievitshof/Global Midnight:

Alla
3
3,4,5,6,7,8
12,14
Alla
1,6,12
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 09:56   #6
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1363


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Befinner mig 2km från bana och snön vräker ner just nu. Färjestadsbanan brukar ju inte bli så bra vid nederbörd och fortsätter det så här så blir det definitivt en faktor att tänka på.
Känns inte bra lär inte bli något spel idag
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 10:07   #7
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bokis29 Visa inlägg
Känns inte bra lär inte bli något spel idag
Jag kanske är knäpp men jag gillar själva spelet när det blir så här. Ska själv till banan strax och visst är det trevligare med sol och värme för alla på plats. Ser dock en möjlighet att ta bort exvis Luddes hästar ( mitt subjektiva val då det brukar bli gunga ofta för hans uppsittningar såna här dagar) och därmed spara mycket streck. Försöker hitta hästar som gått bra på dålig bana.

Lycka till.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 10:19   #8
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1363


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Jag kanske är knäpp men jag gillar själva spelet när det blir så här. Ska själv till banan strax och visst är det trevligare med sol och värme för alla på plats. Ser dock en möjlighet att ta bort exvis Luddes hästar ( mitt subjektiva val då det brukar bli gunga ofta för hans uppsittningar såna här dagar) och därmed spara mycket streck. Försöker hitta hästar som gått bra på dålig bana.

Lycka till.
Att det inte blir något är att det känns som jag hamnar i tidsnöd tyvärr och det är inte bra.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 14:24   #9
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

lever fortfarande

2) 3
3) 5
4) 2-14
5) 1-2-7-10
6) 1-6-14

AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 14:27   #10
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

usch vad jag räkna fel ...5e invändigt???
Och sist på upploppet

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-04-06 klockan 14:28.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td