|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Jörgens fel, helt klart - skulle inte behövt satt sig i denna situation - skulle gått ut tidigare och blivit tvåa, slagen med en nos - då hade jag fått in tvilling och platsspel, samt varit med på V7! Men ändå väldigt tveksamt med diskning - händer mycket värre saker som inte blir diskning och där har vi problemet - det döms för olika...
Jaja, vi tar pengarna på V7, som sagt! Senast redigerad av Pilkast den 2012-06-09 klockan 14:50. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Åke blev ju avstängd när min vinnare Sweeping Candy vann som betrodd och missade Elitloppet så det köper jag inte.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Tror inte det spelar någon roll från häst till häst. Han tog luckan för sent och tvingade ut Erik i 4:e spår, dvs trängde sig. Rätt ska vara rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nu har Åke någon idiotstyrning själv...
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Criba, jag är evigt tacksam för din rek i lärlingsloppet - ändrade i absolut sista stund (när jag stod och fyllde i bongen på plats) från 12 till 2, mycket snyggt!
![]() Vill även tillägga att det lilla systemet jag gjorde har 5/5 med spik 7 i sjätte och 3,12 i sista men det stora är borta. Yarrah ströks ju och jag satte Forumla One som första reserv på lilla, och andra reserv på stora...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+1) |
|
|
|
|
|
|
|