Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-10, 19:40   #1
 
rik2013s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 37
Sharp$: 717
Standard

V75kungens tips till Visby V86


http://www.travkungen.com/att/V86%2011%20Juli.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oHYRA (+1), scunnert (+5)
rik2013 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-10, 21:50   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 830
Standard

thanks ..
micked är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 09:18   #3
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

... är det nån som har en åsikt om detta?
Har inte fått någon egen känsla än... för detta med "Kung" och "Expert", ibland dyker upp tips från olika "Travkungar", V75-Kungen", Trav-Experten"...m.fl. är det nån som har en klar känsla för om någon av dessa har mer klart för sig än andra....?

Vet att t.ex. Stekel, som väl kör med "Travscouten" i sin logga, vet mkt väl vad han snackar om, och naturligtvis många andra här i forumet, men de brukar ju ha lite mindre "skryt" i sina namn.... känns lite som om man köper en platta där det står "Rock´n´Roll" på omslaget.... så är det de minsta man får på plattan!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 09:55   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Eget jobb är överlägset. Förutsatt att man har tid och är insatt i travet. Ger inte mycket för alla sk experter som spelar med sina låtsaspengar. Oftast helt ointressant. Kan endast vara av intresse med andras tips om man får en analys till varför dom tippat som dom gjort. Först då kan det ge ngt. Men det betyder ju inte att dom är rätt ute. Är du själv påläst INNAN du börjar kika på andras tips kan du ifrågasätta vissa beslut istället för att bara hålla med om att allt dom säger låter vettigt.

Mitt tips till alla som vill vara seriösa i sitt travspelande är att ALLTID läsa på själv INNAN man ens tänker tanken att tjuvkika på andras tips. Blir en helt annan grej. Har man inte tid eller är insatt är tipset att inte lägga ner så mycket pengar på travet .
Ett måste med konto på ATG så man kan kolla lopparkivet samt tex "jokersystemet" där man kan spela reducerade system och även få kommentarer kring hästarnas fem senaste starter. Andra bra sidor att kika in på är travnet som tillhandahåller gratis intervjuer till V4 på vardagar. Spelarservice V65 vardagar är mycket prisvärt då man för 5 kr/dag får tillgång till en hel del intressanta intervjuer. Nu gled jag säkert ifrån ämnet. Ha ha. Men jag tycker det är viktigt att man tar travet på allvar och inser att det är svårt och förutsägbart ibland och att det känns för "enkelt" att bara rygga någon annans tips och sen "skylla" på det. Ryggade själv en del innan jag blev påläst och märker nu när jag är insatt att det inte var särskilt smart. Eller lönsamt heller för den delen.
God tur alla travspelare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+5)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 10:29   #5
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

tillägger att www.spelatrav.se är en bra statistik sida. Haaaj!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 12:25   #6
 
rik2013s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 37
Sharp$: 717
Standard

ok du behöver inte ta del av v75...... tips nåt mer Dr d ,(om du nu är doktor? )
jag skiter och lägga upp det mer. Alla infallsvinklar kan ju annars vara roligt.
rik2013 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 12:32   #7
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rik2013 Visa inlägg
ok du behöver inte ta del av v75...... tips nåt mer Dr d ,(om du nu är doktor? )
jag skiter och lägga upp det mer. Alla infallsvinklar kan ju annars vara roligt.
....Nu tog du det hela HELT FEL, jag själv brukar just förespråka det du så riktigt säger, "alla infallvinklar kan ju vara roliga"... min frågeställning gällde ju en helt annan sak egentligen, men vi skiter i det... egentligen tänker vi nog rätt lika.
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 14:50   #8
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Vill hälsa till Stekel. Idag vinner Nahar med hundra!!!mvh Fiskpitten
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 15:26   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rik2013 Visa inlägg
ok du behöver inte ta del av v75...... tips nåt mer Dr d ,(om du nu är doktor? )
jag skiter och lägga upp det mer. Alla infallsvinklar kan ju annars vara roligt.
Vi andra som tjuvkikar på andras tips är tacksamma för alla inspel!
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 15:51   #10
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scunnert Visa inlägg
Vi andra som tjuvkikar på andras tips är tacksamma för alla inspel!
Om det nu inte skulle komma ngt mer att "tjuvkika" på så finns det att kolla på via:
http://www.travkungen.com/c336e5fc-9...82af03-29.html
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td