|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Ser bra ut Pilkast! Jag valde ju att ta bort bästa tränaren där, lite småsurt.
DD 5,7,9 5,8
|
|
|
|
#33 |
|
5
8,9 *200:- 4,8 8,9 *50:- |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Hans poäng är att kusken har (stor) betydelse eftersom det allt som oftast är mycket små marginaler på travets elitnivå. Kihlström/Adielsson och några till har det där lilla extra. Men självklart är det många parametrar att värdera. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#37 |
|
Truculent kör vi på! Bäst betalt och jag flikade in en sista komb på 4-8 på DD
![]() Edit: Exotiskt för övrigt att se Erik så toknöjd ut i sista sväng för att sedan ha en häst som sprutar syra över upploppet.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2012-08-01 klockan 21:25. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Snyggt Pilkast, och riktigt bra betalt som bonus!
|
|
|
|
|
#39 |
|
Grattis till V5an Pilkast
![]() Skönt att jag fick in en vinnare idag i alla fall haha .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Spiken var min, dock!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nära 3,5 mille för 12800kr spel på de vinnande kuskarna i alla lopp idag, inte illa!
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jag grottade ner mig i lite statistik efter omgången, nörd som jag är. Kollade igenom alla V86-omgångar sedan starten som körts på Valla (29 omgångar) och speciellt då hur ofta de flitigaste och förmodat mest vinnande kuskarna vinner.
18ggr (62%) har Erik/Björn/Jorma bärgat 2-4 segrar tillsammans 9ggr (31%) har samma gäng tagit precis 3 segrar, endast 3 gånger av dessa har V8 gett under 100k, två ggr 8rätts-jackpot och 2 miljonutdelningar Åke har tagit minst 1 seger senaste 8 omgångarna (under många omgångar i början var han inte med på onsdagarna) Ulf Ohlsson har "bara" vunnit 6 segrar (och aldrig mer än 1/omgång)! Visst kör han oftast Nurmos andrahäst, men ändå ett riktigt dåligt facit med tanke på hur många lopp han måste ha kört på spelformen. Lennartsson som också ofta är hårt betrodd och kör många lopp har bara vunnit 10 segrar i totalt 6 omgångar.
|
|
|
|
#45 |
|
Men titta vad jag såg på dubbel.se nu då, jag som alltid har för vana att kika in där
![]() "En kombination. Max ev. enskild utväxling insats >20* alt. >2* dagsinsats. Lopp 9 1.a val Raising Rhonda. Signal+ på denne i förra regin Walmann föll inte ut som kalkylerat i tävling. Vann blott ett av löpen vilket klart under förväntan trots hårt motstånd flertalet av löpen. Byte regi har hittills gett ett felfritt vilket vanns lätt. Lungt och fint runt räckte väl då ekipaget före i galopp. Tidigare missade premier ger bedömt lätt inne idag. Oddsvärdet ses som tillräckligt (hög risk mer än väl uppvägd) för använd i dubbla spelformer (singel på V86). Andrahäst Nelli Cobell. Har 2.a samt 1.a senaste två med Åke. Minst två strykningar sänker nackdel spår. Extremt hög risk. Rek. låg insats."
|
|
|
|
|