Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-31, 08:30   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

V4 Jägersro 31/8


Derbyhelgen inleds med lunchtrav. Som vanlig med storhelger så är det fina race redan fredag. Igår va man halvrätt på det men gick ändå tomhänt. Nya försök idag.

Avd 1: A: 4 B: 9-5-2-6

Är det så enkelt att det är S&S på Bruce Tooma. Denna pålle är ju en kanon, hade den körts av en proffskusk så hade han nog haft över miljonen på kontot, men Torbjörn har ju lyckas köra bort den ett flertal gånger. Idag känns det som det är perfekt läge för spets, sen kör han hårt och släpper ingen förbi sig. Vid gardering så känns det som det är de mest streckade som gör upp om detta.

Avd 2: A: 5 B: 1,9,10,11,12 utan inbördes rank.

6 Lifeislife B.R Var ute i Derbykval senast, lyckades få med sig pengar där. Tycker det knns perfekt på Takter upp på denna. Spår 5 över kort är ytterligare plusfaktor. Loppet känns ganska öppet annars. Denna kan nog bli en utgång med de flesta bakom. Kan dessa hästar för att ranka inbördes, men har "hittat" 5 som placeras i B-ranken, övriga rankas som C-hästar.

Så långt har jag kommit än så länge, fortsdättning följer...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 09:29   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Ska dit idag och sitter och kikar på det lite nu, tycker det ser lurigt ut!

Håller med dig i första. Hade spik på Bruce Tooma senast den starta på V5 och känns som chansen ska vara god idag med halft "avslag" på favoriten som inte är tufft jobbad och bör behöva lopp. Tycker 9 Cinemon är värst emot som utmanade även Bruce senast.

Har ingen direkt idé i andra, tycker mest alla djur är usla hehe. Köper inte life is life br som blir överspelade efter platsen i det svagaste derbykvalet från tredjeinvändigt, tyckte inte travet såg perfekt ut heller. Finns dock att han flyger till spets men jag kommer ha svårt att göra något av honom här och lär strecka alla på de flesta kupongerna.

Övertygad av att Lövgren har bästa hästen här. Hästen gjorde ett bra provlopp senast och borde bara lägga detta gäng bakom sig. Hästen är dock väldigt stänkrädd och fungerar inte bakom hästar så lite lurigt. Lövgren kommer iaf köra offensivt och jag hoppas att han kan ta sig till ledningen. Typisk utgångshäst! Bakom känns det öppet.

3 hästar höger sig här och alla kommer från väldigt bra prestationer. 1 Kung Fu face blir för stor favorit anser jag, har chans att hålla upp ledningen men jag hoppas och tror att 4 Marcus Gold utmanar då hästen är väldigt kvick ut. Kung Fu face är även en osäker häst och som 80% favorit i sista loppet känns den ointressant även om den har hygglig chans om ledningen nås på ett bekvämt sätt. 4 Namal Kronos är en väldigt bra häst och blir inte förvånad om den tar ner Kung Fu face från dödens om den kommer dit. Även 15 Keep Neo gjorde ett mycket bra lopp senast på Jägers efter vila och vann då enkelt. Lopp i kroppen nu och känns bortglömd trots prestationen senast. Knepigt läge såklart men blir det körning tror jag han bara kan blåsa ner detta fältet om inte Namal Kronos är för bra. Lås 1-5-15 känns sunt?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:22   #3
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

5 Lifeislife Br är ju snabb ut och möter skithästar men det finns en skräll i loppet nr 3 Liam Palema
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:24   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
5 Lifeislife Br är ju snabb ut och möter skithästar men det finns en skräll i loppet nr 3 Liam Palema
Tycker det är en skithäst den med =)

"5 Lifeislife B.R. - Han känns fin på alla sätt och att han inte räckte till senast i ett Derbykval är inte mycket att säga inte. Jag tycker att han gjored det bra ändå som sexa på en fin tid men jag misstänker att han är lite av en icke-vinnare. Skulle det stämma maximalt är han inte borta men som sagt, han sätter nog gärna inte nosen först. Barfota runt om, säger Ronny Palm.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:25   #5
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

2 st stryckningar gynnar Keep Neo som orkar gå i spåren.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:44   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Ronny Palm verkar mer uppåt på sin häst i 3:e. Intressant! Bara hälften streckad av vad Lifeislife är.

Streckar nog 5 i sista, 1,5,8,11,15.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 11:06   #7
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

5 Namale Kronos öppnade 10 300 meter i bilprovstart! Tar spets och storfavoriten fast! Rinner undan och är dagens bästa spik till låga 34%!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 11:30   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1769


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blev så här till slut. Tack för era analyser.
2,4,5,6,9,11
Alla
5,10
5
144 rader
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 11:40   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1769


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gonatt!!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 12:06   #10
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1363


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

I Aftonbladet höjer svanen Aristocat Boko till skyarna och anser att det möjligtvis är spåret i mot men att hästen inte känts mista osäker och antagligen bara kliver i väg, han ger den + + + + +

Perfect Toll var inte på topp trots vinsten, han anser att den har varit piggare i jobben i veckan och den har chans, om inte Opitergrium varit med hade den åckså fått 5 + nu blir det 4

Optimal balans på hästarna i helgens v75

Hamnde tydligen i helt fel tråd

Senast redigerad av bokis29 den 2012-08-31 klockan 12:53.
bokis29 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 12:10   #11
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Sätter V4 om jag är rätt ute på 5 Namale Kronos....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 12:23   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1769


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag satt med 150 kr v/p på Chris Eagle till 45/7 ggr.
Kändes hyggligt med 400 kvar
Blev iaf lillplus tack vare en tredjeplats.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 12:26   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Bra utdelning på V4 för dom som spikade i LDloppen själv tog jag bort Takters i LD1 då jag trodde han kunde vara en favorit i fara =dumstrutpå och att den raden ger över 2000 kr är mycket bra

Nya tag och insatser
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 13:11   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det är lustigt att man kan säga att lifeislife br va ett dåligt spikförslag när det är spets och slut i programmet? Man tar inte ut en häst i ett svenskt travderby som man inte skulle tro va något att ha. Och nu på V4 från perfekt startspår med hemmakusk hemmatränare på kort distans? Finns det ett enda minus?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 13:14   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen skiter jag fullständigt i vad tränaren säger.. Som vanligt lurade han många med att säga att han trodde mer på 5an i tredje... LoL Han är ingen spelare
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td