Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-31, 18:39   #16
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Här skall ni få en riktig rysare i första avdelningen ikväll på Umåker! Har haft det som "nästagångare", sedan sista starten...

Nummer 9, Crooked - kommer från två mersmakande insatser från dödens och verkar stark och rejäl. Formen på topp och Uffe i jollen, samt rygg på startsnabbe favoriten... Kan vara en riktig susare, ikväll, då jag tycker mig se kvalitéer i denna kuse...

Hårdare gäng nu men möjligtvis skoryck, runt om - intressant!

5%, i skrivande stund, på strecken!

Lycka, till!
Jäävlar! Vrålsnyggt! Synd att man inte hade tid att kolla travtrådarna idag bara. Får väl hålla koll på dig framöver
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 18:41   #17
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7876
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Här skall ni få en riktig rysare i första avdelningen ikväll på Umåker! Har haft det som "nästagångare", sedan sista starten...

Nummer 9, Crooked - kommer från två mersmakande insatser från dödens och verkar stark och rejäl. Formen på topp och Uffe i jollen, samt rygg på startsnabbe favoriten... Kan vara en riktig susare, ikväll, då jag tycker mig se kvalitéer i denna kuse...

Hårdare gäng nu men möjligtvis skoryck, runt om - intressant!

5%, i skrivande stund, på strecken!

Lycka, till!
GRATTIS PILKAST!!!! Snyggaste tipset på SHARPS på år o dar.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 18:55   #18
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 81
Sharp$: 866
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Här skall ni få en riktig rysare i första avdelningen ikväll på Umåker! Har haft det som "nästagångare", sedan sista starten...

Nummer 9, Crooked - kommer från två mersmakande insatser från dödens och verkar stark och rejäl. Formen på topp och Uffe i jollen, samt rygg på startsnabbe favoriten... Kan vara en riktig susare, ikväll, då jag tycker mig se kvalitéer i denna kuse...

Hårdare gäng nu men möjligtvis skoryck, runt om - intressant!

5%, i skrivande stund, på strecken!

Lycka, till!


Tack så in i h-vete för denna. Valde att spika den på V65:an. Lite vågat men visade sig vara ett bra beslut.
Tack!
Cashahem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 20:08   #19
dny
 
dnys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 334
Sharp$: 1177


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tack pilkast för v6 ikväll! hade nog inte fått med 9an i första om du inte sagt något! även om det blev dålig utdelning! nya tag imorgon! trevlig fredagskväll!
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 23:04   #20
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tackar, alla tjejer och killar! En bra dag, utan tvivel... Nyss hemkommen efter ett par segerdanser och drinkar hos polaren och med, som det känns, fulla fickor utav deg...

V6 och vinnarspel, H2H på Crooked gav en fin slant idag...!

Som vanligt med oss spelare så måste jag ändå vara lite besviken då jag missade tvillingen på Crooked! Ett nybörjarmisstag, då jag gjorde en rak tvilling mot Jethro Tull, istället för att köra ett lite större system - favoritkomber är det ju okey att spela raka, men när man har en sådan rysare som Crooked, då är det faan tjänstefel att inte gardera lite extra och särskilt då med favoriten, samt den som jag trodde skulle ta spets! Så där var det dumstrut på!

OCH, att favoritdjäveln vann i fjärde där jag helgarderat - såg totalt olösligt ut från början, tyckte jag...!

Igår missade jag V5an på Örebro på Outlaw Merci, som jag hade spik - 18 000 hade detta gett. Men att missa en Nurmoshäst, hatar jag! Men denne hade inte startat på drygt ett halvår och detta är något jag ofta tar till mig - trots att jag vet att Nurmos ALLTID har vältränat när han tar ut en häst till start

Där hade jag med 83-oddsaren tack vare helgardering - så där kunde det ha lönat sig! Tror mig, precis som Stekel, nu börjat inse var skrällarna kommer att ske - detta återkommer jag till... Iofs ingen raketforskning, men någon kan ju vara intresserad av detta...

Men det är som vanligt att tur och otur jämnar ut sig även om jag inte nådde upp i 18 papp idag, utan ca. hälften och nöjd med detta...

I morgon är det på det igen...! Vet dock inte om kärringen min lyckas lura med mig till stugan för höststädning eller om jag kan skylla på akut feber (travfeber, då), tvivlar på att detta går ännu en gång, men faan vet!

Väl mött, snart...!

Senast redigerad av Pilkast den 2012-09-01 klockan 00:11.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td