Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-31, 13:39   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

V65 Umåker


Fina race på Umåker ikväll. Har nog det mesta klart. Finns stor risk för låg utdelning men går på att det skräller i mitten.

Avd 1: 5 Salsa Night satt fast med massor kvar senast. Har varit ute mot idel topphästar. Spikas till lämplig procent. Favoriten 2 Tell No lies är bra, men dubbla med en favorit, nä...

Avd 2: Storfavoriten 6 Xena Brick står inför en mycket passande uppgift. Senast kom det en plump, men det var inte lätt att gå i spets på Valla den dagen. Vem som ska göra jobbet mot honom här? Ingen, övriga gör nog upp om andrapengen.

Avd 3: Har jag råd med alla så tar jag alla... 5,6,10 bort om några ska bort

Avd 4: Har jag råd med alla så tar jag alla... 4,6,7,10,14,15 borde inte kunna vinna.

Avd 5: Hur ska 6 Vincennes kunna förlora? 3 Miss Beniss & 4 Britannia gör väl upp om andrapriset.

Avd 6: 2 streck i avslutnignen får räcka 6 putte Topline som Bergh tycker går ner ordentligt i klass. Men jag vill ha med 12 Youpie som kan avsluta vasst.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 14:05   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Avd 1:
5 (2)
"Rolig" spik, vilket behövs om man ska få med sig något idag. Gick i regi Cattis Lundström i dödens på E3 vinnaren Standout och höll bra.

Avd2:
6 (8)
Spik. Xena Brick var dålig senast men borde vinna enkelt när Nurmos skickar henne så långt. Hög kapacitet.

Avd 3:
1,3,4,7,9,11,12
3:an klar förstahäst men vinner inte ihjäl sig. Bra läge för spets och slut här dock.

Avd 4:
3,11
Bästa hästen och spetshästen gör upp om det?

Avd 5:
6 (3)
Vincennes kan inte torska detta om han är frisk.

Avd 6:
3,6,12
6 förmodligen bara bäst men med lite flyt och tempo kan 12 Youpie vinna trots spåret. Van svårare motstånd (Guld div. senast). 3 har gått bra i Finland och är trots sin ålder inte borta, rolig skräll.

42 kronor - endast V6
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 14:21   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

V6 Umeå


Hej precis så ser det ut på Umeå två stenklara speikar i V65-2 samt V65-5 på två sexor och det är enbart V6 som gäller och det gäller för övrigt att tipa fräckt och #röva bort" några andra favoriter Stor risk för femrättsjackpott om det blir som det ser ut på förhand. Enda brasklappen är att jag såg på FM att det var något tung bana på Umeå ikväll? Vilket kan ändras?
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 14:51   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

lutar åt

2,4,5,7,11
alla
1,2,3,4,7,8,9,11,12
1,11
6
6

Vad man har lärt sig är att det skräller i 3åringslopp och 6 Xena Brick reser och blir lite tjurig som vi vet tjejer blir
Sen har jag lärt mig att när man ser en v75häst trava i v65 lopp som borde man inte ens tänka mer, borde runda det här norrlandsgänget utan problem annars får nog Robert bergh skämmas lite tror jag Kan ju va så att hästen är i dålig form eller att det bara är ett preparè inför nåt lopp... vet ej. Garderar Isåfall med nr 1 Amiral Aubiose som har bra spår och testats på v75 tidigare.
Vet oxå att spår 12 vinner mycket sällen på kort distans om inte hästen möter åsnor dvs.
Putte toppline är ju härdad och snartsnabb och kommer säkerligen få ta över spets rätt tidigt om han inte kommer dit av egen kraft. Sen vet man ju aldrig med Robert Bergh när han är favorit... Han är väl inte den man vill förlita sig på helt o hållet i lopp han är med i och kör. En spelmissbrukare och halvskurk känns ju inte helt trovärdig att förlita sig på.
Vet inget om den finska hästen nr 3 eller nr 7 som jag har sett att vissa pratar om? Kanske kan skrälla om nu robert Bergh har planerat det Varför jag är så skeptisk är för att travsport inte alltid är så ärlig.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:07   #5
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

No Way Laday tar nog spets, och Jan Norberg och Robert Bergh är ju inte direkt ovänner
Så jag tror han kan sända fram BBS M rätt tidigt och då får han säkert överta spets?
Sen tror jag inte han kan förlora mot dessa men Robert Bergh e Robert Bergh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:10   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen kommmer man säkert få höra att BBS M är en dålig favorit m.m. av s.k travexperterna så att streckprocenten inte blir så hög... ser redan att den är på väg neråt. Men.. men, vad vet jag
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:15   #7
 
suppes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 209
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

test
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:33   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

detta blir mitt slutgiltiga v65 inlämmning.

5,7 (4,2)
4,5,6,7,8 (10,1)
1,2,3,4,7,8,9,11,12 (9,3)
11 B.B.S. Mandarino (1,3)
6 Vincennes (3)
3,6,7,12 (1,11)

360 kr Lycka till!

Blir säkert favoritbetonat men man vet aldrig.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:36   #9
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Här skall ni få en riktig rysare i första avdelningen ikväll på Umåker! Har haft det som "nästagångare", sedan sista starten...

Nummer 9, Crooked - kommer från två mersmakande insatser från dödens och verkar stark och rejäl. Formen på topp och Uffe i jollen, samt rygg på startsnabbe favoriten... Kan vara en riktig susare, ikväll, då jag tycker mig se kvalitéer i denna kuse...

Hårdare gäng nu men möjligtvis skoryck, runt om - intressant!

5%, i skrivande stund, på strecken!

Lycka, till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+5), Cashahem (+30)

Senast redigerad av Pilkast den 2012-08-31 klockan 15:40.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:44   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tar nog med 2 tell me no lies ändå med närmare eftertanke... skitsamma om han ska gå med skor, kan nog vinna ändå.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:47   #11
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tack för den infon pilkast!
Jätte viktigt att vi delar med oss info tankar och egna ideer så vi kan knäcka nöten tillsammans... delar järna potten med alla från sharps travnördar
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 15:51   #12
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

glöm inte bort 7 here to rock f heller samt Lyckliga Lotta i avd 2 som tyvärr inte kan utnyttja sin startsnabbhet men kanske kan spara speeden till slut?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 16:49   #13
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Här skall ni få en riktig rysare i första avdelningen ikväll på Umåker! Har haft det som "nästagångare", sedan sista starten...

Nummer 9, Crooked - kommer från två mersmakande insatser från dödens och verkar stark och rejäl. Formen på topp och Uffe i jollen, samt rygg på startsnabbe favoriten... Kan vara en riktig susare, ikväll, då jag tycker mig se kvalitéer i denna kuse...

Hårdare gäng nu men möjligtvis skoryck, runt om - intressant!

5%, i skrivande stund, på strecken!

Lycka, till!
Som vanligt med tränare! Snackar bara skit! Andra gången idag jag hör en tränare vilseleda massan

Bra tips pilkast såklart man tog med den på streckspelet men glömde spela vinnare på den:( Hoppas du själv spelade på den och tack för tipset. ( Man undrar ju varför han rycker skorna? Kan ju va för att "bara pröva" den balansen.

Svante Båth levererad följande V65-information på sin hemsida stallsvantebath.com:
- 9 Crooked (V65-1) har gjort bra lopp från dödens på slutet och det känns som att han blir allt bättre. Här stöter vi på betydligt tuffare motstånd jämfört med vad han är van vid och den här gången får han ett snällt lopp. Jag tror inte att han vinner men med lite flyt så kan han vara med och slåss om en plats. Han har gått med skor i samtliga starter men den här gången lutar det åt barfota runt om, inga andra ändringar.

Ville bara att du skulle veta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-08-31 klockan 22:13. Anledning: Tränarskitsnack:)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 18:20   #14
dny
 
dnys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 334
Sharp$: 1177


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Här skall ni få en riktig rysare i första avdelningen ikväll på Umåker! Har haft det som "nästagångare", sedan sista starten...

Nummer 9, Crooked - kommer från två mersmakande insatser från dödens och verkar stark och rejäl. Formen på topp och Uffe i jollen, samt rygg på startsnabbe favoriten... Kan vara en riktig susare, ikväll, då jag tycker mig se kvalitéer i denna kuse...

Hårdare gäng nu men möjligtvis skoryck, runt om - intressant!

5%, i skrivande stund, på strecken!

Lycka, till!
BOYA! hoppas du lirade vinnare på den pilkast! vilken jäkla spurt. Fick in en liten slant och med på systemet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+25)
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 18:21   #15
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Vad lessen jag blir när banorna sär i bokstavsordning på ATG:s spelplan och inte huvudtävlingen överst.Fick ju ett fint tips på Ulf Ohlsson iV65:1 men la pengarna på Bollnäs
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td