Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-22, 15:00   #1

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

ideer ikväll..

ska på bio med frugan så jag vet inte om det blir mer än en DD. Igår var man ju helt ute och cyklade

Idag är det andra bullar..

Spiken: Valnes Alie toppchans att vinna detta, hans årtid nu och blir svårstoppad.

Chansspiken: Penning som är härdad i tuffa sammanhang. 1640 meter har inte så stor betydelse i dessa typer av lopp. Bra chans 13%

Dragen/ Skrällar:

Lost without you tycker jag känns lite intressant idag eftersom den stora favoriten har varit lite blek på slutet, normalt ska den väl vinna men formen är inte alls bra just nu och spelvärdet ligger om han bränner. Göran brukar alltid ha vässat upp formen så det är inte omöjligt. Stay the night var ju ute i frankrike och härjade och har mött väldigt tuffa djur där. Formen är som den skall enligt stallet, inga vassa jobb men känns fin inför detta. Spelvärd.

Gidson Sherona har inte varit till sin fördel på slutet men tränar bra och man tror på en bra insats. Står fint till och kan skrälla om han hittar ut i tid.

Matrix Revolution har gjort två bleka insatser på slutet men idag möter han ett gäng han normalt ska kunna mäta sig emot. Bra chans utan strul. Fynd på 4%. Chales boko var uppsnappad senast och hästen är även en risk-allsvenska häst om jag inte missminner mig?, galopp i starten senast (olycksfall i arbetet) (glöm) väl i ordning och mycket enklare emot idag. Utan strul så måste detta vara en toppchans. Revansch?

DD1. 5-11
DD2. 7
* 30

Lagom är bäst.

Senast redigerad av Klanke den 2012-10-22 klockan 16:48.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 19:13   #2

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Registrerat spel

Datum: 2012-10-22
Bana: Bollnäs
Spelform: V65, omg. 196

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3 Real de Rabut*
2 2, 8
3 5, 7
4 1, 5, 8, 11, 12, 13
5 5, 8, 10, 11, 13
6 7 Valnes Ali

Vadet gäller startnummer

120 rader x 1 x 1,00 kr =
120,00 kr

Kvittonummer: CFCC EE2B XXXX XXXX
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 19:29   #3

JimmyJazzs avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1580
Standard

Overtaker By Sid är anmäld bf runt om, blir ett spel på den ikväll, 4 svängar just nu.
JimmyJazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 20:02   #4

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Märkligt att en Norsk häst vinner i kallblodsloppet????
Gammal 2012-10-22, 20:31   #5

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Vestal Virgin känns klar för mig i första! Kanonfin senaste två loppen. Skor på idag men chansar på att hon duger ändå. Cowboy Party gillar jag i andra, bra värde även där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-22, 21:09   #6

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sista gången jag tar tips o råd från TT dem måste va den sämsta dyraste tjänst som finns.
Gammal 2012-10-22, 21:10   #7
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Var du ironisk där eller?
Norska kallblod är bättre än svenska. Lägg därtill att de får använda körspö här och det är givet.
Det man ska passa är speciellt norska kallblod som står på start. Brukar vara otroligt underspelade i förhållande till vinstchans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td