|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
så tråkigt att det alltid är pissutdelning på 7or och 6or på v86.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Fan vad jävligt för dig HuBBaBuBBa. Den som tidigare i tråden inte trodde att Jorma skulle köra in loppet hade rätt, otippat... Jorma har ju tappat det totalt. Annars ett mycket fint system!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10) Senast redigerad av astockel den 2012-12-19 klockan 22:15. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
skulle skitit i Jorma han vinner aldrig med favoriter...har en lustig förmåga att köra bort dom. Skulle tagit 2,10 istället men man hatar att ryka på en favorit... Sen vissta man inte att Colegate skulle blåsa på i hundraåttio
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5) |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Men, vad faan! Vad skulle han ha gjort menar du? Witasp hade aldrig släppt även om han velat - hästen låg på och när Opportunity väl fått upp farten så var halva loppet kört, vem testar för ledningen då, i ett kortlopp? Nej, loppet var kört när Witasp flög till ledningen och fick x-antal längder i inledningen - Jorma kunde inget göra...! Hade han försökt köra sig till ledningen hade Örjan vunnit än lättare... Skärpning!
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Men det är inte den här styrningen jag refererar till utan andra lopp där man undar hur han tänker som sist från ledningen opressad på v4... det är sant att man måste ha häst men konstigt att den slog Latitude B sist och nu fanns den inte på kartan. Visst fick den dödens men jag gillar när Jorma kör outsiders. Saker och ting är redan bestämda i förväg.. inte i alla lopp men just sådana här när jag förlorar 8 rätt
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 22:28. |
||
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
Men men, han körde ju trots allt in Nora Savage idag så formen är väl där fortfarande. Senast redigerad av astockel den 2012-12-19 klockan 22:34. |
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
surt hubbabubba. du är grym annars på forumet!!
lägger ut min källa angående låg träffprocent på spikarna. Länken har en låg träffprocent på spikarna. som jag skrivit i inlägg förrut. om ni inte hittat hemsidan själv. dajja ska visst ha en egen hemsida ochså?? visst spikarna är det svåra. Men det kan ochså vara tillhjälp på annat sätt ochså! http://www.kvantumostersund.se/spelhornan.php?id=5 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10) Senast redigerad av dumle den 2012-12-19 klockan 23:22. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
Jag är inte besviken! Glad att Kontio inte vann! Mer på sju och sex så... Måste man vara besviken och arg för att ge kritik? Senast redigerad av doob den 2012-12-20 klockan 00:33. |
||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Att jag skrev att du måste vara besviken var enbart för att jag ville vara sjysst, inte otrevlig... Annars har du helt fel - kolla loppet igen och du kommer se att det finns inte en chans i helvetet att han skulle kunnat få överta utan att "döda" sin häst och dess chanser. Witasps springare hade från start ryckt åt sig många längder och Kontio var inte ikapp förrän efter 500 meter och då låg fortfarande ledaren på. Varför skulle han släppa ledningen då? Med en häst som kommer från en seger och som nu hade ledningen efter dryga 500 meter - finns ingen kusk som släpper då - i det här fallet är det väldigt tveksamt om han kunnat, om han nu hade velat, vilket jag anser vara helt uteslutet! Så överlägsen är ju inte Opportunity detta gäng och som dessutom tjänat snabba pengar under senaste månaderna, dessutom perfekt att fånga upp favoriten utvändigt om man vill vinna loppet... Hade däremot Jorma varit uppe jämsides efter ett par hundra meter och då inte gjorde någon ansats till att få överta, då hade jag kanske kunnat hålla med dig - men det beror helt och hållet på hur hästarna ser ut då och hur långt de sprungit, så enbart spekulativt! Här har vi svart på vitt, egentligen... Jag kan då aldrig se att Jorma skulle kunna komma till spets utan att tokköra ala Ludde! Men kul att diskutera, i alla fall - vi ser bara olika på det - inget konstigt i detta, bara sunt!
|
|
|
|
#145 |
|
Hubba! Ditt system var urstarkt. det ensa som saknades var att du var fräck att ta bort jorma i sista. Det luktade dödens. Men snart kommer tre st v7or! Jag tänkte sätta alla!
Hoppas du gör det också! mvh den obegränsade laxdasen
|
|
|
|
|
|
|
|