|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
Lever du Lillis? Ge oss ett tecken...
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Hur tänkte ni som tog med Canaka BF ? för en amatör som mig såg den hästen helt sämst ut..
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Sharpest
|
Citat:
5 CANAKA B.F.-15-farter till slut, bra tryck, smidig, MYCKET bra! Nurmos är uppåt. Hästen tränar mkt bra och är väl förberedd inför detta. Ska till Frankrike och tävla i vinter, mest troligt "amerikavagn". Nurmos tycker INTE att hon är borta |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Tjena grabbar,
Jodå gör fan jag lever. Frugan hade dock bokat glögfmingel klockan fyra idag. Jag lyckades förhala avgång till efter lopp 6 och såg lopp 7 i gästernas sovrum. Frugan jätteglad till 115k (resten i svarta boken).. Sitter lite tight till, men vi hörs i morgon. Jackpot va!!!!! Återigen stort tack, utan era idéer och härliga instick får man aldrig ihop det. //Lillis |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
" Frugan jätteglad till 115 k, Resten i svarta boken"
Mycket roligt ![]() ![]() Grattis återigen. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Svarta boken!!! Underbart! Grattis!
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
Snyggt!
|
||
|
|
|
|
|
#222 |
|
Dagens ord!
"dukanfåettloppihandkappförjagärjutrotsalltexpe rt" Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+3) |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Inte ofta jag skriver men fy fan att åka på 6 häst i 4e loppet! Full nu! Heltidstrader annars på betfair. Men jag kan inte ha sån otur i trav. Kommer höja insatserna nu på v7! Jag ääääääääää ju bra. Skål. Grattis lillis
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Stort GRATTIS Lillis
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Udos Oiler ... Jag tackar dig något enormt!! Denne häst asså... Känner något extra för denna... Efter att man såg uppvisningen i ett pisslopp (5 tkr) ...
Så blev man helt kär, kan hästen verkligen galoppera bort 50 meter för att sedan vinna loppet med typ 80 meter?? Helt sinnes.. Visste att denna häst var något utöver det vanliga redan då! Har nu spikat denne på 75an näst intill hela tiden .. Kan inte gå emot den, och medans alla skrattade åt mig igår drog jag storvinsten återigen medans alla slösade streck!! Haha gissa om jag skrattade hela vägen till banken istället!! Så återigen TACK UDOS OILER! ![]() Borde tacka Björn oxå förresten ... Hästen såg inte som finast ut igår men rattades in av Björn hur enkelt som helst, inte många andra kuskar som kan ruska som björn!! |
|
|
|
|
|
|
|