Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-29, 09:34   #91
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3819
Standard

Mer och mer inne på att det blir allt för lätt idag. Helt ångrat mig i avd6 då Sune inte klara att gå i ledningen, kommer släppa alternativt bli het vilket gör hårt tempo som gynnar Beckman. Harry hamnar som bästa ryggledare på en het häst som stannar = ointressant. Efter det finns du ju verkligen inget emot Beckman. Tar emot att spika men vad ska man göra när man läser loppet på det viset.

Kan det bli såhär enkelt? Blir även ett jokersystem där spikarna i avd 1 och avd6 är desamma.

Registrerat spel

Datum: 2012-12-29
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 62

Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 Dont Wear PJS
2 1, 4, 12
3 2 Spring Erom
4 4, 6
5 4, 11
6 10 Beckman
7 4, 5, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

60 rader x 5 x 0,50 kr =
150,00 kr
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 09:38   #92
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Mer och mer inne på att det blir allt för lätt idag. Helt ångrat mig i avd6 då Sune inte klara att gå i ledningen, kommer släppa alternativt bli het vilket gör hårt tempo som gynnar Beckman. Harry hamnar som bästa ryggledare på en het häst som stannar = ointressant. Efter det finns du ju verkligen inget emot Beckman. Tar emot att spika men vad ska man göra när man läser loppet på det viset.

Kan det bli såhär enkelt? Blir även ett jokersystem där spikarna i avd 1 och avd6 är desamma.

Registrerat spel

Datum: 2012-12-29
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 62

Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 Dont Wear PJS
2 1, 4, 12
3 2 Spring Erom
4 4, 6
5 4, 11
6 10 Beckman
7 4, 5, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

60 rader x 5 x 0,50 kr =
150,00 kr
Kan mycket väl bli så här enkelt!
Tråkigt bara...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 09:44   #93
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

1. 1,3,4,9
2. 1
3. 1,2,5,7
4. 3,6,8,12
5. 11
6. 1,9,10
7. 4,5,10
capone är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 09:46   #94
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Bästa spelvärdet idag: Trots hög streckprocent är DWP bästa spelvärdet! Varför?? Jo för att de stora spelsajterna garderar friskt där! När de skriker efter skrällar utan någon som helst täckning så är det bara att spika! Känns som det vunnit en skräll när örjan leker till 1,60 i odds! haha så roligt att se deras gröna ansikten ..
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 09:48   #95
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Mer och mer inne på att det blir allt för lätt idag. Helt ångrat mig i avd6 då Sune inte klara att gå i ledningen, kommer släppa alternativt bli het vilket gör hårt tempo som gynnar Beckman. Harry hamnar som bästa ryggledare på en het häst som stannar = ointressant. Efter det finns du ju verkligen inget emot Beckman. Tar emot att spika men vad ska man göra när man läser loppet på det viset.

Kan det bli såhär enkelt? Blir även ett jokersystem där spikarna i avd 1 och avd6 är desamma.

Registrerat spel

Datum: 2012-12-29
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 62

Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 Dont Wear PJS
2 1, 4, 12
3 2 Spring Erom
4 4, 6
5 4, 11
6 10 Beckman
7 4, 5, 10, 11, 12

Vadet gäller startnummer

60 rader x 5 x 0,50 kr =
150,00 kr
Bra system! förmodligen hlt klart! Jag kopierar och kör gånger 50 v7!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:01   #96
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Good Speed i sista är totalt bortglömd! Varit ute i tuffa gäng på sistone och ytterst bra facit med Punkari. 33%...
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:03   #97
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Good Speed i sista är totalt bortglömd! Varit ute i tuffa gäng på sistone och ytterst bra facit med Punkari. 33%...
Förstår inte hur en häst som är klar tredjehandare på 33% skulle vara totalt bortglömd? Tycker den vann en billigt lopp senast från ledningen och kommer få en tung resa idag och känns för mig totalt ointressant och chansas bort.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:07   #98
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
V75 lördag.

Väldigt svår omgång efter att ha kollat av information och letat drag i lopparkiven. Jämna lopp i nästan alla lopp, har man kvalat in till finaler är man klart bra. Många spikar Beckman och blir väl "allas" jackpot spik skulle jag tro. Dock tycker jag hästen är bättre över längre distanser desutom lär han få trava utvändigt om en taggad Sune Palema i spets, skulle åke välja annat upplägg kan risken finnas att man blir temo torsk. Var dessutom ett tag sedan han startade bakom bilen. I detta lopp har jag en uträknad vinnare som har en vass speed och toppform, häng med i analysen så förstår ni vem jag snackar om.



avd1. Mycket talar för att Dont wear pjs sitter i spets efter 150 körda, inte många i fältet som kan eller har ork att ofta sig för att komma förbi. Mycket talar också för att Örjan får bestämma spets som han vill. True Advantage ser jag som värst emot men hästen kräver tempo, kan givetvis krossa Dont wear pjs från dödens men då måste min spik vara sjuk, för är hon så fin som senast så går det nog inte att vinna utvändigt om henne. Hon ska gå med skor som vanligt och man har siktat på detta loppet. Wallman andas optimism. Jag spikar!



avd2. Cleas boko blir favorit men frågan är om Erik kan svara ut toksnabba Mr Big i starten? Risk för att Thomas tänker taktiskt och släpper i sin tur till nr 8 Jonatan Palema, plötsligt har man favoriten i säcken. Mr big har jag imponerats av på slutet och i spets eller rygg ledaren är han bra nog att plocka ner allt sista biten. En bra chans i mina ögon. Skrällarna som kan sätta färg på loppet är framförallt. Peccadillo som flög fram senast och såg ruskigt fin ut över mål, hade sparat i det skedet och kan få en vilsam resa i ryggar för att sedan speeda vasst. Varning! Gabuck behövde loppet senast men han var ändå väldigt fin då, hade allt sparat med tussarna kvar och i träningen att dömma har han varit väldigt fräch och fin. Danne har varit väldigt nöjd med honom han tycker själv att hästne blir allt bättre och om några av de bättre kommer bort kan han vinna loppet. Nougat Ås är vässad i jobb inför detta och danskarna har alltid fina hästar när de kommer ut till finaler. Inte borta trots spåret.



avd3. Många låser eller spikar i detta loppet, själv tycker jag det är ett getingbo. Saston kan inte öppna så pass snabbt att han kan ta ledningen och det kan bli som så att han aldrig få se dagens ljus. Spring erom var fin senast och kan vara ledaren oavsett ska det bli en bra resa i andra spår. En häst som jag gillar är Timetosaygodbye som var ruskgit bra den 17 november där han flög till ledningen via 07,5 första 500 och vann på lätta fötter via 08/1100 meter, senaste loppet vann han utvändigt om ledaren och var smidig som en katt, jag fick känslan att han var lika taggad som i november månad om inte bättre. Tar ledningen här och leder loppet runt om till 7-10% (man tackar) Pich Command gick i närkamp med Saston varvet kvar senast och nog inte många hästar som klarar det. Hade dessutom ingen rygg utan gjorde allt jobb själv. Barfota fram är ett plus och med klaff är även han med i matchen. 9%.



avd4. Väldigt jämnt lopp, jag tycker inte någon är chanslös här, dock lyfter jag fram en spännande "ide" nämligen Cantab Sisu som har varit väldigt bra en tid, startsnabb och eventuellt ska man rycka alla skorna för första gången i karriären. Janne har kört hästen ganska mycket för att hålla koll på honom, man har siktat på detta loppet och björn vann sist med honom och därför ska han få köra honom igen. Taktiken är att komma till spets och köra där hela vägen. Janne säger dessutom att han håller Cantab sisu ruskigt högt och det är ord som man ska ta till vara på, han sticker sällan ut hakan om han inte vet att det är en eventuellt topphäst med skyhögkapacitet för klassen. 8%. (björn har kört 2 gånger tidigare det har båda resulterat med två vinster) El Mago pellini kördes enkelt till lednigen senast och vann lätt, kommer man förbi min tipsetta det är frågan? oavset har man fart nog och form för att strida om segern. Många med chans därav jag kör utgång på Cantab Sisu och i B ranken kör jag alla. (dvs resten)




avd5. Här tror jag ganska mycket på Famous Dream det blir eventuellt barfota fram vilket är plus. Spåret är bra och Pelle laddar säkert för position kan bli ledningen efter en bit. Toppchans isåfall.. Photo princess är utmanaren och klarar hon övernattningen är hon med på fotot. Lås!



avd6. Som ni kunde läsa ovan så har jag respekt för beckman men någon spik tycker jag ändå inte att det är, mitt drag heter Harry Haythrow som troligen sitter i rygg på Sune Palema, senast blev det fel för Harry H som gjorde sin första gulddebut mot bl.a Spring erom och company. Loppet gick för långsamt för att han ska komma till sin rätt men avslutningen var godkänd. Sune brukar ofta köra i jämnt och hårt tempo vilket skulle vara gynnsamt för Harry h, kommer luckan in mott upploppet då bör det vara en skratt match för Peter U. 10%. Bakom dessa kryddar det med formstarka hästar bl.a varnar jag för Omellete som har höjt sig flera snäpp på slutet, bör hamna fint till direkt och med klaff kan man vara långt framme.(nu barfota runt om, kan bli tuff att stå emot med björn goop i jollen) Elles p whedo trivs med årstiden och trots en bit ut på vingen tycker jag ändå inte att man ska glömma bort henne. Hon har form för dagen och form slår som bekant klass? (1%) Nimbuls Hackstable är vass på speed när han får gå på rulle och det kan bli fina ryggar härifrån, väl i ordning och barfota runt om om det går. 1%. Conrads Fredrik bör få en fin resa och är inte helt borta med klaff, bortglömd precis som 4-8-9 och 11.



avd7. här låser jag på tre streck, Miljondraget heter Dragon Tooma som har visat toppform på slutet, väldigt bra i ordning (vässad inför detta) 13%. Digital Darling är minst lika bra bakifrån, såg mäktig ut senast och är man lika taggad som då som nu bör man vara med i striden. Udo´s Oiler har visat kvalite på fin styrka, tål att göra en del själv och kan krossa samtliga igen, kapacitet och form samt skalle för att avgöra den tunga vägen. Låset bör räcka långt. Öppet bakom...


avd1. 1 Dont wear pjs (9-5)
avd2. 1-4-6-7-8-12 (2-3)
avd3. 1-2-6-8 (7-9)
avd4. A 3 cantab sisu B resten
avd5. 1-11 (14-8)
avd6. A 9 Harry Haytrhow B 1-2-4-8-10-11
avd7. 7-10-12 (4-5)

krav 1-2 A

DD1. 9 Harry Haytrhow
DD2. 7-10-12
* 80

DD1. 4 Omellete
DD2, 7-10-12
* 30

God tur! /Mario

ps har få andelar kvar i bolaget till nästa vecka om ni är intresserade?
Mejla mig på [email protected] allt sker via tillsammans.atg.se
Tack för dina tankar och ideer!! Mycket bra.. Men i sista måste du väl ändå ta med Overtaker by sid? Såg du inte loppet senast när du ändå tar med nr 10?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:09   #99
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Förstår inte hur en häst som är klar tredjehandare på 33% skulle vara totalt bortglömd? Tycker den vann en billigt lopp senast från ledningen och kommer få en tung resa idag och känns för mig totalt ointressant och chansas bort.
Inget snack om den någonstans och den där procenten kommer sjunka som en sten när pensionärerna börjat lämna in sina "Harry Boy, V75, 36 kronor, tack!"

Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:11   #100
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Borde inte Digital ink bara vinna som slog Overtaker från dödens????
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:13   #101
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Good Speed i sista är totalt bortglömd! Varit ute i tuffa gäng på sistone och ytterst bra facit med Punkari. 33%...

33% är det att vara totalt bortglömd?????
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:16   #102
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Photo Princess bara 47%!? Omgångens bästa spik alla kategorier!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:28   #103
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Börjat tvivla lite på min ursprungsidé med Sune Palema. Gått i spets två gånger i Sverige, båda på 1640 meter och det har varit liknande lopp. Öppnat 500 på 08-09, varvet på 11 och sen tröttnat sista biten(höll dock betydligt bättre senast på jägers och var ju nära att hålla undan). Detta känns som ett stort frågetecken speciellt då det är full distans nu, kan han lugna ner sig istället då tror jag fortsatt på honom men blir såklart svårt om han ska dra iväg i det tempot...
Läste i en intervju att kretsen kring hästen kan se en vinst med att den INTE vinner, då den blir kvar i klassen. Ganska logiskt, då den inte har speciellt mycket att hämta i guld!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:40   #104
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1676
Standard

Efter Walmans komentarer angående hurvida Svanstedt inte håller ord, så tror jag nog att svanen offrar någon häst i första bara för att knäppa Walman på näsan..
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-29, 10:49   #105
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1806
Standard

Så här får det bli...
1 4 7 9
1 4 12
2
3 4 6 12
4 11 12
5 10
4

lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td