Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-01, 13:36   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

uppsnack V86 2/1


då va de dags igen!
vi startar väl omgången med favorit seger i första.
i andra så känns fighter gull som första häst.
lopp tre skräll
lopp fyra kommer erik till ledning med famna käll släpper till uno de joflo och får öppet i sista sväng vinner till 6%

sen har jag inte kommit längre.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-01, 15:07   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Gingerbelle känns som en tänkbar spik.
Får avvakta lite och se hur de tänker köra med bluestarcosmic som är den enda som kan ta spetsen av Gingerbelle.

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
då va de dags igen!
vi startar väl omgången med favorit seger i första.
i andra så känns fighter gull som första häst.
lopp tre skräll
lopp fyra kommer erik till ledning med famna käll släpper till uno de joflo och får öppet i sista sväng vinner till 6%

sen har jag inte kommit längre.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-01, 15:34   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

spelar dd

dd1. 1-9
dd2. 9
* 25
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-01, 16:40   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Kolla O.F.V Dreams senaste lopp. Hur kan den bara stå i 7%?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-01, 17:14   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

fattar inte att idabel celeber kan vara favorit spelad i avdelning 5 en start på ett år.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-01, 18:07   #6
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Kolla O.F.V Dreams senaste lopp. Hur kan den bara stå i 7%?
folk har väl tröttnat på Fredrik b som aldrig vinner
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-01, 21:15   #7
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Thumbs up

Kör såhär imorgon...



Några kommentarer om systemet...

Om spikarna:

9 Tidied Accelerator - Omgångens bästa spik trots hög procent. Bör vara två huvuden högre! Släpps till spets!
6 Chichina Boko - Startsnabb och bästa på framspår. Tror även här på att den släpps till spets. Satt fast med rubbet senast och vinner bekvämt om felfri!
7 Quite A Fall - Skrik sist! Behövde loppet? Står i mina ögon mellan den här och 4 Cutting Edge men hur är det med vinnarskallen på den? När det står mellan två med likvärdiga möjligheter väljer jag den mest speltekniskt befogade spiken! OBS! STRUKEN!!! Nöjd med min reserv på 4 Cutting Edge som jag likagärna kunnat singla (läs ovan).

Övriga tankar:

Avd.2)
Bör stå mellan spetsande 4 Ginger Belle och alltid toppspurtande 2 Fighter Gull men jag vill även ha med 3 Diego Di Maggio som spurtade frenetiskt och utmanade Oracle Kronos sist. Normalt ingen Solvalla-vinnare men ett lopp efter sargen i främre träffen och lucka på kortspeed kan ge en superskräll till 3%! 7 O.F.V. Dream går topplopp efter topplopp utan att få vinna! Måste streckas på formen även om vare sig kusk eller häst inte vinner ihjäl sig men 7% är ett skämt!

Avd.4)
Mycket öppet lopp där jag streckar alla med form och chans! 3 Chapeau Bas är intressant på start! Helt bortglömd men en stark rackare som mycket väl kan vinna om travet håller ihop!

Avd.5)
Återigen ett mycket öppet lopp! Intressant är 5 Crown Coger som nu får Erik Adielsson får chansen bakom. Har mått bra av norrlandsluften men inte fått ut i lopp vad den har visat i träning! Pass upp! Dold form! 7 Powerful Credit ute i betydligt beskedligare omgivning än senast på V75. Kanske blir lite kaxigare nu? 2 Dennis The Menace kan få smyglopp och är i grunden inte så tokig!

Avd.7)
4 Star From Heaven är tränaren grymt nöjd med i träning! Galopperade bort vinsten på Gävle som storfavorit och senast var den ute på V75 dagen innan Julaftonen och som storskräll (54 ggr) var inte tränaren främmande för vinstchans då dagsformen är så god. Galopp då men kan slå till idag! 6% är alldeles för lågt! 8 Havbergs Mimmi har fin form och var Spelarservice drag på på V65/DD sist. Kom inte till då men hästen gör resan till Solvalla och då det verkar vara påställt ska den inte nonchaleras trots åttonde! 17% är rimligt! Ska bli intressant att se 1 Adams Eve bakom bilen! Hopplöst osäker i volt men hur agerar den auto? Hyperkapabel skuttburk som har chans felfri!

Avd.8)
5 Polly Frontline var jag länge inne på att spika och har lite ånger att jag inte gjorde det då procenten ligger kvar under 50. 46% i nuläget! Det är bra på häst i toppform med läge! Nurmos bästa chans idag dessutom. Trodde den skulle dra iväg uppåt 70%! En nackdel med att behöva lämna in tidigt (bolag). Bra chans och spikbud! Jag valde dock att gardera med 4 Captivating Ås som är en skjutare också med toppform. Kantbollen är 7 Twiggs Tiffany som Redén lotsade fram i dödens i hårt tempo i comebacken! Höll bra som trea på fina 13,3! Om hästen har tagit loppet på rätt sätt så blir den hyperfarlig idag! Har en 13-tid över 2140 i sig och till 8% streckar jag alla dagar i veckan! Se upp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+3), lepadd (+5)

Senast redigerad av doob den 2013-01-02 klockan 14:30.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 04:24   #8
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Det såg intressant ut och inte heller fel att utöka systemet med ett reducerat ABC system för att få med en "balja"

I vilket fall som helst

Lycka till
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 08:25   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Det såg intressant ut och inte heller fel att utöka systemet med ett reducerat ABC system för att få med en "balja"

I vilket fall som helst

Lycka till
Hej!

Om du syftar på mitt system så kan jag inte köra Joker på det här då det är ett andelssystem.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 10:04   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

är inte påläst idag men gjorde ett system för att vara med ikväll framför rutan.


avd1. 9 TIDIED ACCELERATOR
avd2. 6-7 nr 6 har vunnit 36% av sina starter på valla...
avd3. 3-6 nr så här säger Joakim - Rozita jel var bra senast och känns fin i jobben. Spår 3 bakom bilen 1640m känns perfekt.Full laddning och ja tror på plats chans.
avd4. 4-6-7-11-12 Main danger kan bli farlig, tål jobb och är underskattad.
avd5. 1-5-7-9-11 Ayar boko är den enda i loppet som man i stallet låter uppåt på. Han rapporterades att träna vasst och med klaff är han i striden.
avd6. spikar 7 känns som hästen är under utveckling.
avd7. 3-5 Cabrea F.C har mött tuffa hästar hela året och kanske blir hon kaxigare nu? Drag!
avd8. svårt lopp, jag chansar med 9 DIGITAL WORLD tycker hästen kan bättre än vad vi fått se på slutet och kan nog vara med där framme med klaff...

kostade ca 100 lappen att lämna in


Får se om det håller???



Senast redigerad av Klanke den 2013-01-02 klockan 10:07.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 10:04   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard



Utkast. Jag har som princip att alltid spika favoriten i avd1 oavsett vad. Har fungerat hittills.

Andra spiken är Melanders den med. Dom verkar lite små uppåt på den om man läser Cattis intervjuer i aftonbladet. Sedan är det Stefan själv upp, han har inte kört den sen Juni månad. Var riktigt bra sist bakom Victory on line i klass2 loppet som tvåa (spår 7, kort distans) med sonen i sulkyn. Heja Melander!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 11:09   #12
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

VIKTIGA STRYKNINGAR!

7 Quite A Fall som var min spik i sjätte!

1 Paired, 11 Idabel Celeber och 12 Yankee Turbo som samtliga finns på övre delen av streckhalvan i femte!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 11:22   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
VIKTIGA STRYKNINGAR!

7 Quite A Fall som var min spik i sjätte!

1 Paired, 11 Idabel Celeber och 12 Yankee Turbo som samtliga finns på övre delen av streckhalvan i femte!
aj som fan, glömde sätta till reserver..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 13:23   #14
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

håller med NicklasJ
den kan vara en rolig spik i kväll
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-02, 14:02   #15
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Om man vill chansa lite kan Go D Augustus i lopp 6 vara en rolig spik.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td