|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#122 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Det är mycket pga. av distansen och starten näst senast - men senast var han INTE övertygande - motståndet dock inte utav någon högre klass. Bergharn har också 4 (!) hästar i loppet, vilket säkerligen gör sitt till!
|
|
|
|
#123 |
|
Måste säga att jag tycker det är så trist att samme tränare får ha så många hästar med i samma lopp. Säger inte att det spelade så stor roll i detta lopp även om Bergh stallet la ut en kamel i dödens och sen stoppa alla från att ha någon chans. Melander har ju många gånger förstört för värsta motbuden med att köra ihjäl någon av sina hästar för att ge smörlopp åt sina andra. Något måste göras åt det här.
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#125 | |
|
Sharpest
|
Citat:
Tyvärr finns det en baksida på detta också. Och det är när ägaren ger körorder på ett sätt som vi spelare inte kan räkna med. Kan vara för egen vinnings skull även. Nu vann ju rätt häst men vad hade hänt om dash galopperar i ledningen och hans andra häst vunnit ? Hade spekulerats hejvilt då. Likt ett av de mest omtalade F1 loppen som körts när barrichello ledde överlägset men fick order att stanna och släppa förbi Schumacher när det var ett varv kvar. Tyvärr händer ju sådant med inom travet även och då drabbar det både spelare och sporten i sig medan de enda som gynnas är ägarna. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#127 |
|
Håller med KP att det kan skadar sporten mer än gynnar....Men det är skillnad när det är kvallopp då kan man inte styr hur många hästar det är från ett stall,,Bästa häst ska med då...
Senast redigerad av AbbeAce den 2013-01-05 klockan 18:05. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
vilka feta lax det blev hahaha.Deprimerande men rätt givet Självklart orkar man inte vinna pengar. Ett gäng 6.or på multi men vem fan blir glad över det. Managrabben var ju klar. Blir väl ett nattsvart år igen. Fantastiskt
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Hahaha - garvade rått åt detta då jag kan känna igen mig... Men vi bettare är ett tåligt skrå, så vi tar nya tag - så även du, hoppas jag?! 2013 är i sin linda - många speldagar kvar att förlora, men framförallt vinna på - och då förhoppningsfullt stort som fasiken! Så kom igen nu - vi tar dem imorgon, istället...
|
|
|
|
|