|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
uppsnack V86 9/1
Är det nu på onsdag som mönstret skall brytas?
Jag tycker att det luktar favorit fall i första. Det som man sett hittills av zanimede är ju väldigt plusbetonat kan bli spik. Tror ni att ginger belle klarar av att hålla guld hästarna bakom sig i den avslutande sprinten? den sista volt starten ser hon ju inte direkt bländande ut(starten),risk för startgalopp. nu är det bara å grotta ner sig i arkivet |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sharpest
|
Håller faktiskt med dig. Annars brukar jag vara förespråkare för spika favoriten i första avdelningen och gå kort i 2a och 3e. Men nu luktar det verkligen favoritfall i början.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tror att OU Glide kan va en vinnare i första.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sharpest
|
Den rackaren har jag jagat i 3 starter nu och lär göra det i fjärde med. Floppar hon denna gång så skrotar jag hästjäkeln i framtiden. Första 2 var tydligen preparé för Melander inför stoeliten som slutade i galopp. Hästen var iaf peppad för det och lär komma med toppform till denna start direkt. Vi har ännu inte sett vad hästen går för eller sett botten i den, inte i Melanders regi iaf.
|
|
|
|
|
|
#5 |
V-86-tro det bliver sådan
Ugarderet i svær omgang
8. løb: 1 Ulrika Karsk bliver det bedste bud på en sikker i denne omgang. Hun står perfekt til i sit løb på pengene og viste glimrende form sidst hun startede. Der er tale om en stærk hoppe som har fordel af den lange distance her. Meget taler for at Ulrika Karsk svarer spidsen op i løbet og så er meget vundet for Åke Lindbloms hoppe. Senest holdt hun spidsen ganske enkelt og besejrede en fin hest som Digital Beautiful. Spids og slut kunne sagtens blive recepten her. Kuskeforstærket koldblod 7. løb: 11 Oolong er måske ikke den mest oplagte ugarderede i verden, men der er brug for nogle holdepunkter med hele 8 afdelinger. Hesten kan se lidt speciel ud i aktionen, men holder sig for det meste i trav, så en dårlig opvarmning skal man ikke lade sig narre af. Formen på hesten er rigtig god og den lange distance burde ikke blive noget problem for denne hest, som er mere stærk end speedig. Farlig fejlfri 9. løb: 15 Max Vox er uden tvivl aftenens fidus, idet den holder skjult form. Hesten havde nemlig vist god form inden Örjan Kihlström kørte den for tre starter siden på Bergsåker. Her kom han til at hænge i tredje spor et stykke tid. Fik siden bakket sig ned i fjerde par udvendigt. Siden fik man aldrig angrebspladsen og Max Vox skar målstregen med masser af kræfter sparet. Han har siden galopperet et par gange, men kommer han blot ned i banen fra det ofte noget tricky springspor på tillæg, så er det en uhyre interessant luring. Ikke mindst fordi Örjan Kihlström sad bag hesten på Bergsåker og således burde tro på store chancer med hesten. V86-forslag 1.afd.: 2-3 2.afd.: 7-9-11 3.afd.: 1-5-6-12 4.afd.: 11 Oolong 5.afd.: 1 Ulrika Karsk 6.afd.: 1-2-14-15 7.afd.: 2-3-4-8-10-11-12 8.afd.: 3-4-6-11-13-14 4032 rækker = 1.008 kroner |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
första utkastet innan jag bestämmer mig imorgon
2,3,6,8 9 2,5,10 1,3,6,9,11,12,14 1,3,9,10 1,14,15 3 4,6,13,14 4032 rader ska bli andelssystem så det måste in tidigt |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sharpest
|
Mitt första utkast. Orolig inför sista avdelningen faktiskt.... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mitt System:
2,8 2,4,5,7,9,11 1,2,4,5,6,8,11,12 3,8,9,11,14 1,2,3,11,14 3 Candor Hall 14 Simb Ruby Banne mig om jag ändrar nu... Jag och 9 vänner delar på detta. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
9 2,5,12 1,3,6,9,11,12,14 1,3,9,10 1,14,15 3 4,6,13,14 så fick de bli bara en ändring i systemet. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mitt ser ut så här just nu:
2,3,6,8 9 1,4,10,11,12 8,11,12 1,3 1,10,14,15 1,2,3 14 360 kr |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Timo Nurmos om dagens V86-hästar!
Spoiler:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lepadd (+5) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Caddie heart struken. Spets och slut på Go D.Agustus som satt allt med allt senast på V86 och är mycket startsnabb! 9% nu men lär stiga, tror spelvärldet kommer vara bra iaf!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sharpest
|
Äh man ska vara konsekvent med sitt spelande. Inte ändra upplägg!
Så jag fortsätter med att spika favoriten i första avdelningen. Får gå som det går. Tror dock den förlorar men vet att om jag skulle bomma på en chansspik senare så kommer jag surna till ännu mer. 8 res 2 1,2,4,8,9 res 7 1,5,11,12 res 10 1,3,8,9,11,12 res 14 1 res 3 1,2,14 res 11 1,2,4 res 3,5 1,2,3,4,6,13,14 res 11 Bolagsspel! |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banned
|
Citat:
Tycker mig ha 2 prisvärda bud här. Framför allt tror jag mkt på 7 Foot on the Gas. Denna häst håller Stefan mkt högt och rankade den tidigt på säsongen som en av sina bättre 3 åringar. Hästen har ju inte alls fått ut sitt kunnande i lopp än. Idag är det återigen BG upp och när det dessutom viskas om Barfota runt om och jänkarvagn så ringer alla varningsklockor. Endast 9% i dagsläget. Ett annan riktigt prisvärd häst är 10 Västerbo Reallife. Denna häst hade Wahlmann planer för men har ju inte alls blommat ut. Johan U tyckte i början av karriarärer att den var i samma klass som Fight On Line( nu hos Ola Samuelsson) Bra värde i endast 3 procent där enl mig d´å kapacitet finns Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|
|
|
|
|
|