Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-10, 16:14   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

2013-01-10 Oberon Eastwind - Zizou Limburgia (Annat)



Datum: 2013-01-10
Tid: 16:44
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Annat
Match: Oberon Eastwind - Zizou Limburgia
Period: Annat

Spel: Oberon Eastwind
Insats:
Odds:
Bolag: Unibet

Motivering:
Tycker mig ha hittat ett riktigt bra spel på Åbytravet ikväll.

Head to head: Oberon Eastwind vs Zizou Limburgia

Oberon Eastwind:

Detta är en häst jag väntat på skall komma ut till start. Oberon har tidigare varit hos Sven Dyhrberg. Hästan är en riktig kanon i grunden och skulle lätt tjänat över miljonen om den varit hos en bra tränare.
Nu är den äntligen hos en topptränare och debuten ikväll för Fleming Jensen blir mkt spännande.
Hästen har enl mina rapporter jobbat ruskigt bra. Har mkt bra kontakter in i stallet och enligt min källa bollar Oberon med allt och alla i jobben, och hans värden efter det senaste pulsjobbet i sanden var stallets bästa någonsin. Mkt sällan jag fått ett sånt klartecken från stallet.

Zizou limburgia:

Tillhör blaget hos Svanen. En häst som började hos Ulf Stenströmer har jag för mig(kommer inte in på atg just nu) och återfinns numera hos Svanen.
En enkel häst tycker jag som Åke har fått bra snurr på i förhållande till sitt kunnande. Jag tycker hästen nått sin maxnivå.
Formen verkar vara helt ok, även om många ur Åkes b-lag presterar ganska svagt just nu,

Normalt när jag värderar Hth spel brukar jag lägga väldigt stor vikt hur jag tror loppen blir körda och detta är ju speciellt viktigt på Åby med Open Stretch.
Innan hth oddsen kom så hade jag satt egna odds på de hästarna som skulle kunna tänkas komma mot Oberon: Zizou var den jag allra helst vílle ha den emot. Min oddvärdering 15-24
Trodde man kanske skulle få 17-20

Man får 1.85-1-85!
Riktigt sällsynt med ett sådant övevärde på en hth under 2ggr pengarna och detta blir således ett maxspel för mig, dvs 2.5 units
Spel: Oberon Eastwind Hth 1.85
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+5), KP (+3), zeke (+5), donkyklonk (+5)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 18:08   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Droppat till 1.75
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:17   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

1.65 nu,
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:54   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Headen satt fint, själv gick man dock på vinnarspelet till 2,85 istället då jag inte tyckte det var mkt annat emot än Åkes och Flemmings andra häst som han låg lågt med. Så åker man på fotot :/ Var väl ingen jätteimponerande insats tyvärr, borde ha vunnit.. Behövde kanske loppet?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 20:16   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Headen satt fint, själv gick man dock på vinnarspelet till 2,85 istället då jag inte tyckte det var mkt annat emot än Åkes och Flemmings andra häst som han låg lågt med. Så åker man på fotot :/ Var väl ingen jätteimponerande insats tyvärr, borde ha vunnit.. Behövde kanske loppet?
Atg.se samarbetar tyvärr inte med mig idag så jag kunde inte se loppet.
Headen satt ju klockrent iallafall till ett rejält överodds.

Synd på vinnarliret där donkyklonk.

Kriga jagar vidare i speldjungeln
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td