|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
En första tanke vs Vagninfo 30sek innan
Du behöver inte alls svara för dig utan det e bara att ösa på med va fan du vill. Folk som gnager, säger en del om dom som spelare, det e lite Luther och lite Jantelag som vanligt, massa jidder om logik i sin förhoppning om pensionen-klar när det mer handlar om roliga gissningar. hahaha... ös på mannen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+11) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
kan verkligen havbergs mimi hålla upp ledningen? Jag tror inte det. gör den det så vinner den. ruggig form.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tror jag inte att den kan. Försöker den svara lär det gå i 190 första 500. Både 2 och 7 är väldigt snabba ut.4 an lika så. Tror Real Showman kommer fälla många till slut.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De som lägger ut sitt system utan kommentarer, har ju sin fulla rätt att göra så. Oftast är till sist systemet en jävla mix av egna ideér och andra "experter" som påverkat en och att då krysta fram kommentarer måste vara totalt frivilligt. Gillar de gånger någon publicerar uppgifter och fakta om hästar som de fått ta del av genom tränare och skötare (helst inte ägare)
Nicklas (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
Svaga favoriter
Tycker att de tidiga favoriterna ser antingen riktigt svaga ut eller kommer till start med osäker form. Endast en favorit känns stark på förhand!
Avd 1: Vart hamnar MrFitch från 4e spå i volten? Vek dessutom ner sig lite väl enkelt i spets förra veckan! Avd2: Huu vidöppet lopp utan favoriter... Avd3: Vad är statuse på Joke Face? Läge för Lövgren att svara i spets eller knäppa Joke över upploppet! AVD4: Här vinner dock favoriten, som känns överlägsen! AVD5: Oprövad dansk som i tidigare starter mött absolut ingenting. Enorm klasskillnad att gå ut i V75 nu! Bör vara en helt annan hårdhet i bakspårs hästarna. AVD6: På vilka meriter är 2an favorit??? AVD 7: Tion Medo Sisu är en ojäm häst. En bra dag och hästen i form, så krossar han nog detta gäng. Men i den författningen har jag inte sett hästen sen i våras. Capello däremot lyser det toppform av! Senast redigerad av Espo den 2013-01-23 klockan 19:44. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Putte64:
Jag tycker du tippar bra måste jag bara säga...Men dina tankar är ju klart mer intressanta,bara du inte tar det fel med en tidig rad
Senast redigerad av AbbeAce den 2013-01-26 klockan 13:54. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
joke face och stong boy i all ära. Men 2 clear sign är snabb ut och saston kommer säkert hamna 3dje utvändigt och vinner därifrån. Spik
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Joke Face är tillbaka. Spikar
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tror att jag fegar och låser guld på de 4 som kan vinna. Sitter och letar skrälldrag. Tycker Örjan och Uhrberg sitter bakom för lite streckade i andra. Tror jag låser fräckt på de 2
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Avd7: nr1 Marlin Jet, kan den hålla spets?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kan inte tänka mig att Marlin Jet håller spets. Inte direkt jättesnabb ut, Organic Value är ju betydligt rappare ut!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
organic value spetsar om han vill. Att marlin jet räcker kapacitetsmässigt tror jag absoulut. Han var imponerande senast på jägers och mår bäst av högt jämnt tempo. Kan dock strula med position här
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tycker omgången ser vääääldigt svår ut, svåraste på länge! Får ingen riktig feeling alls vilket jag brukar få tidigt... Får klura mer imorgon. Just nu lutar det mot att jag spikar Nomea Sas i fjärde som jag tror är bäst där och har missvisande rad(gick felfri i tre omstarter innan galoppen senast), 5% är ett fynd!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Renate Bowl i lärlingsloppet tänker jag ha med som skräll och som jag tycker ni ska passal!! Flööög fram över upploppet senast i ett v65 lopp, var då 3a bakom pike river och elit håleryd. Var inte långt ifrån segern trots han låg sist in i sista sväng. Har förvisso dåligt spår nu men får hoppas på en bra resa och idiotkörning bland lärlingarna så är det inte omöjligt!
benny28hbg (+1) Senast redigerad av dny den 2013-01-24 klockan 23:07. |
|
|
|
|
|
|
|