Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-26, 13:59   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

2013-01-26 Jullex Dante - Sigurd Speed (A-League)



Datum: 2013-01-26
Tid: 14:40
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: A-League
Match: Jullex Dante - Sigurd Speed
Period: ft

Spel: Jullex Dante
Insats: 1 unit
Odds:
Bolag: Bet365

Motivering:
Tycker mig hittat en ett bra HTH spel idag med 15 punkters värde.

HTH/ Jullex Dante vs Sigurd Speed
1.85-1.85

Bolag: Bet365. Spelstopp 15.35


Jullex Dante.

Har nu gjort några starter hos Carl Otto Göransson. Sist var det rejält lavat men då slutade det med galopp från start. Spår 12 idag minus givetvis.
Hästen fullständigt lyser form och jag har även sett dagens värmning som var mkt plusbetonad. När sedan Sveriges genom tiderna största kusktalang sitter upp så ringer alla mina klockor. Oskar har magiska händer och får fart på hästarna med små medel på samma sätt som Takter. Oskar älskar att köra spårsnålt och det är precis vad jag vill ha när vi möter en överoptimistisk Kasper K.
Jullex Dante kommer flyga lågt till slut idag och tror han hinner dit som 3a.


Sigurd Speed:

Gjorde en hel del bra lopp förra året. Men då hade hästen toppform. Det har den inte nu. Synintrycket sist var klart negativt och han söker helt klart efter formen. Barfota idag är ioffs ett plus idag, men finns inte formen så brukar det inte hjälpa så mkt. Kusken är väl helt ok i dessa sammanhang men jag tycker han är på tok för offensibv och går ofta bort sig i loppen.

Sammanfattning: Jullex Dante, Tokform, och toppkusk, Sigurd Speed, minus form, överoptimistisk kusk. Båda med dåliga lägen men 12 sämre givetvis.
Just i V75 är formen så viktig då det är knallhårt. jag går på mitt synitryck på Sigurd och spelar Jullex Dante till 1.85.

Min rank landar på 17-20 på denna hth så helt ok värde.

Spel: Jullex Dante 1.85 1unit/ Bet365
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-26, 14:56   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Slutsummering: Förlust.

Usel insats av Jullex Dante.

Bara konstatera att mina dåliga stats på lördagar inte är en slump.

Fakta: Jag duger inte på V7.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-26, 15:29   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Slutsummering: Förlust.

Usel insats av Jullex Dante.

Bara konstatera att mina dåliga stats på lördagar inte är en slump.

Fakta: Jag duger inte på V7.

Du kommer igen, som vi gamblers alltid gör - du har levererat och kommer så göra framöver...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td