Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-08, 10:59   #1
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

2013-02-08 Pamela Ali - Smala Sussie (Trav)



Datum: 2013-02-08
Tid: 12.20
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Pamela Ali - Smala Sussie
Period: ft

Spel: Pamela Ali
Insats:
Odds: 2.55
Bolag: Expekt

Motivering:
Tycker mig att ha hittat ett fint odds på dagens lunchtrav som går på kalmartravet.



Lopp 1 Kalmar
Pamela Ali 2,55 mot Smala Sussie.


Pamela Ali kom ut efter en tids vila senast och gjorde det klart bra och såg riktigt fin ut i mål. Hon satt i sjunde utvändigt men loppet kördes i rena lustempo(21 varvet) så det var inte så lätt att ta så mycket sista varvet för PA, men gick trots allt underkant 13 sista 800m.
Med lopp i kroppen och springspår och återigen Kenneth H som kör så tror jag det är bra chans att vara före loppets favorit Smala Sussie.

PA har varit lite av en "snackhäst" och ofta hårt lirad på toton, och jag tycker nog att hon såg bättre ut än på¨länge sist.


Smala Sussie med Magnus Dahlen i sylkun lär väl bli favorit i detta loppet, och det är väl en klart duglig häst, men ingen världsstjärna direkt. Då jag tycker den är lite seg och tråkig rent ut sagt.

Jag anser att PA är minst lika bra häst som SS, och då är 2,55 klart högt i mina ögon!
Dessutom stora plus på kusk om man jämför dom mot varandra.

Jag hade nog satt runt 1,85-1,90 på Pamela Ali i denna h2h och tycker man skall hugga direkt vi får 2,55 hos expekt.

Lycka till boys!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), djungelhjul (+5), KP (+5), Bluetramp (+5), zeke (+5)
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 11:07   #2
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Jag högg direkt

Ni är många nu som skriver bra hästrekar. Väldigt kul för en sådan som jag som inte kan skilja en pony från en vallack (eller vad det heter).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1), Pilkast (+1)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 11:26   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg

Datum: 2013-02-08
Tid: 12.20
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Pamela Ali - Smala Sussie
Period: ft

Spel: Pamela Ali
Insats:
Odds: 2.55
Bolag: Expekt

Motivering:
Tycker mig att ha hittat ett fint odds på dagens lunchtrav som går på kalmartravet.



Lopp 1 Kalmar
Pamela Ali 2,55 mot Smala Sussie.


Pamela Ali kom ut efter en tids vila senast och gjorde det klart bra och såg riktigt fin ut i mål. Hon satt i sjunde utvändigt men loppet kördes i rena lustempo(21 varvet) så det var inte så lätt att ta så mycket sista varvet för PA, men gick trots allt underkant 13 sista 800m.
Med lopp i kroppen och springspår och återigen Kenneth H som kör så tror jag det är bra chans att vara före loppets favorit Smala Sussie.

PA har varit lite av en "snackhäst" och ofta hårt lirad på toton, och jag tycker nog att hon såg bättre ut än på¨länge sist.


Smala Sussie med Magnus Dahlen i sylkun lär väl bli favorit i detta loppet, och det är väl en klart duglig häst, men ingen världsstjärna direkt. Då jag tycker den är lite seg och tråkig rent ut sagt.

Jag anser att PA är minst lika bra häst som SS, och då är 2,55 klart högt i mina ögon!
Dessutom stora plus på kusk om man jämför dom mot varandra.

Jag hade nog satt runt 1,85-1,90 på Pamela Ali i denna h2h och tycker man skall hugga direkt vi får 2,55 hos expekt.

Lycka till boys!

Snyggt jobbat - fin rek och han tuggade ju ner Smala Sussie lätt till slut efter ett perfekt lopp sista varvet! Fler sådana!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 11:28   #4
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Åh vad bra ni är!

Sharps travmänniskor är verkligen ingen TRAVesti
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 11:44   #5
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Sharps travmänniskor är verkligen ingen TRAVesti
Buuuuu
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td