Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-08, 15:39   #1
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 9
Sharp$: 12
Standard

V75-tillsammans bolagsspel sökes?


tjena
jag undrar om det är nån som har nått V75-tillsammans bolag som man kunde komma med i ?
mackenilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 15:50   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackenilsson Visa inlägg
tjena
jag undrar om det är nån som har nått V75-tillsammans bolag som man kunde komma med i ?
Kan rekommendera nedanstående bolag, 7 rätt i förförra veckan = 18746:-

PS. ej jag som håller i bolaget, skicka PM till AddeRunner (bolag Horse Runners)!!!


Här kommer informationen om systemet vi ska lira efter. Det är bara de mest grundläggande sakerna som vi kommer gå igenom här då genomgång av alla detaljer blir svårt att förklara:

För tillfället så erbjuder V75 tillsammans ej möjligheten att spela reducerade system. Pga detta kommer vi alltså att spela oreducerade system till en början, men uppstår möjligheten så kommer vi även att variera med reducerade spel i framtiden beroende på omgångens utseende.

Vi kommer alltid att spela med minst 1 och max 2 spikar i varje omgång. De 3 första loppen kommer alltid att innehålla max 9 rader om vi får möjlighet att spela reducerade system i framtiden. Som det är nu så finns ju som sagt inte den möjligheten och då faller påståendet men stort fokus kommer fortfarande ligga kvar på de 3 första loppen där de statistiskt sätt skräller mycket sällan.

Odds kommer att tas på samtliga hästar i V75 omgången under en första och andra avläsning som sker 2h och 15min samt 1h och 15min innan första V75 start.
Här kommer också en grundrad att utarbetas och dessa är alla hästar med en streckprocent på 10% eller mer + alla hästar som står under 400 i odds vid andra avläsningen. Detta kommer utgöra grunden i systemet. I grundraden så tas senast aktuella tid på den distansen hästen springer för dagen. Sen har vi ett poängsystem att gå efter för att få fram en slutgiltig tid på varje häst beroende på:
om hästen har kvalat, vilken sorts bana den sprungit på, hur länge sen de var hästen sprang, om den galopperade, eventuella distanstillägg, startspår och strykningar

Toppspåren som vi alltid kommer att vara vaksamma på och som vi kommer att ta extra hänsyn till är följande:

1640a: 1, 4, 5, 9, 10
1640v: 1, 2, 3, 6, 7
2140a: 4, 5
2140v: 6, 7
Långlopp volt: 1, 6, 7
Långlopp auto: 1, 4, 5

Detta är extra viktigt att ha koll på vid eventuella strykningar.

Alla odds avläses alltså 2h 15min samt 1h 15min innan start för att avgöra om de ska läggas till utöver grundraden eller inte. Det tas då hänsyn till hur oddset har ändrats under denna period och vi har en utarbetad strategi att gå efter här också.

Det var de mest generella med det systemet vi kommer lira efter. Är det någon som vill har ytterligare detaljerad info så är det bara att fråga här på forumet eller via PM.

Då kommer vi till de sista och kanske mest intressanta och det är vad ett sådant här system kostar att konstruera?
Ja, grunden för hela systemet är att de kommer landa på runt 5000kr när allt är klart. Om vi då är 30st medlemmar som deltar så kommer snittkostnaden att vara c:a 168kr/ person (man får självklart köpa för mer om man vill). Man ska dock ta i beaktande att vi inte kommer att spela varje vecka. Vi kommer att ta hänsyn till omgångens utseende och erfarenhetsmässigt vet vi att tekniska problem uppstår ibland på ATG eller datorn strular. Om detta sker är det naturligtvis omöjligt att lämna in systemet. Vi kommer att sätta varje andel till en kostnad på 56kr, och kravet är då att man köper MINST 3 andelar. Blir det ändå så att lagkassan sammanlagt inte kommer upp i en summa på 5000kr så kommer spelet ej att genomföras och sökandet efter nya medlemmar till veckan därpå påbörjas.

Låter detta intressant så säger jag: VÄLKOMNA!!
Skicka ett PM till AddeRunner med e-postadress vid intresse så bjuder jag in er till laget.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 16:53   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av mackenilsson Visa inlägg
tjena
jag undrar om det är nån som har nått V75-tillsammans bolag som man kunde komma med i ?

Hör av dig till Lindvallen här på sharps så har han nog någon plats åt dig, skulle jag tro...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 17:26   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 1990
Standard

Om det är någon som är intresserad av ett bolagsspel för cirka 1500-2400kr totalt med 6 st andelar kan ni höra av er
pastoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 17:30   #5
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

vi har plats ledigt i bolag
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-08, 17:30   #6
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 71
Sharp$: 1576
Standard

Någon som vill spela 8000 rader 4 andelar?
robinavellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td