|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Är en sak att spika den som tredjehandare på en V4 för ett par hundra en annan att gå in med tusentals kr som vinnare till svagt odds. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banned
|
Givetvis tar alla sina egna beslut. Jag har varit med så länge att jag kan sniffa mig till när det är ugglor i mossen.
Beträffade min dagbok och att jag stängde de var helt enkelt därför att jag insett att sajten mest innehåller sönderspelade 20åringar. Denna tråd är väl ett kvitto på att min nanalys var korrekt. Men spela du Ostron
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Varför hoppa på Skubb14 med flera om kommentarer och spekulation som är än mer lägre än det som redan skrivits? Någon lägger ut info, vi andra får själva värdera den och göra vad vi vill med den. Thats it! Vinner Ostron? Fine! Grattis till alla vinnare! Överodds eller underodds? Det är var och ens värdering! Avstår du och den bränner? Grattis till en bra värdering av infon! Sluta tramsa nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5), hanscrispi (+1), chrisso84 (+5), Skuumberg (+100) |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
Jag ger upp. Fattar ni inte att Skubb14 driver med er
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banned
|
Citat:
Men som sagt, spelmissbrukare är tyvärr sällan mottagliga för logiska resonemang. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
kriga vill bara höja upp oddsen så han vinner mer själv på den hehe
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
ostron till 2,25, som han nu står i hos bolagen är ju inte intressant oavsett hur bra info som har framkommit... inte startat på 3 månader, svårt andraspår i volten och tillägg på åby. jag tror mer på nr ett så har sett fin ut på slutet, och spår 1 på åby är ju alltid bra. takter upp.. den ger 3 ggr på plats
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nu går jag ifrån allt tugg om Ostronet och återgår till övriga V4 lopp, tycker det är så jävla tråkigt att Skubb ska behöver bli påhoppad när han kommer med bra info. Förstår inte varför i hela världen han skulle hitta på någon sånt och jag tror på det men spelar inga miljoner till löjligt låga fasta odds. Var väl sista gången vi fick någon sådan info från Skubb iaf(jag skulle inte delat med mig igen om jag fick en sådan respons).
Åter till V4an. Jag tycker att 8 Thats My Pal är jätteintressant trots utgångsläget i avd2. De ändrade utrustning senast och den flööög fram från spår 12 och vann på en mycket fin tid. Man hör mellan raderna att de tror mycket på hästen från stallet och det hör inte till vanligheterna när en goop häst startar från bricka 8. Intervju från travnet: 8 That’s My Pal – Han var väldigt duktig senast vid seger och svarade den gången för sitt hittills bästa lopp i karriären, vi var väldigt nöjda med honom. Den här gången lottades han tyvärr till tråkigt utgångsläge och det var synd, annars hade jag trott mycket på honom. Han tål dock att gå en repa i spåren sista 5-600 meterna så med ett hyfsat lopp tror jag han blir svår att stå emot, men härifrån måste det lösa sig under vägen. Inga ändringar, säger Anton Sverre i Björn Goops stall. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
![]() sjunkit som en sten, tack för infon men avstår spel nu |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banned
|
Citat:
Hästen har inte ens gått den typ av träning som Skubb påstår. Jag har pratat med Ostrons skötare. Infon stämmer inte. Varför ringer du inte Flemings stall själv. Och när du ändå är i farten kan du ju fråga om ägarbilden på Obi Wan.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
man förstår ju själv att om han går en låg 15 tid mot dessa kameler så dödar han dem...
men sen är frågan om han kommer trycka av det mesta av hästen direkt. Han skickar väl inte upp hästen för skojs skull så den är nog i ordning. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
kriga.. kommer du ta med hästen på v4?
Hästen skulle haft runt 200.000 kr med svenska prispengar så den står ju ok inne i loppet oxå |
|
|
|
|
|
|
|