Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-19, 21:37   #1
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Uppsnack V4 Bergsåker 20 mars


Bjuder på en klar spik om än favorit! Den är verkligen klar!

7 Kalloma omnämnde S-J Röste som en kommande stjärna. Har en väldig speed att tillgå och den är under kraftig utveckling! Hade tänkt ta betalt på den i förra starten men då valde Röste att sitta kvar trots möjlighet att gå ut och vrida på inför upploppet. Han blev fast med rubbet! Nu möter Kalloma ingenting i jämförelse vad den brukar ställas mot. Trots dubbla tillägg kan jag inte se att någon ens är i närheten av den speed Kalloma besitter så läget är bara oddshöjande! Dra nu för fan bara i högertömmen i tid den här gången Röste!

Kör såhär...




Registrerat spel

Datum: 2013-03-20
Bana: Bergsåker, omg. 14
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7 Kalloma
2 2, 5, 6, 7, 12, 13
3 4, 14
4 2, 6, 7, 8, 9, 11

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 2,00 kr =
144,00 kr

Kvittonummer: 0DA6 E63B XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:38   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Godmorgon pojkar!!

Vilken härlig dag. Blir livet bättre än såhär?

However. Dagens Lunch!

Vill bara göra er uppmärksamma på att jag har fått 2 st rejäla avslag på 2st hästar direkt från stallen. En blir mkt betrodd.

Eftersom jag är en girig jävel väntar jag dock med att ofentliggöra dessa tills Head to head marknaden öppnat. Jag tänkte ta betalt idag.

Infon är av det slaget att den inte når Svennebanan och det kan finnas vilseledande intervjuer ute redan nu.

Mvh/ Kriga

Håll till godo!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:43   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Godmorgon pojkar!!

Vilken härlig dag. Blir livet bättre än såhär?

However. Dagens Lunch!

Vill bara göra er uppmärksamma på att jag har fått 2 st rejäla avslag på 2st hästar direkt från stallen. En blir mkt betrodd.

Eftersom jag är en girig jävel väntar jag dock med att ofentliggöra dessa tills Head to head marknaden öppnat. Jag tänkte ta betalt idag.

Infon är av det slaget att den inte når Svennebanan och det kan finnas vilseledande intervjuer ute redan nu.

Mvh/ Kriga

Håll till godo!
Ja spelbolagen sitter garanterat & lusläser dina inlägg, vilka klaringar & avslag du har att delge, därefter sätter de sina odds, så håll på karamellen du.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skubb14 (+2), tobex (+2), hanscrispi (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:45   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Kalloma måste vara klar som du säger, bortkörd senast. Ska bara runda detta på sista långsidan.

Tror även My Love Star har bra chans, barfota igen såg jag. Min luring blir i avd 2, Monterrey, var inte bra sist från ledningen, men har tidigare visat bra kapacitet i tidigare regi, tror på ledningen igen.

Kör ett mindre för att ha ngt att följa.

Registrerat spel

Datum: 2013-03-20
Bana: Bergsåker, omg. 14
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7 Kalloma
2 6, 7, 9, 12
3 14 My Love Star
4 2, 6, 7, 15

Vadet gäller startnummer


Kvittonummer: 2F4C xxxx xxxx 8005
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:46   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ja spelbolagen sitter garanterat & lusläser dina inlägg, vilka klaringar & avslag du har att delge, därefter sätter de sina odds, så håll på karamellen du.
Vilket jävla gnäll hela tiden. Klart jag vill spela först. Bolagen sänker i princip alla HTH jag spelar. Spelar ganska så stora summor.

Och ja,bolagen har helt klart koll på vad som skrivs här.

Lycka till hitta dessa avslag själva då.

Helt sjukt vad negativa folk är.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10), lepadd (+10)

Senast redigerad av kriga den 2013-03-20 klockan 09:48.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:50   #6
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Tydligen så kan man gå till attack mot mig, när jag la ett h2h spel och Kriga såga denna spelform totalt!

Se nedan:


"Kommentar postad 2013-03-15 20:27 av kriga
Att du inte tröttnar på HTH? Finns ju noll värde "

Kasta sten i glashus?
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:53   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Tydligen så kan man gå till attack mot mig, när jag la ett h2h spel och Kriga såga denna spelform totalt!

Se nedan:


"Kommentar postad 2013-03-15 20:27 av kriga
Att du inte tröttnar på HTH? Finns ju noll värde "

Kasta sten i glashus?
Över tid är värdet noll. Det bör du veta. 15 år talar för sig själv?

However. Stor selektivitet är det som gäller. Kraftiga övervärden krävs för spel.

Det kan det bli idag.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:54   #8
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Kalloma måste vara klar som du säger, bortkörd senast. Ska bara runda detta på sista långsidan.

Tror även My Love Star har bra chans, barfota igen såg jag. Min luring blir i avd 2, Monterrey, var inte bra sist från ledningen, men har tidigare visat bra kapacitet i tidigare regi, tror på ledningen igen.

Kör ett mindre för att ha ngt att följa.

Registrerat spel

Datum: 2013-03-20
Bana: Bergsåker, omg. 14
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7 Kalloma
2 6, 7, 9, 12
3 14 My Love Star
4 2, 6, 7, 15

Vadet gäller startnummer


Kvittonummer: 2F4C xxxx xxxx 8005

Min känsla är att My Love Star kan bli överspelad idag, lite lurigt läge med tillägg och 5:e spår..

Men lycka till med ditt system, jag kan vara snett ute..
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:57   #9
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Över tid är värdet noll. Det bör du veta. 15 år talar för sig själv?

However. Stor selektivitet är det som gäller. Kraftiga övervärden krävs för spel.

Det kan det bli idag.

Ja exakt!

Det gäller att handplocka dom, för ibland dyker det upp ett intressant och värde i h2h/travet.

Jag har aldrig påstått att man skall lira h2h varje dag.


Jag skrev en rek på trav h2h, och du gick till attack direkt.
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 09:58   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Min känsla är att My Love Star kan bli överspelad idag, lite lurigt läge med tillägg och 5:e spår..

Men lycka till med ditt system, jag kan vara snett ute..
Jo, jag kan oxå vara snett ute, men tror inget på den andra favoriten i loppet, därav valde jag Bergh. Tyckte den var så fin sist när den svepte allt, men visst, 5e-spår inte optimalt. Skulle man gardera loppet utöver dessa 2, ja då blir det dyrt...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 10:01   #11
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

För er som vill ha lite mer info så har jag här 2 intervjuer med Robban Bergh:

Robert Bergh är med på lunchen, men bara med två hästar denna gång trots hemmaplan.


- 14 My Love Star (V4-3) var jag inte speciellt uppåt på senast efter att hon kvävt sig gången innan med det helstängda men framför allt inte heller glänst lika mycket i jobben längre som hon gjorde i senhöstas till exempel. Men jag chansade lite och körde barfota igen och jag var väl den enda i hela loppet som gjorde det, dessutom kändes det som att hon gillade att få ett öppet huvudlag igen istället för det stängda, hon tände lite på det som det verkade och dessutom kändes hon mer stabil från start. Jag är fortfarande lite osäker på hennes inställning i slutstriderna men i de här enklare gängen märks det inte lika mycket och senast blev det aldrig strid heller så vi behövde inte testa den egenskapen direkt. Vi kör med samma grejer igen så klart och hästen var helt ok i måndagsjobbet men fortfarande utan den där rätta kicken som hon hade i höstas. Det är lite risk att vi inte kan köra barfota den här gången och då är det ett minus även om hon klarar det, hon gick till exempel med brodd runt om när hon var med på V75 i Romme i december, men det är inget plus. Springband är bra här och även om inte distansen känns som något plus för henne spontant så är det inget som oroar mig, hon går bra på det. En av flera men absolut ingen klaring.


- 6 Hankypanky Ginanna (V4-4) skulle ha startat på Solvalla nyligen men var alldeles för stökig på transporten så vi hann inte långt innan vi vände och lämnade henne hemma. Det var inte mer fel på henne än så, men däremot har hon haft en hovböld efter det som blommat över förvisso, men vi måste köra med skor fram nu av den anledningen och det är definitivt minus för henne eftersom det varit en liten extraväxel barfota. Det är risk att hon blir lite trögare igen och det har ju varit hennes problem tidigare. Jag ändrar inget i övrigt i huvudlag eller så och det är ett passande läge att kanske köra lite på chans nu, det är ingen stjärna och dessutom så finns det ju alltså en del frågetecken, avslutar Bergh.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 10:01   #12
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8050
Standard

Verkar som att Robert Bergh har ont om pengar. My Love Star startar igen efter att ha vilat i 5! dagar. 3 starten på 10 dagar 8e för i år osv...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 10:04   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Över tid är värdet noll. Det bör du veta. 15 år talar för sig själv?

However. Stor selektivitet är det som gäller. Kraftiga övervärden krävs för spel.

Det kan det bli idag.
Nu måste jag fråga en sak. För mej är H2H på trav sportsbetting, alltså inte poolspel. Du har skrivit i många trådar att värdet på sportsbetting är lika med noll, att man ska hålla sej till poolspel.

Vad är det som gör att du ideligen faller tebax & rekar det mesta som man kan hitta på en sportmarknad ?

Jag pysslar själv med sportsbetting, utöver poolspel, kan inte säga att det är vinstgivande i längden, utan ser det mest som en hobby & ett komplement till V75, V65, V4, Stryktips, Powerplay & Bomben.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 10:07   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Vilket jävla gnäll hela tiden. Klart jag vill spela först. Bolagen sänker i princip alla HTH jag spelar. Spelar ganska så stora summor.

Och ja,bolagen har helt klart koll på vad som skrivs här.

Lycka till hitta dessa avslag själva då.

Helt sjukt vad negativa folk är.
Absolut, jag vet oxå att bolagen har koll på vad som skrivs på olika spelsajter/forum, dock tror jag det beror lite på VEM som skriver sina rekar.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 10:43   #15
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Bjuder på en klar spik om än favorit! Den är verkligen klar!

7 Kalloma omnämnde S-J Röste som en kommande stjärna. Har en väldig speed att tillgå och den är under kraftig utveckling! Hade tänkt ta betalt på den i förra starten men då valde Röste att sitta kvar trots möjlighet att gå ut och vrida på inför upploppet. Han blev fast med rubbet! Nu möter Kalloma ingenting i jämförelse vad den brukar ställas mot. Trots dubbla tillägg kan jag inte se att någon ens är i närheten av den speed Kalloma besitter så läget är bara oddshöjande! Dra nu för fan bara i högertömmen i tid den här gången Röste!

Kör såhär...




Registrerat spel

Datum: 2013-03-20
Bana: Bergsåker, omg. 14
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7 Kalloma
2 2, 5, 6, 7, 12, 13
3 4, 14
4 2, 6, 7, 8, 9, 11

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 2,00 kr =
144,00 kr

Kvittonummer: 0DA6 E63B XXXX XXXX
Håller med dig till 100 % om att Kalloma fartmässigt borde springa "åttor" kring ett gäng som detta! Litet fält som borde växlas på några hundra meter... Enda "fallgropen" är om SJR somnar in o lallar till det... Annars måste det vara toppchans!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td