|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
Catrin
Vann hon första V75 nu :-)
Hon hade i alla falla all hjälp från travguden som öppnade upp spetsfilen från spår 12. Grattis !!! |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053Rekar sharps Stats: 17 - 15 - 0 ROI: 110.44% Vinstprocent: 53.13% |
Enligt en polare som följt atg live, så retard snubben Anton Lundqvist suttit och sågat Footloose Neo totalt innan tävlingarna!?
Hur länge skall dessa snubbar få jobba där? Anton skriker ut hästar till stenklara till höger och vänster, och sågar hästar också, i detta fall Footloose Neo. Men dom får aldrig stå till svars..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+10) |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Sharpest
|
Håller med, men hon får fan skylla sig själv som släpper en ledning. Dessutom var hon inte ens ute efter att leta lucka. Hon verkade vilja nosa mer på Cathrine och säkra 2a-3e priset. Jävla amatörkuskar som blir kåta av att vinna 24000kr att de inte vill tävla ens!
Haltmathe (+5) |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Här har jag spelat 100kr på att REMEMBER LASER slår PUNK, 100kr X2.55
och att REMEMBER LASER slår både PUNK och FRANS G., 100kr X3.40 Tror mycket på LASER trots spåret
Haltmathe (+5) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Så hoppar den fan mitt i sista sväng precis som senast, stenklar var han ju! Adrian bombade helt enligt plan i alla fall.
|
|
|
|
#111 |
|
Expekt gav mig 20ggr pengarna på KIPLING FACE i avd. 6, taget direkt! Ser vinnaren, tröstade mig även med plats till 4.5, 100+100kr...
Har även 700kr på att ECHAUFFOUR slår LEXUS LAVEC till 1.95 |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banned
|
Mkt tveksam om Adrian har alla hästar hemma.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
DET var ett bra odds! Lexus är ju galopplysten som få!
|
|
|
|
#114 |
|
Kung han är Flemming!
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
tack Ludde - du lyckades köra bort din styrning igen. Sista kurvan - " ska man åka invändigt eller utvändigt bla bla", missar h2h duellen på hans jävla velande...
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
dagens bortkörning av favoriten i sista. släpp till Erik direkt och överta igen istället för att öppna 09,5
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Håller inte med alls, kanske om Erik har en skräphäst men nu var det andrahandare och det finns inga värre garantier för att han ska vilja släppa tillbaka då.
|
|
|
|
|
#120 |
|
Så om han släppt direkt (när han förstod att han måste gasa ordentligt för att behålla ledn) och sen tryckt på med 09-tempo hade Erik hållt emot fram till 500m tror ni? Får vi aldrig veta men jag tror han hade varit före eller närmare vinnaren i mål iaf
|
|
|
|
|