|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Tycker det var ovanligt låg utdelning för att bara vara en favoritseger i hela omgången?
|
|
|
|
|
#122 |
|
Det är möjligt att han fått ta över direkt om han släppt och då vunnit men det vet vi inte som sagt. Att hålla på och släppa spets med bästa hästen ger honom ingen respekt heller, något han behöver gjuta in i sina motståndare för att stå sig i längden i eliten. Annars kommer de köra på honom igen och igen, det är varken bra för business eller resultat.
|
|
|
|
|
#123 |
|
Skrattade så jag grät idag. Fajersson får äntligen slänga ut julgranen och Adrians häst skuttar iväg som på beställning. Det gick ju verkligen som smort idag.
Where's the cue ball going? Senast redigerad av Asprilla den 2013-03-23 klockan 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Med din filosofi så är ju Lennart Forsgren världens bästa kusk och Örjan Kihlström världens sämsta.
|
|
|
|
#125 |
|
Du kan inte blunda för faktorer som går utanför ramarna av loppet. Tror du att alla kör för bästa placering varje gång kommer du slösa väldigt mycket pengar på att strecka Hultman-hästar som styrs av Örjan med framtida uppgifter i åtanke. För att ta ett exempel. Ja jag vet att det står i reglementet att man alltid ska köra för bästa placering men det fungerar inte så i verkligheten.
Om du läser mina argument som att alla kuskar som släpper ledningen är dåliga får du nog prova att sluta leta fel och läsa ordentligt samtidigt som du tänker till. Jag lämnar diskussionen där.
|
|
|
|
|
|