Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-23, 17:19   #121

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Tycker det var ovanligt låg utdelning för att bara vara en favoritseger i hela omgången?
Gammal 2013-03-23, 17:23   #122

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Så om han släppt direkt (när han förstod att han måste gasa ordentligt för att behålla ledn) och sen tryckt på med 09-tempo hade Erik hållt emot fram till 500m tror ni? Får vi aldrig veta men jag tror han hade varit före eller närmare vinnaren i mål iaf
Det är möjligt att han fått ta över direkt om han släppt och då vunnit men det vet vi inte som sagt. Att hålla på och släppa spets med bästa hästen ger honom ingen respekt heller, något han behöver gjuta in i sina motståndare för att stå sig i längden i eliten. Annars kommer de köra på honom igen och igen, det är varken bra för business eller resultat.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hilding (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 17:34   #123

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Skrattade så jag grät idag. Fajersson får äntligen slänga ut julgranen och Adrians häst skuttar iväg som på beställning. Det gick ju verkligen som smort idag.

Senast redigerad av Asprilla den 2013-03-23 klockan 17:35.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 18:48   #124

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är möjligt att han fått ta över direkt om han släppt och då vunnit men det vet vi inte som sagt. Att hålla på och släppa spets med bästa hästen ger honom ingen respekt heller, något han behöver gjuta in i sina motståndare för att stå sig i längden i eliten. Annars kommer de köra på honom igen och igen, det är varken bra för business eller resultat.
Fast nu bryr jag mig inte i kuskens framtida status som kusk och fokuserar bara på hästen i detta lopp och bästa placering för denne. Om kusken körde så bra som han kunde göra eller om han kunde gjort det bättre.

Med din filosofi så är ju Lennart Forsgren världens bästa kusk och Örjan Kihlström världens sämsta.
Gammal 2013-03-23, 19:35   #125

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Du kan inte blunda för faktorer som går utanför ramarna av loppet. Tror du att alla kör för bästa placering varje gång kommer du slösa väldigt mycket pengar på att strecka Hultman-hästar som styrs av Örjan med framtida uppgifter i åtanke. För att ta ett exempel. Ja jag vet att det står i reglementet att man alltid ska köra för bästa placering men det fungerar inte så i verkligheten.

Om du läser mina argument som att alla kuskar som släpper ledningen är dåliga får du nog prova att sluta leta fel och läsa ordentligt samtidigt som du tänker till. Jag lämnar diskussionen där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 21:19   #126

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Svara

td