|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Inget på plats! Hmmm, blev osäker nu...! Men, för att "bevisa" att jag fortfarande tror att kusen är chanslös så får du överoddset 75 gånger x antal sharps du vill satsa... Reda pengar är ingen idé då detta bara medför problem och kanske är otillåtet här på sharps - "problem" med överföringen, också! Så jag ger dig 75 x sharps! Take it or leave it... Kan inte ge dig för sjukt överodds, inser jag nu...! 75 gånger sharpsen är i gränslandet för hur jag taxerar min "risk"... Måste ju ha lite marginal, också, hehe! Shoot!
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Men, jag lovar att du INTE dissat Ove A Lindqvist, i lika hårda ordalag, som Catrin Fajerson! DETTA är jag säker på...! Och han har klart sämre stats (på V75) än henne, de senaste åren, eller hur...?! Statistik kan man vrida och vända på hur faan man vill - det förblir enbart statistik ändå... Alla som tar del utav statistik kan vrida och vända den till sin fördel, eller för den delen, den andres nackdel... Detta är fakta!
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Sen är det ju svårt att vända seger% 0 till ngt annat än att Catrin inte vinner några lopp på V75 i nuläget ...hade jag haft råd att ta med alla hästar hade jag haft alla! Det har jag inte ..då är det ju rätt klokt att fimpa de som har minst chans att vinna .. |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Inte för att vara den, men du vänder ju på statistiken som en katt vänder sin egen skit. Varje år är det knappt 50 kuskar som bara vinner ett enda lopp inom V75. Det är i genomsnitt nästan en kusk varje omgång. Om du plockar bort alla kuskar som inte vunnit det senaste året (dina 550 avd.) lär du aldrig vinna mer än smulor.
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
![]() Men du skrev tidigare att hästen vinner en gång av hundra om ens det . Men nu när jag ville spela till 100gånger vilket du tycker är för dåligt odds eftersom hästen vinner inte ens en gång av hundra . så ger du mej 75 gånger? Fast jag kan inte spela pengar. Har jag förstått dej rätt då ? Ps kolla du på loppet när Robban slog Ready Cash ? |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Ja, du får 75 gånger de sharps du vill satsa... Kolla och räkna dock ut hur många jag har att förlora/vinna... Sharps är de värdelösa siffrorna som du ser under din avatars namn till vänster... Under Reg.datum och Inlägg. De kan du använda till att intet göra... Eller som i enstaka fall sätta på spel som vi nu gjort... 100 gånger som jag först yttrade mig om var lite för högt - 75 gånger är också högt men mer i paritet hur jag skulle lagt oddsen... Detta odds är dock MYCKET högre än vad du kan få på ATG, Bet365, Expekt, Unibet, Nordicbet - take it or leave it...! Bara för att jag är generös behöver jag inte vara dumdristig, eller hur? Att sätta riktiga pengar vet jag inte om det är tillåtet här på sharps - men skit samma, det blir bara problem om vi skall syssla med detta... Sharpspoäng blir bäst, så slipper du förlora mer än dessa... Din mödom och din oskuld tar jag via dina sharps, dvs. de värdelösa poängen jag nyss förklarat vad de är... Ps. Du menar loppet för två år sedan, i Caen...? Ja, hade inte Ready Cash kusk suttit och sovit samt att hästen bröt ut fem spår på upploppet så hade ju Ready Cash vunnit lätt - var det detta lopp du menade, eller? Och, ja - det var TVÅ ÅR SEDAN! Ds.
Fyran (+15) Senast redigerad av Pilkast den 2013-03-23 klockan 02:35. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
8 Robert Keeper hade ett fantastiskt 2011 då han vann sju lopp och vid ett tillfälle besegrade självaste Ready Cash. Låt vara över 4 400 meter och att Ready Cash stod 50 meter bakom, samt att det var bakvarv i Caen, men ändå…ifjol vann hästen ett lopp; Prijs der Giganten, men det var billigt efter att ha övertagit ledningen varvet kvar. Senast hängde han med, med något sparat, i tredje invändigt. Före sig hade han Aisle Stand i mål och längden bakom var Krångel som fått betydligt tuffare resa. Fuxige Robert Keeper är trög och Björn Goop känns spännande bakom, men att utmana Sebastian K. ser hopplöst ut.
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
![]() Men va fan, ge hen 100 ggr... Jag ska belöna dig rikligt om du har fler goda idéer/inlägg. Senast redigerad av Fyran den 2013-03-23 klockan 06:40. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
... klarblå himmel i Malmö idag, ca 6-7 minus just nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+3) |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Haha visst är Sebastian K given, trots att jag ogärna spikar Svanstedt på Jägers...
Men vafan allvarligt talat, möter ju SILVER HÄSTAR?!!? Wtf ... Rena mediokra silvergänget möjligtvis, Flemmings kan oroa lite, eller Bagley... Men fyfan hästar som Harry H?? |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Jag ser att ni har en diskussion om Catrin Fajersson. Jag har statistik sedan 2002 och efter det har hon inte vunnit någon gång på v75. Däremot har Greger Fajersson vunnit med Staro Capricon den 21/6-09......
Mvh Dreamis |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Sharpest
|
Citat:
Den som är ute efter att gardera Sebbe K bör inte dubbla iaf, utan isåfall köra utgång med alla. Känns som spik eller alla. Jag kommer köra med 3 spikar idag, Sebbe, Punk och Åge i sista. Målar upp resterande och hoppas på några 1%are ![]() Tror stenhårt på favoritfall i första, känns som Flemmings hästar inte gillar Jägersros underlag, han brukar ta sina vinster i Åby eller Halmstad. Var länge inne på att spika Opitergium istället för Punk men Adrian är ju riktigt het för dagen. Vinner var tredje lopp han kör. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Man kan ju inte annat än bli förvånad när man ser rutinerade travspelare här inne spika Punk med Adrian (utan v7-vinst) kolgjini till närmare 60%! Nice spelvärde
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
V75 system
V75
V75 BANE 23.03.2013 V75-1: 5 V75-2: 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12 V75-3: 3,6,10 V75-4: 11 V75-5: 1,4,8,11,12,14 V75-6: 1,2,4,5,6,7,8,10,11,12 V75-7: 3 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 0,50 kr. 1980 990 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
|
|
|
|
|
|
|