Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-25, 13:06   #1
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

V86 uppsnack 27/3


Dags att börja tänka redan nu... det ska inte vara stressigt utan genomtänkt....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 13:13   #2
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Förordar Recation som spik...tror den sitter oerhört bra till direkt. Kanske tom får överta spets...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 14:35   #3
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Hur bra är Stig H:s nya amerikan?????? Någon som har koll (behöver ingen gissning)?
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 17:03   #4
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

två hästar som imponerat å det grövsta är ragata och amazing man....som sagt det ger obegr med lax ändå även om de vinner.......V86 överlägset!V8 så klart!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 22:09   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Fly The World har väl gjort det minst lika bra de senaste starterna med tanke på att hon fått ta sina vinster från dödens.
Väljer sedan kontio att ta rygg på Unique Julia istället för FTW i hopp om att denne är snabbare i benen den första biten då tror jag inte han kommer ut på resten av loppet
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 22:22   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Hur bra är Stig H:s nya amerikan?????? Någon som har koll (behöver ingen gissning)?
Tre stallchanser på V86
Till onsdagens V86-tävlingar gäller sju uppsittningar, men det är bara de tre hästarna från Stig H Johanssons stall som Erik anser sig ha tillräcklig koll på för att kunna kommentera. Först ut av dessa är Big Sky Hurricane (V86-1) som debuterar i ny regi.
- Stig körde ett jobb med honom förra onsdagen. Det gick i trakterna kring 1.17 full väg och jag vet att han var nöjd. Som vanligt med ett nyförvärv så vet man aldrig hur hästen fungerar när det blir lopp, men spontant känns det som en riktigt bra segerchans.
Därefter gäller Peak State Kronos (V86-5) som nu har fått ett lopp i kroppen.
- Han har gjort väldigt många bra lopp, men haft mycket oflyt med positionerna. Senast gick han ett rejält slutvarv och förhoppningen är att han ska vara ännu bättre till denna starten. Det är ingen häst som vinner med på beställning, men läget passar honom bra och han ska nog ses med lite chans.
Avslutningsvis selar Johansson-stallet ut Robis Sara i V86-avslutningen.
- Det är en väldigt fin häst som levererade en enastående prestation senast, jag gillar henne skarpt. Har därefter varit ifrån tävlingsbanan ett kortare tag varför det knappast blir något vansinnigt offensivt upplägg, men även hon kan vara med långt framme, avslutar Erik Adielsson.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 06:24   #7
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Fly The World har väl gjort det minst lika bra de senaste starterna med tanke på att hon fått ta sina vinster från dödens.
Väljer sedan kontio att ta rygg på Unique Julia istället för FTW i hopp om att denne är snabbare i benen den första biten då tror jag inte han kommer ut på resten av loppet
FTW är bra men RAGATA är fruktansvärd....det får vi se på onsdag....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 07:14   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
FTW är bra men RAGATA är fruktansvärd....det får vi se på onsdag....
Kan bara hålla med dasen i detta, att jämföra FTW med Ragata är som att jämföra en bil med en cykel. Att Jorma skulle riskera att bli fast genom att ta rygg på nr 1 i starten finns såklart inte heller. De speedresurser som Ragata visade upp sist gör att det finns ingen som kan ta emot i detta lopp, även om det gått 19 första varvet. Nu tror jag iof Jorma ger sej av tidigt & ingen lär vilja svara efter uppvisningen sist.

7 lopp att lösa således.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 07:29   #9
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Fly The World var GRYM sist
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 07:45   #10
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Och när jag såg amazing man senast så har jag svårt att se någon slå den också... ruskigt fin och pampig häst..
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 07:49   #11
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Fly The World & amazing man bra spikar
Inne på om Drew Brees kan vara en bra spik en riktig tuffing
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 08:12   #12
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Det gäller att tänka rätt.. bra spikar sen gard kraftigt....sen spelar man så klart v8 det gör jag alltid!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 08:34   #13
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Och när jag såg amazing man senast så har jag svårt att se någon slå den också... ruskigt fin och pampig häst..
Håller med helt och hållet skulle väl bara vara veijo som kan fälla denna!
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 13:52   #14
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Hur bra är Stig H:s nya amerikan?????? Någon som har koll (behöver ingen gissning)?
Patrik Fernlund ‏@V86experten 6h
2 Big Sky Hurricane (V86-1) har jag sett i två banjobb - smällfin båda gångerna. Rejäl, läcker häst. Toppchans!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 13:58   #15
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Patrik Fernlund ‏@V86experten 6h
2 Big Sky Hurricane (V86-1) har jag sett i två banjobb - smällfin båda gångerna. Rejäl, läcker häst. Toppchans!

Ja den här jänkaren verkar inte vara en bluff....men det gäller att kolla upp den ändå för många jänkare är bluffar trots bra tider men det här verkar vara något extra....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td